خدمات

خدمات

تعهد به همراهی، اطمینان به کیفیت، مناسب هر نوع وسیله نقلیه

چرا تمدید اشتراک؟

مانند هر سرویس اینترنتی در سراسر جهان، خدمات آنلاین وایزر مستلزم خرید اشتراک است. این مبلغ بابت تمام هزینه‌هایی است که صرف بهینه‌سازی و نگهداری سرور و اپلیکیشن وایزر می‌گردد. جهت رفاه حال شما طرح‌های متنوع اشتراک ایجاد شده است و شما می‌توانید با توجه به امکانات و جزئیات هر کدام، نسبت به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

چرا اشتراک ویژه را انتخاب کنم؟

  • امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های اپلیکیشن وایزر
  • تعویض یا تعمیر دستگاه معیوب
  • امکان تعریف چندین کاربر با سطح دسترسی دلخواه
  • جی پی اس های وایزر

    لیست قیمت انواع جی پی اس های وایزر با قابلیت های کاربردی قابل استفاده بر روی انواع ماشین و موتور

    سوالات متداول

    این اشتراک هزینه بهره‌‌برداری از سامانه و خدمات سرورهای ارائه‌شده توسط شرکت وایزر است. البته اشتراک وایزر در سال اول رایگان است.

    اشتراک در سال اول رایگان است. از سال دوم، هزینه مربوط به هر دستگاه متناسب با نوع اشتراک انتخابی متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه اشتراک یک‌ساله در سال 1402 در حالت عادی مبلغ 249 هزار تومان است.

    در حال حاضر بسته‌های شش‌ماهه، یک‌ساله، دوساله، دائمی و همچنین امکان تمدید اشتراک بر اساس تمدید مدت گارانتی وجود دارد. برای مشاهده بسته‌ها به صفحه خدمات مراجعه کنید.

    بله؛ برای عملکرد مناسب‌تر و استفاده از تمامی امکانات اپلیکیشن و سرور، تهیه اشتراک توصیه می‌شود.

    برای تمدید اشتراک می‌توانید از بخش تنظیمات اپلیکیشن وایزر گزینه تمدید اشتراک اینترنتی اقدام کنید یا به صفحه خدمات مراجعه کنید.

    در صورت تمایل می‌توانید در هر زمان از طریق بخش تنظیمات اپلیکیشن وایزر اشتراک خود را تمدید کنید. اشتراک تهیه‌شده به ادامه اشتراک باقی‌مانده افزوده خواهد شد.

    سوالات متداول
    raychat
    6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE