ردیاب جک S5، مهمترین راه ضد سرقت کردن ماشین

18 مهر ، 1400
گروه تحقیقاتی وایزر

خودروی جک اس 5 (جک S5) یکی از خودروهای شاسی بلند چینی پرطرفدار در ایران است. این خودرو در سال 1394 توسط کرمان موتور به بازار ایران راه پیدا کرد و با توجه به طراحی زیبا و امکانات مناسب خود توانست به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار تبدیل شود. اما چالشی که برای این خودرو مانند بسیاری از خودروهای دیگر وجود دارد، نداشتن سیستم امنیتی قوی و به دنبال آن قرار داشتن در معرض سرقت است.

به همین دلیل، کسانی که این خودرو را انتخاب می‌کنند باید به فکر راهی برای جلوگیری از سرقت آن نیز باشند. قطعاً استفاده از دزدگیر معمولی یا قفل پدال و قفل فرمان این روزها پاسخ مناسبی برای ایمن‌سازی خودرو نیست چرا که سارقین چند سالی است که راه‌های از کار انداختن این ابزارها را یاد گرفته‌اند. پس بهترین راه برای جلوگیری از سرقت جک اس 5 چیست؟

اگر با ردیاب‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنایی دارید، احتمالاً در پاسخ به این سوال ذهنتان به سوی خرید ردیاب خودرو جک s5 رفته است. اما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که ردیاب جک s5 مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن این ماشین محسوب شود؟ با ما همراه باشید تا در این مطلب راهنمای کاملی از ویژگی‌های بهترین ردیاب جک اس 5 ارائه کنیم.

بهترین ردیاب جک اس 5بهترین ردیاب جک اس 5

سیستم امنیتی جک اس 5، نقطه ضعف خودرو برای سرقت

به طور کلی، اکثر خودروهای داخلی و خارجی که با قیمت‌های مناسب به بازار عرضه می‌شوند، از سیستم امنیتی قوی برخوردار نیستند. از سوی دیگر، با افزایش قیمت‌ها، به خصوص در بخش خودروها خارجی، میزان سرقت‌ خودرو نیز افزایش چشمگیری داشته است. قطعاً زمانی که خودروی جک s5 را خریداری می‌کنید، امکاناتی که روی آن وجود دارد، برای جلوگیری از سرقت کافی نیست. علاوه بر این، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر نیز که تا حدودی کارآمد محسوب می‌شود هم بر روی این خودرو تعبیه نشده است.

شاید ابتدا به فکر خرید دزدگیر جک اس 5 یا قفل فرمان و قفل پدال برای آن بیفتید اما آیا فکر می‌کنید که این روش‌ها در حال حاضر پاسخگو است؟ سارقین چند سالی است که به راحتی نحوه از کار انداختن دزدگیرها را یاد گرفته‌اند و باز کردن قفل فرمان و قفل پدال برایشان آسان است. در نتیجه باید به دنبال یک سیستم امنیتی قوی برای جک S5 بود که نه تنها از سرقت جلوگیری کند، بلکه در صورت به سرقت رفتن خودرو، بتوان موقعیت دقیق آن را یافت و یا حین حرکت سارق، خودرو را متوقف کرد. این ویژگی‌ها در سیستم امنیتی قوی به نام ردیاب تعبیه شده است.

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

اولین موتورسیکلت ها در جهان

مراحل اعلام و پیگیری سرقت خودروی مسروقه

استفاده از GPS خودرو چه مزایا و معایبی دارد؟

نصب ردیاب جک اس5، بهترین راه جلوگیری از سرقت خودرو

اگر صاحب خودرو هستید، حتماً با دغدغه سرقت آن هم آشنایید. با ورود ردیاب‌ها به دنیای ایمن‌سازی خودروها، دیگر صاحبان خودرو نگران سرقت خودرویشان نیستند. این وسیله کوچک و کاربردی که با اتصال به ماهواره‌های موجود در مدار زمین موقعیت لحظه‌ای خودرو را مشخص می‌کند، علاوه بر موقعیت‌یابی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث شده بهترین راه برای جلوگیری از سرقت ماشین در نظر گرفته شود. در پاسخ به این که چرا بهتر است از ردیاب برای جک s5 استفاده کنیم، باید به مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب جی پی اس اشاره کنیم که عبارتند از:

  • موقعیت‌یابی خودرو در هر نقطه از کره زمین؛
  • گزارش‌دهی کامل از مسیرهای پیموده شده به همراه تاریخ دقیق؛
  • امکان متوقف کردن از راه دور خودروی در حال حرکت به کمک یک پیامک؛
  • نمایش سوابق سرعت و مسافت طی شده توسط خودرو؛
  • قابلیت تنظیم محدوده سرعت و محدوده جغرافیایی حرکت و هشدار در صورت عبور از این محدوده‌ها؛
  • ارسال هشدار در صورت باز و بسته شدن درب خودرو؛
  • ارسال هشدار در زمان روشن یا خاموش شدن موتور خودرو.

تمامی ویژگی‌هایی که بیان کردیم، برای جلوگیری از سرقت خودرو یا متوقف کردن خودروی مسروقه کاربردی و ضروری است. به دلیل همین ویژگی‌های ردیاب است که آن را مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن ماشین جک اس 5 می‌دانند. این در حالی است که دزدگیرها هیچ یک از این قابلیت‌ها را ندارند.

در صورتی که سارق بتواند دزدگیر را از کار بیندازد، صاحب خودرو دیگر هیچ اطلاعی از محل خودروی مسروقه پیدا نخواهد کرد. اما اگر جک s5 مجهز به یک دستگاه ردیاب خوب و حرفه‌ای باشد، حتی پس از سرقت نیز می‌توان موقعیت خودرو را به صورت لحظه‌ای دنبال کرد و اقدامات لازم برای یافتن خودرو را انجام داد.

نصب ردیاب خودرو جک S5نصب ردیاب خودرو جک S5

بهترین ردیاب جک s5 برای ضد سرقت کردن ماشین

جک اس 5 یکی از خودروهای خارجی بازار است که خودرویی لوکس و ارزشمند محسوب می‌شود. به همین دلیل صاحبان این خودرو همیشه به دنبال خرید بهترین ردیاب جک s5 برای این خودرو هستند. ردیاب‌های مناسب برای این خودرو در بازار متعددند و زمانی که تصمیم به خرید یک ردیاب خوب برای جک اس 5 می‌گیرید، با مدل‌های گوناگون رو‌به‌رو می‌شوید که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما با در نظر گرفتن ویژگی‌های کلی یک ردیاب خوب، می‌توان بهترین ردیاب جک s5 را خریداری کرد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • کیفیت ساخت خوب ردیاب؛
  • معتبر بودن برند و گارانتی داشتن؛
  • پشتیبانی پس از فروش قوی و حرفه‌ای؛
  • نصب آسان؛
  • پشتیبانی از GPS؛
  • دقت بالا در ردیابی و موقعیت‌یابی؛
  • امکان گزارش‌دهی دقیق و منظم؛
  • امکان متوقف کردن از راه دور خودرو؛
  • نصب آسان؛
  • وزن مناسب؛
  • امکان تعیین محدوده سرعت و محدوده جغرافیا.

در صورتی که پیش از خرید ردیاب برای جک s5 به خوبی تحقیق و بررسی کنید، می‌توانید بهترین ردیاب را برای این خودرو انتخاب کنید. انتخاب یک ردیاب خوب مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن ماشین جک s5 است.

خرید بهترین ردیاب برای جک s5

تقریباً تمامی ردیاب‌هایی که در بازار وجود دارند، برای تمامی خودروها از جمله جک اس 5 قابل استفاده هستند و می‌توانید با توجه به انتظاری که از ردیاب دارید، بهترین را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی چند ردیاب مناسب برای خودروی جک s5 می‌پردازیم.

1- ردیاب آهنربایی برای جک s5

ردیاب مغناطیسی یا آهنربایی یکی از بهترین و پرطرفدارترین ردیاب‌ها برای جک اس 5 است. این ردیاب به کمک آهنربایی قوی در خودرو نصب می‌شود و نیاز به سیم‌کشی ندارد. موقعیت‌یابی این ردیاب دقیق است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به راحتی از خودرو جدا نمی‌شود. این ردیاب به دلیل دقت بالا، مقاومت مناسب و ابعاد کوچک یکی از بهترین ردیاب‌ها برای جک s5 محسوب می‌شود.

2- ردیاب دیاگی برای جک s5

ردیاب دیاگی یکی دیگر از ردیاب‌های پرطرفدار برای جک اس 5 است. این ردیاب بر روی پورت دیاگ ماشین نصب می‌شود و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، قابل مشاهده برای سارقین نیست. این ردیاب مجهز به دکمه SOS است و در شرایط اضطراری با شماره‌های پیش فرض تماس می‌گیرد. قدرت موقعیت‌یابی این ردیاب نیز دقیق و قوی است.

3- ردیاب فندکی برای جک s5

ردیاب فندکی به دلیل ابعاد کوچک و نصب آسان، از ردیاب‌های پرطرفدار برای جک اس5 به شمار می‌آید. این ردیاب به صورت کاملاً مخفی در خودرو نصب می‌شود و کارایی دقیق و قوی دارد. ردیاب فندکی نیز مجهز به دکمه SOS است و در شرایط اضطراری با شماره‌های پیش فرض تماس می‌گیرد تا به راننده کمک کند.

ردیاب های مناسب برای خودرو جک S5ردیاب های مناسب برای خودرو جک S5

نتیجه‌گیری

در این مطلب به بررسی مهم‌ترین راه ضد سرقت کردن ماشین جک s5 پرداختیم و دریافتیم که استفاده از ردیاب بهترین راه برای ایمن‌سازی این خودرو محسوب می‌شود. یکی از بهترین ردیاب‌های بازار ردیاب جی پی اس وایزر می‌باشد که انتخاب بسیار مطمئنی برای خودروی جک اس 5 محسوب می‌شود.

ردیاب‌های وایزر در موقعیت‌یابی و جلوگیری از سرقت بسیار قوی عمل می‌کنند و دغدغه به سرقت رفتن خودرو را به حداقل می‌رسانند. امیدواریم با کمک ویژگی‌های ردیاب خوب که در این مقاله به آن اشاره کردیم، بتوانید بهترین ردیاب جک اس 5 را خریداری کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE