میکرو جی پی اس چیست و در چه ردیاب هایی استفاده می شود

20 اسفند ، 1399
گروه تحقیقاتی وایزر

جی پی اس‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام نیز کاربردهای متفاوتی دارند. میکرو جی پی اس‌ها (micro gps) یکی از پرکاربردترین نوع GPS ها هستند. در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با میکرو جی پی اس و کاربردهای این جی پی اس مخفی و کوچک صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

میکرو جی پی اس چیست و چه برتری نسبت به انواع جی پی اس دارد؟

همان ‌طور که گفتیم، یکی از انواع GPSها، میکرو جی پی اس‌ ها هستند که به دلیل سایز کوچکشان می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند. مهمترین تفاوت و برتری میکرو جی پی اس‌ها با سایر جی پی اس‌ها، ابعاد کوچک آن است و به راحتی می توان در جاهای مختلف جایگذاری کرد و از مزایای آن استفاده کرد و استفاده از آن فقط محدود به ردیاب خودرو نمی‌شود و در بسیاری از سایر صنایع دیگر هم کاربرد دارد.

با کاربردهای میکرو جی پی اس آشنا شوید

وقتی صحبت از ردیابی می‌شود، ممکن است فکر شما به سمت جاسوسی، دزدی و یا پلیس آگاهی برود. در اینکه از ردیاب‌های مخفی و کوچک در ابزارهای نظامی استفاده می‌شود هیچ شکی نیست اما با ورود جی پی اس به دنیای کسب و کار و تجارت افراد، تحول عظیمی در زندگی آنها ایجاد شد که یکی از زیر مجموعه های این فناوری میکرو جی پی اس micro gps است که این ردیاب حرفه‌ای کاربردهای متنوعی دارد، که در ادامه درباره برخی از مهم‌ترین کاربردهای این ردیاب صحبت خواهیم کرد.

آخرین مطالب تکمیلی ردیاب وایزر را در این بخش دنبال نمایید

نمایندگی فروش ردیاب خودرو وایزر در تهران

ال بی اس (LBS) چیست و چه کاربردی در انواع ردیاب دارد

کاربرد جی پی اس برای عموم، سیستم موقعیت یاب چطور کار می کند؟

با میکرو‌ جی پی اس، قانون شکنان را به تله بیندازید

مهم‌ترین کاربرد این دستگاه در سازمان نیروی انتظامی است که برای ردیابی افراد تحت تعقیب و قانون‌شکنان استفاده می‌شود. و در چندین سال اخیر بهترین ردیاب برای ماموریت‌های مختلف ماموران نیروی انتظامی است. میکرو جی پی اس‌ها از ردیاب‌های دیاگی که معروف به مخفیانه ترین ردیاب‌های ماشین هستند هم بسیار کوچک تر هستند. بنابراین امکان جایگذاری آن در لباس، گوشی موبایل، کیف، کمربند و... وجود دارد.

میکرو جی پی اس و کاربردهای آنمیکرو جی پی اس و کاربردهای آن

ردیابی لوازم قیمتی شما با میکرو‌ جی پی اس

به دلیل کوچک بودن این دستگاه، می‌توانید دائماً آن را همراه خود داشته باشید. با جایگذاری میکرو جی پی اس در وسایل قیمتی، شما را از نگرانی گم شدن این وسایل نجات می‌دهد. همچنین می‌توانید از این تکنولوژی برای پیدا کردن تلفن همراه، سوییچ ماشین، کیف مدارک، کارت‌های اعتباری و... که در اکثر مواقع این وسایل را درجاهای نامعلومی جا می گذاریم، استفاده کنیم. میکرو جی پی اس برای پیدا کردن این وسایل بسیار کاربردی هستند و باعث می شود که ما برای پیدا کردن این ابزارها وقت و انرژی بسیار زیادی را صرف نکنیم.

ردیابی لوازم قیمتی با میکرو جی پی اسردیابی لوازم قیمتی با میکرو جی پی اس

آگاهی از موقعیت مکانی دقیق کودکان و سالمندان با میکرو جی پی اس

یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهای شاغل نگهداری از کودکانشان در ساعات اداری است. طبیعتاً همراه داشتن کودک در محیط کار، می‌تواند برای فرد روزی پراسترس باشد و از طرفی تنها ماندن کودک در خانه هم می‌تواند در طول ساعات اداری فکر والدین را مشغول کند، پس چاره چیست؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از تکنولوژی میکرو جی پی اس است. شما با قرار دادن micro gps در ساعت یا لوازم شخصی کودکتان و روشن کردن آن، می‌توانید از موقعیت مکانی کودکتان مطلع شوید. که در این صورت خیال شما بابت سلامتی کودکتان کاملا راحت است و می‌توانید با انرژی کارتان را انجام دهید.

موقعیت دقیق مکانی کودکان با میکرو جی پی اسموقعیت دقیق مکانی کودکان با میکرو جی پی اس

یکی دیگر از رایج ترین کاربردهای Micro Gps ها برای ردیابی سالمندان (به خصوص سالمندانی که به بیماری آلزایمر مبتلا هستند) است. شما می‌توانید با قرار دادن این دستگاه کوچک در کیف، ساعت، کمربند و ... از موقعیت لحظه‌به‌لحظه پدر و مادر سالمند خود مطلع باشید.

ردیابی حیوانات خانگی با micro gps

یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد گم شدن حیوانات خانگیشان است، که با نصب میکرو جی پی اس در قلاده یا گوشه‌ای از پوزه‌بند حیوان، به راحتی می‌توان از موقعیت دقیق حیوان آگاه شد. البته از این ردیاب‌ها می‌توان برای ردیابی سگ‌های آموزش‌دیده نیروی انتظامی، سگ‌های نگهبان گله و ... نیز استفاده کرد.

میکرو جی پی اس مناسب برای سالخوردگانمیکروجی پی اس مناسب برای سالخوردگان

Gps مخفی خودرو برای مدیریت بهتر کسب و کار

علاوه بر استفاده از میکرو‌ جی پی اس‌ها در سازمان نیروی انتظامی، می‌تواند برای سایر سازمان‌ها و کسب‌وکارها نیز مفید باشد. برای مثال بسیاری از شرکت‌ها برای حمل و نقل از ماشین‌ها یا موتورهای شرکتی استفاده می‌کنند، که مدیریت آنها کار بسیار دشواری است که برای اطلاع دقیق از موقعیت آنها، می توان از میکرو جی پی اس‌ها که نوعی جی پی اس مخفی هستند و یک راه‌حل کاربردی برای مدیران سازمان‌ها است استفاده کرد.

میکرو جی پی اس چگونه کار می‌کند؟

استفاده از این تکنولوژی بسیار آسان است و تنها با قرار دادن یک سیم‌کارت و روشن کردن دستگاه، gps فعال می‌شود و شما به راحتی می‌توانید توسط آن از موقعیت جسم یا شخص مورد نظرتان آگاه شوید.

میکرو جی پی اس مناسب برای ردیابی حیواناتمیکرو جی پی اس مناسب برای ردیابی حیوانات

در آخر

ورود جی پی اس‌های کوچک به بازار کسب‌وکار و زندگی افراد، دنیای شگفت‌انگیزی را برای کاربران به ارمغان آورد. این وسیله کاربردهای بسیار متنوعی دارد که ما در این مقاله تنها به بخشی از این کاربردها اشاره کردیم، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE