مزایای ردیاب خودرو برای شرکت های لوله‌کشی

28 بهمن ، 1400
گروه تحقیقاتی وایزر

راه‌اندازی یک شرکت لوله‌کشی به معنای تعهد برای سرویس‌دهی سریع و فوری به مشتریان است. لوله‌کشی مانند بعضی از مشاغل از جمله اورژانس بیمارستان‌ها شغل حساسی است، زیرا با ترکیدن لوله یا پر شدن آب فاضلاب، مشکلات جدی برای مردم به وجود می‌آید و نیاز است که فوری خدمات‌رسانی انجام شود. لوله‌کش‌ها در طول روز ممکن است به چند محل اعزام شوند.

مدیران شرکت‌های لوله‌کشی نیز ممکن است در طول روز چندین لوله‌کش را به طور همزمان به محل‌های مختلف اعزام کنند؛ پیگیری موقعیت مکانی تمامی لوله‌کش‌ها می‌تواند برای مدیریت ناوگان کار دشواری باشد. از طرفی، عدم خدمات‌رسانی به موقع به مشتریان می‌تواند هم نارضایتی آن‌ها را به دنبال داشته باشد و هم خسارات جبران‌ناپذیری برای آن‌ها به وجود آورد.

در این جاست که ردیاب GPS خودرو اهمیت پیدا می‌کند. یک سیستم موقعیت‌یابی جهانی که برای ردیابی یکپارچه، مکان و زمان سفر به راحتی طراحی شده است، اطلاعاتی دقیق درباره مکان فعلی لوله‌کش‌ها و زمان رسیدن آن‌ها به مقصد ارائه می‌دهد. اما این همه‌ی مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی نیست! در این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از مهمترین مزایای ردیابی GPS برای شرکت‌های لوله‌کشی آشنا شویم.

آشنایی با مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌ها

پیش از آن که به مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی بپردازیم، بهتر است نگاهی کلی به مزایای ردیاب خودرو برای صاحبان کسب و کارها و شرکت‌ها داشته باشیم. ردیاب GPS خودرو یک دستگاه ساده اما مهم و ضروری است که می‌تواند با مزایای خود به کسب و کار‌های مختلف و مدیران ناوگان کمک کند. از مزایای ردیاب‌های خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان کنترل از راه دور خودرو و کارکنان؛
  • بهبود خدمات به مشتریان با کنترل حرکت و سرعت خودروها؛
  • کاهش هزینه‌های سوخت کسب و کارها؛
  • امنیت ناوگان حمل و نقل و رانندگان با کنترل و نظارت بیشتر بر روی آن‌ها؛
  • امکان نظارت لحظه‌ای بر موقعیت خودرو و عملکرد راننده؛
  • امکان کنترل سرعت و محدوده‌ی حرکت خودروها؛
  • کاهش میزان سرقت خودروها و محموله‌های داخل آن‌ها.

تمامی این مزایا و عملکردهای ردیاب خودرو به صاحبان کسب و کار و شرکت‌ها کمک می‌کند تا ساعات کاری کارکنان را به حداکثر برسانند، کارهای روتین را به طور خودکار انجام دهند و به طور کلی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

مزایای استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی

اکنون که با مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌ها آشنا شدیم، به سراغ موضوع اصلی این مطلب، یعنی مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی، می‌رویم.

ردیاب خودرو به شرکت‌های لوله‌کشی کمک می‌کند تا گردش کار را ساده و سریع انجام دهند

هنگامی که مشتری با یک شرکت لوله‌کشی تماس می‌گیرد و درخواست کمک فوری دارد، اعزام لوله‌کش باید در اسرع وقت انجام شود. مدیر شرکت لوله‌کشی با استفاده از یک نرم افزار مدیریت ناوگان که به ردیاب خودرو متصل است، می‌تواند به سرعت نزدیک‌ترین لوله‌کش به محل را بیابد و به راحتی به محل اعزام کند.

ردیاب خودرو با کمک یک نرم افزار مدیریت ناوگان می‌تواند به شرکت‌های لوله‌کشی در تسهیل امور زیر کمک کند:

  • مدیریت و پیگیری تجهیزات و لوله‌کش‌ها
  • بهبود برنامه‌ریزی مسیر برای رسیدن به مقصد
  • حذف ورود داده‌های تکراری
  • پیگیری زمان رسیدن به مقصد لوله‌کش‌ها

با ردیاب خودرو شرکت‌های لوله‌کشی خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید

شرکت‌های لوله‌کشی می‌توانند از فناوری ردیاب جی پی اس خودرو برای به‌روز رسانی ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود در زمان واقعی استفاده کنند. با استفاده از ردیاب خودرو و نرم افزار مدیریت ناوگان، شرکت‌های لوله‌کشی می‌توانند به مشتریان اطلاع دهند که لوله‌کش اعزام شده به محل دقیقاً کجاست و چقدر طول می‌کشد تا برای ارائه‌ی خدمات به مقصد برسد.

این کار کمک می‌کند تا رضایت بیشتری در مشتریان ایجاد شود و نگرانی آن‌ها برای رسیدن لوله‌کش‌ها در اسرع وقت حل شود. علاوه بر این ردیاب خودرو به شرکت‌های لوله‌کش کمک می‌کند تا با ردیابی خودروهای ناوگان، نزدیک‌ترین خودرو را به محل حادثه ارسال کنند.

دیگر مقالات مجموعه وایزر را در این بخش دنبال نمایید

نصب ردیاب خودرو به شهرداری ها چه کمکی می کند

بهترین ردیاب GPS مناسب برای خودروهای سنگین و کامیون ها

5 دلیل اصلی استفاده از ردیاب خودرو برای سرویس مدارس و دانشگاه

ردیاب جی پی اس امنیت خودروهای شرکت‌های لوله‌کشی را افزایش می‌دهد

یکی از مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی، افزایش ایمنی ماشین‌ها است. با کمک ردیابی ناوگان و با استفاده مناسب از ویژگی ژئوفنسینگ (قابلیت تعیین محدوده‌ی جغرافیایی) ردیاب‌ها، شرکت‌های لوله‌کشی می‌توانند ایمنی بیشتری را برای رانندگان و خودروهای خود فراهم کنند. هر زمان که خودروی لوله‌کشی وارد یک مرز جغرافیایی از پیش تعیین شده می‌شود یا از آن خارج می‌شود، هشداری برای مدیر ناوگان ارسال می شود. 

ردیاب GPS یک عنصر کلیدی برای مدیریت تعمیر و نگهداری در شرکت‌های لوله‌کشی است

یک نرم افزار خوب مدیریت ناوگان به کمک بهترین ردیاب خودرو به شرکت‌های لوله‌کشی در بهینه‌سازی کارایی و کاهش هزینه‌ها و خطرات کمک کند. نرم افزار مدیریت به مدیر ناوگان این امکان را می‌دهد که با استفاده از ردیاب خودرو زمان معاینه‌ی فنی تمامی خودروهای شرکت را تنظیم کند و با تعمیر به موقع مشکلات فنی خودروها، در کاهش هزینه‌ها و خسارت‌ها موثر باشد. علاوه بر این، ردیاب دیاگ خودرو با عیب‌یابی به موقع و اعلام هشدار به مدیر ناوگان، مانع از خراب شدن خودروی لوله‌کش در میانه‌ی مسیر اعزام به محل می‌شود و به این ترتیب مانع از تاخیر راننده در رسیدن به محل و نارضایتی مشتری شود.

ردیاب خودرو امکان نظارت بر رفتار راننده را فراهم می‌کند

یکی از مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی، امکان نظارت بر رفتار راننده در طول مسیر و عدم تخطی از قوانین است. این ویژگی کمک می‌کند تا ایمنی بیشتر برای خودرو و راننده فراهم شود و علاوه بر آن، در صورت تاخیر راننده در رسیدن به مقصد، از علت آن مطلع شد.

ردیاب مانع از سرقت خودروهای شرکت لوله‌کشی می‌شود

خودروهای یک شرکت لوله‌کشی و وسایلی که این خودروها حمل می‌کنند شاید یکی از گران‌ترین سرمایه‌گذاری‌های این شرکت‌ها باشند؛ بنابراین یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن آن‌ها بسیار مهم است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی، امکان نظارت لحظه‌ای بر موقعیت خودرو است. در صورتی که خودرو به سرقت برود یا گم شود، مدیر ناوگان با ردیابی آن روی نقشه می‌تواند مطلع شود که خودرو در هر لحظه در کجا قرار دارد و با اطلاع دادن به پلیس، ماشین را بازیابد.

ردیاب خودرو کمک می‌کند تا شرکت‌های لوله‌کشی توسعه پیدا کنند

از آن جایی که ردیاب خودرو به شرکت‌های لوله‌کشی کمک می‌کند تا بتوانند مدیریت بهتر و بهینه‌ای بر ماشین‌های کارکنان لوله‌کش خود داشته باشند، این مدیران می‌توانند به صورت استراتژیک‌تر برای بهبود کسب‌وکار خود فکر کنند و به بهینه‌سازی هر چه بیشتر کسب و کار خود بیاندیشند. با استفاده از ردیاب خودرو و آسودگی خاطر مدیران شرکت‌های لوله‌کشی، زمان بیشتری برای تمرکز روی اهداف و برنامه‌ریزی آینده کسب و کار وجود خواهد داشت.

مزایای ردیاب خودرو برای لوله‌کش‌های محلی

مزایای ردیاب خودرو تنها برای شرکت‌های لوله‌کشی نیست! لوله‌کش‌های محلی که دوست دارند رشد و توسعه را تجربه کنند و آماده‌ی گسترش کار خود و خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان هستند، وجود یک ردیاب خودرو برای آن‌ها ضروری است. یک سیستم ردیاب خوب خودرو به یک صاحب کار لوله‌کشی کمک می‌کند تا نظارت بیشتری بر شاگردان خود داشته باشد و در صورت اعزام آن‌ها به محل، از محل قرارگیری خودرو، سرعت آن‌ها حین حرکت و مسیر طی شده برای رسیدن به مسیر اطلاع پیدا کند.

نتیجه‌گیری

واقعیت این است که مزایای ردیاب خودرو برای شرکت‌های لوله‌کشی بسیار است.از اتلاف وقت کمتر در جاده گرفته تا افزایش بهره‌وری کارمندان و جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه، تمامی این مزایا باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های شرکت‌های لوله‌کشی می‌شود. با نصب ردیاب خودرو در ناوگان شرکت‌های لوله‌کشی و حتی ماشین‌های مغازه‌های محلی لوله‌کشی‌، می‌توان کسب و کار خود را به صورت مؤثر بهینه‌سازی کرد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE