بهترین جی پی اس مناسب برای خودروی دنا و دنا پلاس کدام است

18 مهر ، 1400
گروه تحقیقاتی وایزر

یکی از محبوب‌ترین خودروهای ایرانی که توانست بعد از فراز و نشیب‌های زیاد (به دلیل شباهت ظاهری به سمند) به بازار عرضه شود، خودروی دنا است. نسل جدید این خودرو که با امکانات بیشتر و تغییرات ظاهری ارائه شده و دنا پلاس نام‌گذاری شده نیز یکی از پرطرفدارترین خودروهای بازار است. این دو خودروی پرفروش ایران خودرو اگرچه از نظر بدنه قوی و مستحکم هستند، اما مانند اکثر خودروهای ایرانی از نظر سیستم ایمنی قوی طراحی نشده‌اند.

با توجه به افزایش قیمت خودروها و همچنین افزایش میزان سرقت خودرو، لازم است تا ابزاری قوی برای ایمنی خودرو دنا و دنا پلاس تهیه کنیم. اگر در گذشته استفاده از دزدگیرهای ساده، قفل فرمان و قفل پدال کفایت می‌کرد اما امروزه با توجه به پیشرفت سارقین در از کار انداختن این ابزارها، دیگر نمی‌توان تنها به دزدگیر و قفل فرمان و پدال بسنده کرد. پس چاره چیست؟

استفاده از ردیاب جی پی اس بهترین و جدیدترین روش برای حفاظت از خودروها در برابر سرقت است. اما آیا زمانی که تصمیم به خرید ردیاب دنا و دنا پلاس می‌گیرید، آیا می‌دانید که بهترین جی پی اس مناسب برای خودرو دنا و ردیاب دنا پلاس کدام است؟ یک ردیاب جی پی اس خوب برای دنا و دنا پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما همراه باشید تا به طور کامل به معرفی بهترین جی پی اس دنا و دنا پلاس بپردازیم.

ردیاب خودرو مناسب برای دنا و دنا پلاسردیاب خودرو مناسب برای دنا و دنا پلاس

سیستم امنیتی خودروی دنا و دنا پلاس چگونه است؟

تقریباً اکثر خودروهای ایرانی بدون سیستم ایمنی قوی در برابر سرقت تولید می‌شوند. البته بعضی از خودروهایی که اخیراً روانه‌ی بازار شده‌اند، مجهز به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر هستند که این سیستم نیز در برابر سرقت چندان قوی عمل نمی‌کند. خودروی دنا و دناپلاس نیز مانند سایر خودروها سیستم امنیتی ضد سرقت ندارد و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که بدون سیستم ضد سرقت مناسب، به سرقت بروند.

با توجه به این که استفاده از دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان به تنهایی برای خودروها منسوخ شده و سارقین روش‌های از کار انداختن این ابزارها را یاد گرفته‌اند. نیاز است تا سیستم ایمنی قوی‌تر با امکانات بیشتر برای خودروی دنا و دناپلاس تعبیه شود. به همین دلیل، با توجه به امکانات ردیاب و ویژگی‌های آن، متخصصان استفاده از ردیاب جی پی اس را به عنوان سیستم امنیتی قوی برای این دو خودروی پرطرفدار ایرانی توصیه می‌کنند.

دیگر مطالب مرتبط ما را در این بخش دنبال نمایید

ردیاب جک S5، مهمترین راه ضد سرقت کردن ماشین

5 دلیل اصلی استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاه

ردیاب موتور سیکلت چیست و مناسب ترین ردیاب برای موتور سیکلت ها کدامند

نصب ردیاب جی پی اس، بهترین روش جلوگیری از سرقت خودروی دنا و دنا پلاس

احتمالاً اگر شما هم صاحب خودرو باشید و تصمیم به افزایش امنیت خودرویتان گرفته باشید، احتمالاً نام ردیاب جی پی اس خودرو را شنیده‌اید. این ابزار کوچک و کاربردی، دستگاهی سیم‌کارت ‌خور است که به ماهواره‌های اطراف زمین متصل می‌شود و اطلاعات دقیقی از موقعیت مکانی خودرو در هر لحظه ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین کاربرد نصب جی پی اس مناسب برای خودروی دنا و ردیاب دناپلاس، استفاده از آن برای جلوگیری از سرقت و ردیابی لحظه‌ای خودرو است. اما کدام قابلیت‌های ردیاب موجب شده که بهترین سیستم امنیتی برای خودروی دنا و دناپلاس نام بگیرد؟

قابلیت‌های ردیاب جی پی اس ماشین عبارتند از:

  • ارسال هشدار از طریق پیامک به محض روشن شدن موتور ماشین؛
  • ارسال هشدار از طریق پیامک با وارد شدن هر گونه ضربه به خودرو یا تکان خوردن آن؛
  • قابلیت کنترل از راه دور خودرو و متوقف کردن آن توسط صاحب خودرو تنها با یک پیامک؛
  • قابلیت جئوفنسینگ (تعیین محدوده‌ی جغرافیایی برای حرکت)؛
  • قابلیت تعیین محدوده‌ی سرعت برای حرکت.

البته ویژگی‌هایی که اشاره کردیم، مهم‌ترین قابلیت‌های ردیاب جی پی اس دنا و دناپلاس است. برخی از ردیاب‌ها، قابلیت‌های دیگری مانند امکان شنود و عکس‌برداری از داخل خودرو را نیز دارند.

ردیاب مناسب خودرو جک S5ردیاب مناسب خودرو جک S5

ویژگی‌های بهترین ردیاب جی پی اس مناسب برای خودروی دنا و دناپلاس

اکنون که با قابلیت‌های امنیتی بسیار بالای ردیاب جی پی اس آشنا شدید، اگر تصمیم به خرید ردیاب برای خودرو دنا و دنا پلاس گرفته‌اید، احتمالاً در زمان جست‌وجو با انواع ردیاب‌ها و برندهای مختلف مواجه می‌شوید که کار خرید را برایتان دشوار می‌کند. برای انتخاب بهترین جی پی اس مناسب برای خودروی دنا و ردیاب دناپلاس ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • معتبر بودن برند ردیاب و کیفیت خوب ساخت؛
  • دقت بالای ردیاب در موقعیت‌یابی و ارسال اطلاعات دقیق و صحیح؛
  • پشتیبانی ردیاب از فناوری جی پی اس؛
  • آنتن‌دهی قوی؛
  • نصب آسان و راحت؛
  • داشتن امکانات مناسب از جمله امکان کنترل از راه دور خودرو؛
  • امکان گزارش‌گیری از مسیرهای طی شده و سرعت در مسیر؛
  • پشتیبانی حرفه‌ای و قوی شرکت سازنده‌ی ردیاب.

انتخاب یک ردیاب مناسب، حرفه‌ای و باکیفیت برای دنا و دناپلاس نقش مهمی در جلوگیری از سرقت و افزایش ایمنی خودرو دارد. قبل از خرید ردیاب جی پی اس، به خوبی در مورد ویژگی‌های ردیاب‌ها تحقیق کنید تا بهترین برند ردیاب برای خودروی دنا و دناپلاس را انتخاب کنید.

معرفی 3 ردیاب GPS مناسب برای خودرو دنا و دنا پلاس

ردیاب‌ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که انتخاب آن‌ها باید بر اساس نیازتان و انتظاراتتان از ردیاب باشد. ردیاب جی پی اس وایزر می‌تواند یک انتخاب امن برای خودروی دنا باشد چرا که مدل‌های متنوع جی پی اس وایزر با قیمت مناسب و کارایی زیاد، پشتیبانی بسیار خوبی دارد که خیال صاحبان خودرو را از کیفیت آن مطمئن می‌کند. در ادامه به معرفی 3 ردیاب جی پی اس مناسب دیگر برای خودروی دنا و دناپلاس می‌پردازیم.

1- ردیابی دیاگی، جی پی اس ساده و کاربردی برای دنا و دنا پلاس

ردیاب دیاگی یک ردیاب ارزان قیمت و مناسب برای دو خودروی دنا و دناپلاس است. این ردیاب نصب آسانی دارد و بدون نیاز به سیم‌کشی داخل خودرو قرار می‌گیرد. ردیاب دیاگی مقاومت بالایی دارد و تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک ردیاب خوب را برای شما فراهم می‌کند.

ردیاب OBD یا دیاگی روی پورت دیاگ خودرو نصب می‌شود و برای نصب آن نیاز به نصاب نخواهید داشت. این ردیاب جی پی اس خودرو در ابعاد مناسبی طراحی می‌شود و زمانی که روی قسمت دیاگ نصب می‌شود، برای سارقین قابل مشاهده نیست. به همین دلیل امنیت بالایی برای خودروی دنا یا دناپلاس شما ایجاد می‌کند.

2- ردیاب فندکی، بهترین جی پی اس مخفی برای دنا و دنا پلاس

این ردیاب کوچک یکی از پرطرفدارترین ردیاب‌های جی پی اس بازار محسوب می‌شود. این ردیاب به دلیل ابعاد کوچک به عنوان ردیاب مخفی هم شناخته می‌شود. علاوه بر این، قابلیت ضد آب و ضد ضربه بودن آن باعث شده تا یکی از بهترین جی پی اس‌های مناسب برای خودروی دنا و دناپلاس نام بگیرد. این ردیاب مجهز به دکمه‌ی SOS نیز هست و در موارد اضطراری به کمک صاحب خودرو می‌آید.

3- ردیاب مغناطیسی، ردیاب آهنربایی قوی برای خودرو دنا و دنا پلاس

ردیاب آهنربایی یکی دیگر از ردیاب‌های محبوب برای این دو خودرو است. این ردیاب نیز نصب آسانی دارد و بدون نیاز به سیم‌کشی در مدت زمان کوتاهی نصب می‌شود. این ردیاب علاوه بر موقعیت‌یابی دقیق، مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما، گرد و غبار و رطوبت دارد. این ردیاب نیز مجهز به دکمه‌ی SOS است و در شرایط اضطراری به راننده‌ی خودرو کمک بسزایی می‌کند.

ردیاب های مناسب برای خودروهای دنا و دنا پلاسردیاب های مناسب برای خودروهای دنا و دنا پلاس

خرید بهترین و مناسب‌ترین ردیاب جی پی اس دنا و دنا پلاس

در این مطلب به طور کامل به بررسی میزان امنیت خودروهای دنا و دناپلاس پرداختیم و با ویژگی‌های بهترین ردیاب جی پی اس برای این دو خودرو آشنا شدیم. توصیه می‌کنیم که در زمان خرید ردیاب برای خودروی دا یا دناپلاس، حتما به بررسی کامل ویژگی‌های ردیاب و برند آن بپردازید تا بتوانید یک جی پی اس خوب مانند وایزر را برای خودرویتان نصب کنید و مانع از به سرقت رفتن خودرو شوید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE