5 دلیل اصلی استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاه

18 مهر ، 1400
گروه تحقیقاتی وایزر

این روزها به دلیل افزایش خطرات بسیار برای کودکان و دانش‌آموزان، والدین بیش از هر زمان دیگری نگران امنیت بچه‌های مدرسه‌ای خود هستند. به همین دلیل، بسیاری از والدین برای رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه، از سرویس استفاده می‌کنند. البته استفاده از سرویس تنها مختص کودکان مدرسه‌ای نیست؛ بسیاری از دانشجویان برای رفت و آمد آسان‌تر از سرویس دانشگاه استفاده می‌کنند.

به همین دلیل، مدیریت مدرسه و دانشگاه تلاش می‌کند تا محیطی امن و راحت برای دانش‌آموزان و دانشجویان خود ایجاد کند. برای آرامش والدین و آسودگی خاطر بیشتر دانشجویان نسبت به سرویس، استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس‌های دانشگاه و مدارس بهترین راه برای اطمینان از سلامت به مقصد رسیدن آن‌ها است. در این مطلب تصمیم داریم تا به 5 دلیل اصلی استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس‌های دانشگاه و مدارس بپردازیم. با ما در وب سایت جی پی اس وایزر همراه باشید. 

دلایل استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس مدرسه و دانشگاه

استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو برای سرویس‌ها، هم برای مدارس و دانشگاه‌ها و هم برای والدین می‌تواند مزایایی داشته باشد و به هر دو نسبت به ایمنی موجود اطمینان خاطر دهد. در ادامه، پنج دلیل استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس‌های دانشگاه و مدارس را مرور خواهیم کرد.

دلایل استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاهدلایل استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاه

نظارت و مدیریت لحظه‌ای بر سرویس

نصب ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاه‌ها این امکان را فراهم می‌کند که بتوان به کمک نرم‌افزار مدیریت ناوگان، بر فعالیت‌های تمامی سرویس‌ها نظارت کرد. نظارت بر عملکرد سرویس‌ها به کمک ردیاب خودرو و نرم‌افزار مدیریت ناوگان مزایای زیر را دارد:

  • به مدیریت مدرسه یا دانشگاه کمک می‌کند تا از تمامی سرویس‌هایی که دانش‌آموزان و دانشجویان را حمل می‌کنند یک گزارش کامل داشته باشند و بتوانند بر اساس گزارش استراتژی مدیریتی برای حمل دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر بگیرند؛
  • نظارت لحظه‌ای بر سرویس حمل و نقل دانشجویان و دانش‌آموزان کمک می‌کند تا راننده دقت بیشتر بر رفتارهای خود داشته باشد و به صورت ایمن رانندگی کند؛
  • به کمک ردیاب و نرم افزار مدیریت ناوگان می‌توان حضور سرویس در مسیر حرکت را دنبال کرد؛
  • نظارت لحظه‌ای کمک می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بلافاصله بتوان کمک لازم را به محل حضور سرویس مدرسه یا دانشگاه ارسال کرد.

دیگر مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

اهمیت ردیابی اتوبوس بین شهری چیست؟

فواید نصب ردیاب خودرو بر روی آمبولانس های بیمارستان

3 دلیل مهم برای نصب جی پی اس وایزر بر روی خودروهای لوکس

افزایش ایمنی سرویس مدرسه و دانشگاه به کمک ردیاب

ایمن‌سازی سرویس دانشگاه و مدارس یکی از مهم‌ترین علل نصب ردیاب جی پی اس است. مدیر ناوگان به کمک ردیاب می‌تواند سرعت حرکت سرویس‌ها و رفتارهای پرخطر رانندگان را بررسی کند و در صورت هر گونه مشکل، عمکرد راننده را ارزیابی کند و اشتباهات را به او گوشزد کند. این ویژگی ردیاب برای اطمینان از سلامت اخلاقی راننده به خصوص برای سرویس مدارس نیز اهمیت دارد. علاوه بر این، مدیر ناوگان با موقعیت‌یابی لحظه‌ای ردیاب می‌تواند از ایمنی دانش‌آموزان و دانشجویان اطمینان حاصل کند.

امکان تعریف محدوده‌ی حرکتی و ثبت مسیر پیموده شده سرویس‌ها به کمک ردیاب

با استفاده از سیستم ردیاب خودرو برای سرویس‌های مدارس و دانشگاه، مدیریت ناوگان می‌تواند پرونده‌ای از تمام مسیرهایی جمع‌آوری کند که راننده در بازه زمانی خاصی پیموده است. مسیرهای ثبت شده کمک می‌کند تا ایمنی بیشتری برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم شود و در صورت هرگونه مشکل، مسیرهای طی شده توسط سرویس بررسی شود. علاوه بر این، مدیریت ناوگان مدرسه یا دانشگاه می‌تواند با تعیین یک محدوده جغرافیایی، مسیر حرکت مطلوب را برای سرویس در نظر بگیرد. در صورت تغییر مسیر سرویس از محدوده تعیین شده، هشداری برای مدیریت ناوگان ارسال می‌شود تا بلافاصله علت ارزیابی شود. این ویژگی ایمنی بسیار بالایی برای دانش‌آموزان و دانشجویان همراه خواهد داشت.

مزایای استفاده از ردیاب برای سرویس مدارس و دانشگاهمزایای استفاده از ردیاب برای سرویس مدارس و دانشگاه

کاهش مشکلات فنی خودرو

یکی از دلایل اصلی استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس‌های دانشگاه و مدارس، امکان اطلاع از معاینات فنی دوره‌ای بر اساس میزان مسافت‌ طی شده، میزان سوخت مصرفی و مراجعه‌های قبلی به تعمیرگاه است. معاینه‌های فنی دوره‌ای کمک می‌کند تا از بروز مشکل در طول مسیر حرکت جلوگیری شود و در نتیجه ایمنی بیشتری برای سرویس مدرسه و دانشگاه ایجاد شود. نرم‌افزار مدیریت ناوگان به کمک ردیاب خودرو زمان معاینه فنی را یادآوری می‌کند.

افزایش آرامش خاطر والدین و دانشجویان

رفت و آمد ایمن به مدرسه مهم‌ترین دغدغه والدین است و به همین دلیل بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند تا فرزندشان از سرویس استفاده کند. به دلیل امکان نظارت لحظه به لحظه بر عملکرد راننده، بررسی سرعت و محدوده حرکت سرویس، والدین خیالشان آسوده است که بر رفت و آمد فرزندشان نظارت دارد. این موضوع در مورد سرویس دانشگاه نیز صادق است و دانشجویان با وجود ردیاب، با آسودگی بیشتر رفت و آمد می‌کنند.

سایر دلایل استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس مدرسه و دانشگاه

از دیگر علل استفاده از ردیاب جی پی اس برای سرویس‌ها می‌توانیم موارد زیر را نیز نام ببریم:

  • جلوگیری از به سرقت رفتن سرویس مدرسه به کمک ردیاب؛
  • امکان ایجاد طرح‌های تشویقی برای رانندگان سرویس مدارس و دانشگاه به کمک ارزیابی رفتار آن‌ها در رانندگی؛
  • کاهش هزینه‌های سوخت؛
  • افزایش رضایت در میان والدین؛
  • امکان متوقف کردن سرویس مدرسه یا دانشگاه در لحظه بروز خطر به کمک کنترل از راه دور .

کاربرد ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاه هاکاربرد ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاه ها

کلام آخر

ردیاب خودرو تکنولوژی بسیار موثر در بهبود ایمنی خودروها از جمله سرویس مدارس و دانشگاه‌ها بوده است. در این مطلب به بررسی دلایل استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس‌های دانشگاه و مدارس پرداختیم و دریافتیم که نصب ردیاب جی پی اس برای سرویس‌ها یکی از موارد ضروری محسوب می‌شود و به افزایش ایمنی کودکان مدرسه‌ای و دانشجویان کمک می‌کند.توصیه می‌کنیم که اگر مدیریت ناوگان مدرسه یا دانشگاه را بر عهده دارید، حتماً بهترین ردیاب را انتخاب کنید تا با نتیجه دقیق و گزارش‌های منظم، برای ایمنی بیشتر دانشجویان و دانش‌آموزان گام بردارید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE