حریم خصوصی وایزر

حریم خصوصی وایزر

حریم خصوصی وایزر

مقررات حریم خصوصی

شرکت گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا­­

مقدمه

  1. شرکت گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا (سهامی خاص) به شناسه ملی 10102875382 (ما) در این سند به بیان مقررات حریم خصوصی می­پردازد. این سند با هدف بیان نحوه جمع‌آوری اطلاعات از کاربران (شما)، ذخیره‌سازی و محافظت این داده­ها تنظیم شده است. ما همواره متعهدیم ضمن ارائه بالاترین کیفیت خدمات، امنیت اطلاعات کاربران را در بالاترین سطح ممکن حفظ نموده و برای حفظ اعتماد شما بهترین تلاش ممکن خود را انجام دهیم.
  2. حفظ حریم خصوصی کلیه کاربران بخش جدایی‌ناپذیر سیاست­های ماست. کلیه اطلاعاتی که از شما جمع‌آوری می‌شود حسب الزامات قانونی، مفاد این سند و اصول فنی و در راستای ارائه بهتر خدمات به شما است.
  3. ما مجاز و محق هستیم که در مفاد این سند در هر زمان تغییراتی را به‌صورت کلی و یا جزئی اعمال کنیم. بدیهی‌ است این تغییرات از طریق مقتضی به اطلاع شما خواهد رسید. در صورتی که پس از اطلاع‌رسانی، به استفاده خود از خدمات شرکت ادامه دهید، این امر به‌منزله پذیرش کلیه تغییرات از سوی شما است.
  4. ضروری است در راستای محافظت از داده‌ها و اطلاعات خود، نکات ایمنی را رعایت کنید. اگر رمز ورود به حساب کاربری شما در وایزر افشا شده است، لطفاً فوراً نسبت به تغییر آن اقدام کنید.


ما چه اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنیم؟

  1. اطلاعات شخصی کاربران: شما برای ایجاد حساب کاربری وایزر باید شماره همراه خود را در وبسایت وارد کنید. سپس ممکن است اطلاعاتی از قبیل شماره کاربری، نام و نام‌خانوادگی و آدرس ایمیل از شما جمع‌آوری شود.
  2. اطلاعات فنی: شامل موقعیت مکانی دستگاه وایزر برحسب شماره IMEI، مدل دستگاه، شماره سیم‌کارت ردیاب، زمان نصب نرم‌افزار، تنظیمات انجام شده روی هر دستگاه، تعداد و انواع دستگاه‌های موجود روی هر شماره کاربری، پلتفرم‌های مورد استفاده کاربر و تعداد آن‌ها، سطح دسترسی به دستگاه روی هر شماره کاربری
  3. در مرورگر: شماره کاربری، نسخه مرورگر مورد استفاده، نام انتخابی وسیله نقلیه
  4. در اپلیکیشن: شماره کاربری، دسترسی به پیامک های ارسالی و دریافتی گوشی، دسترسی به لوکیشن گوشی (اختیاری است)، نسخه اندروید گوشی، مدل گوشی کاربر، دسترسی ارسال نوتیفیکشن در اندروید، نام انتخابی وسیله نقلیه، کیفیت اینترنت مورد استفاده کاربر

تبصره 1: جمع‌آوری این اطلاعات این امکان را برای ما فراهم می‌کند که تجربه کاربری را برای کاربران بهبود و ارتقا دهیم.

تبصره 2: مرورگر اینترنت، کوکی‌ها را برای پیگیری و گاهی ردگیری اطلاعات خاصی بر روی کامپیوتر کاربر ذخیره می‌کند.  شما می‌توانید مرورگر خود را تنظیم کنید تا کوکی‌ها را ذخیره نکند و یا در هنگام ذخیره هشدار دهد. اگر از این امکان استفاده کنید ممکن است بخش‌هایی از سایت به‌درستی عمل نکنند.

  1. اکثر اطلاعاتی که از شما جمع‌آوری می‌گردد توسط خودتان در اختیار ما قرار داده می‌شود. بخشی از اطلاعات شما نیز از طرف ما به‌صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود مانند وقتی که با استفاده از کوکی‌های مرورگر برای بازدید یا استفاده از سایت/اپلیکیشن اقدام می‌کنید.
  2. با توجه به استفاده شرکت از خدمات شرکت‌های پرداخت یاری، شما در فرآیند خرید از درگاه بانکی این شرکت‌ها استفاده می‌کنید. استفاده از درگاه بانکی این شرکت‌ها به‌منزله پذیرش قوانین و مقررات این سایت‌ها از سوی شما است. بدیهی است این شرکت در خصوص جمع‌آوری داده‌های شما از سمت شرکت‌های ثالث مسئولیتی بر عهده ندارد.


ذخیره‌سازی اطلاعات به چه شکلی است؟

  1. برای ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران از فناوری‌های پیچیده و به‌روز استفاده می‌شود و تیم فنی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا حتی‌الامکان از خطرات مربوط به افشای اطلاعات کاربران، آسیب دیدن یا سوءاستفاده از آن‌ها جلوگیری کند.
  2. کلیه اطلاعات کاربران در مکان و سرورهای امن نگه داری می‌شوند و فقط تعدادی از کارمندان در چارچوب قوانین و آیین‌نامه­های شرکت، مجاز به دسترسی به اطلاعات در راستای ایفای تعهدات خود هستند.
  3. با وجود تمام تلاش­های ما برای حفظ اطلاعات و عدم دسترسی اشخاص ثالث به اطلاعات شما، ممکن است در نتیجه اقدامات خرابکارانه و حملات سایبری، اشخاص ثالث به بخشی یا تمام اطلاعات به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند. در این صورت ما مسئولیتی بر عهده نداشته و در چارچوب قوانین موجود حق طرح دعوا علیه اشخاص ثالث به‌منظور حفظ حقوق خودمان و شما را خواهیم داشت.


ما به چه منظور از اطلاعات جمع‌آوری‌شده استفاده می‌کنیم؟

  1. ارائه خدمات و افزایش سطح خدمات به نحوی که کاربر بتواند به‌صورت کارآمد و منحصربه‌فرد، از کلیه امکانات وایزر استفاده کند.
  2. موقعیت مکانی دستگاه وایزر: تردد وسیله نقلیه‌ای که دستگاه وایزر روی آن نصب شده است از طریق شماره IMEI در محل‌هایی که دسترسی به سیستم GPS و شبکه موبایل فراهم باشد ثبت و به مدت یک سال شمسی در سرورهای وایزر ذخیره می‌شود.
  3. شماره کاربری: در آغاز مراحل پیکربندی، کاربر موظف است شماره موبایلی که قصد دارد از طریق آن ردیاب خود را کنترل کند وارد نماید. سرور وایزر در حین پیکربندی این شماره را روی دستگاه تنظیم می‌کند تا پس از این دستگاه وایزر، از شماره سیم‌کارت قرار داده شده روی آن (سیم‌کارت ردیاب)، برای ارسال هشدارها به شماره کاربری تعیین شده استفاده کند. همچنین این شماره به‌عنوان مرجع کاربری پس از این برای اطلاع‌رسانی‌های مورد نیاز سرور وایزر مورد استفاده خواهد بود. لازم به توضیح است درصورتی‌که کاربر قصد نقل و انتقال دستگاه وایزر خود به غیر را داشته باشد، لازم است علاوه‌بر ارتباط‌گیری با تیم پشتیبانی وایزر، این شماره را هم به‌عنوان مرجع در اختیار داشته باشد.
  4. زمان نصب نرم‌افزار: زمانی که کاربر برای اولین بار یکی از اپلیکیشن‌های وایزر را نصب و دستگاه را روی آن پیکربندی کند، به‌عنوان مرجع زمانی آغاز و نصب نرم‌افزار مورد نظر خواهد بود. این زمان به‌عنوان مرجع آغاز گارانتی یک ساله و اشتراک استفاده رایگان کاربر از سرور وایزر در نظر گرفته می‌شود.
  5. بهبود تجربه کاربری از طریق انطباق با نیازها و شرایط کاربر و سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های متنوع کاربران
  6. دسترسی به لوکیشن تلفن همراه (اختیاری است): در صفحه نقشه نرم‌افزار کاربر می‌تواند نقطه ردیاب خود را مشاهده کند. حال زمانی که قصد داشته باشد که نقطه خود ایشان (منظور تلفن همراهی که اپلیکیشن روی آن نصب شده است) را هم علاوه‌بر این نقطه مشاهده کند، می‌تواند دسترسی مورد نظر را به اپلیکیشن بدهد. درصورتی‌که کاربر علاقه‌مند به این موضوع نباشد، می تواند از ارائه این دسترسی اجتناب کند.
  7. ارتباط با کاربران و انجام مکاتبات
  8. حسب مورد استفاده از اطلاعات برای پیش‌برد بهتر خدمات
  9. پیشنهاد خدمات و سرویس‌ها بر اساس نیاز کاربر 
  10. دسترسی ارسال نوتیفیکشن در اندروید: در نسخه 13 اندروید و بالاتر، ارسال نوتیفیکشن توسط اپلیکیشن‌های مختلف به‌عنوان یک دسترسی جداگانه تعریف شده است که اپلیکیشن وایزر بر اساس این که نسخه اندروید کاربر چیست، درصورتی‌که اندروید 13 است، این دسترسی را نیز از کاربر دریافت می‌کند.
  11. ارزیابی عملکرد و رفع اشکالات در نسخه‌های آتی
  12. اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم، ارسال مطالب خبری و تبلیغاتی: اگر تمایلی به دریافت چنین محتوایی ندارید، می‌توانید نسبت به لغو آن اقدام کنید.
  13. دسترسی به پیامک‌های ارسالی و دریافتی گوشی: اپلیکیشن اندروید برای ارسال نوتیفیکیشن مربوط به هر هشدار نیازمند دسترسی به خواندن پیامک‌های گوشی کاربر است. این دسترسی حین ورود اولیه توسط کاربر توسط ایشان تایید می­شود. همچنین برای ارسال دستورات تنظیمی که به هر دلیلی به شکل GPRS ای به‌درستی توسط سرور به ردیاب نرسد، و جلوگیری از معطل شدن کاربر، اپلیکیشن اندروید از گوشی کاربر برای ارسال پیامکی هر گزینه در صورت لزوم استفاده می‌کند.
  14. کیفیت اینترنت مورد استفاده کاربر: زمانی که کاربر قصد ورود به نرم‌افزار را دارد، وضعیت اینترنت ایشان برای دسترسی به شبکه سلولی و همچنین Wi-Fi بررسی می‌شود. در صورتی که به هر دلیلی کیفیت اینترنت کاربر مطلوب نباشد، ورود (login) به‌صورت آفلاین صورت می‌پذیرد و اپلیکیشن از cache گوشی برای استفاده خود بهره‌برداری کرده و تنظیمات را بر اساس آخرین دسترسی به سرور به‌روز می‌نماید. لازم به توضیح است که همچنین عدم دسترسی صحیح کاربر به اینترنت به ایشان نمایش داده می‌شود.


ارتباط با ما

ما تمام تلاش خود را در رابطه با حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما به کار می‌گیریم. اگر در رابطه با مفاد این سند سوالی دارید، لطفاً از طریق بخش ارتباط با ما، سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE