مشخصات کوچکترین ردیاب جی پی اس OriginGPS

25 فروردین ، 1400
گروه تحقیقاتی وایزر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌های کوچک، غیرقابل تشخیص بودن آنها و قابلیت مخفی کردن آنهاست. البته با توجه به هدف شما از ردیابی، ممکن است این ویژگی غیرقابل تشخیص بودن ردیاب هیچ‌گونه اهمیتی نداشته باشد. برای مثال ردیاب‌های بزرگ نظامی، طوری طراحی شده‌اند که حتی تا چندین هفته، قابلیت نگهداری شارژ را دارند و یا اینکه ردیاب‌های آهنربایی به شکلی طراحی شده‌اند که با شدیدترین تکان‌ها نیز از جای خود تکان نخورند.

بنابراین برای اینگونه ردیاب‌ها، سایز آنها هیچ اهمیتی ندارد، اما گاهی اوقات سایز ردیاب بسیار حائز اهمیت است. که در حال حاضر کوچکترین ردیاب دنیا ردیاب جی پی اس OriginGPS است. ردیاب جی پی اس OriginGPS در چندین دسته ردیاب با نام‌‌های اسپایدر (spider)، hornet و ماژول GPS/GLONASS در بازار قابل عرضه شده‌اند و در حال حاضر کوچکترین ردیاب جی پی اس در دنیا است که به شکل مربعی با ابعاد 10 میلی‌متر است.

شما با خرید ردیاب جی پی اس OriginGPS می‌توانید برای ردیابی خودرو، ردیابی موتور، ردیابی کالا و ردیابی افراد از آن استفاده کنید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید که اطلاعات بیشتری درباره کوچکترین ردیاب دنیا یعنی ردیاب جی پی اس OriginGPS در اختیار شما قرار دهیم.

کوچکترین ردیاب جی پی اس OriginGPS

کوچکترین ردیاب جی پی اس OriginGPS

تاریخچه ردیاب جی پی اس OriginGPS

OriginGPS برای اولین بار در سال 2006 کوچکترین ردیاب GPS را به بازار ارائه داد. در این نوع ردیاب از رسیور (گیرنده‌هایGPS) به عنوان ماژول استفاده شده که توسط این تکنولوژی، ردیاب جی پی اس Origingps توانسته در عین کوچک بودن از سرعت نرخ بروزرسانی بسیار بالایی برخودار باشد و همچنین دارای حافظه بالایی است، که با توجه به کاهش اندازه 65 درصدی این نوع از ردیاب‌ها نسبت به سایر ردیاب‌های کوچک، تحول بسیار عظیمی در عرصه تکنولوژی gps محسوب می‌شود.

ردیاب جی پی اس OriginGPS را می‌توان در انواع وسایل از جمله ساعت، کیف، دوربین، گوشی موبایل و... جایگذاری کرد، تا توسط آن افراد و یا وسایل را ردیابی کنید. این نوع از ردیاب‌‌ها دارای دقت بسیار بالایی هستند و  دارای حساسیت -162 dBm بوده و تعداد کانال‌های آن نیز 32 عدد می‌باشد.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

تفاوت ردیاب های سیمی و ردیاب های آهنربایی چیست

ردیاب فرکانسی چیست؟ (آشنایی با فناوری مدرن جی پی اس)

میکرو جی پی اس چیست و در چه ردیاب هایی استفاده می شود

از مزایای استفاده از کوچکترین ردیاب جی پی اس  OriginGPS بیشتر بدانید

  • نرخ بروزرسانی بالا و دارای  حافظه بالا

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ردیاب جی پی اس OriginGPS نرخ بروزرسانی بالای آن که تا حدود ده هرتز می‌باشد و همچنین امکان ذخیره‌سازی داده‌ها، به دلیل به‌کار بردن ماژول GPS داخل آن است.

  • کوچک بودن سایز این نوع از ردیاب‌ها

ردیاب جی پی اس OriginGPS به دلیل کوچک بودنشان، یک نوع ردیاب مخفی هستند، زیرا به شکل مربعی با ابعاد 10 میلی‌متر هستند و در عین‌حال که بسیار کوچک هستند دارای دقت بسیار بالایی نیز هستند.

مزایای کوچکترین ردیاب جی پی اس

مزایای کوچکترین ردیاب جی پی اس

در آخر

همان‌طور که در ابتدای این مطب هم گفتیم؛ کوچکترین ردیاب جی پی اس origingps در چندین دسته ردیاب با نام‌های اسپایدر (spider)، hornet و ماژول GPS/GLONASS نیز در بازار شناخته شده هستند. که دارای تکنولوژی GPS/GNSS است و شما امکان ردیابی افراد، ردیابی حیوانات، ردیابی خودرو، ردیابی کالاها، ردیابی خودرو، ردیابی لوازم شخصی و... را دارید. و به دلیل کوچک بودن سایز این نوع از ردیاب‌ها امکان جایگذاری آن داخل کفش، داخل کیف دستی، داخل دستکش، بر روی عینک و... است.

پربازدیدترین مطالب تکمیلی شرکت وایزر را در این بخش دنبال نمایید

انواع جی پی اس خودرو

نکات کلیدی در نصب دستگاه ردیاب خودرو وایزر

سری جدید ردیاب وایزر با قابلیت های بی نظیر به بازار عرضه شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE