سرعت عمل با ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب

18 بهمن ، 1399
گروه تحقیقاتی وایزر

تا به حال بارها به این موضوع فکر کرده‌ایم که قفل پدال و فرمان تنها مدت زمان سرقت را طولانی می‌کند و اگر سارق کمی بیش از اندازه معمول باهوش باشد می‌تواند به راحتی هر تعداد قفل را باز کند و کار خود را به انجام برساند. به یاد داشته باشیم که سرسخت‌ ترین اتومبیل‌ها هم در دست بسیاری از سارقین مانند درب قلک بازگشایی می‌شود. اما چه کار کنیم که حتی اگر جلوی چشممان خودرو را بردند باز هم نگران نباشیم و استرس نگیریم؟ جواب سوال این است، ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب. اما چرا بدون نیاز به نصب؟ طبیعی است که بسیاری از ما حتی اگر اهل فن باشیم و به اصطلاح آچار به دست، باز هم برای نصب ردیاب‌ها، آن هم با آن دم و تشکیلات، نیاز به متخصص این کار داریم. پس بهتر است از همان اول به دنبال ساده‌ترین و سریع‌ترین راه باشیم.

ردیاب خودرو بدون نیاز به نصبردیاب خودرو بدون نیاز به نصب

آخرین مطالب تکمیلی ردیاب GPS وایزر را در این بخش دنبال نمایید

آشنایی با جی پی اس خودرو

مزیت ردیاب GPS وایزر برای خودروهای شخصی سبک و سنگین

کاربرد جی پی اس برای عموم، سیستم موقعیت یاب چطور کار می کند؟

امنیت خودرو بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی

حتما این جمله را زیاد شنیده‌ایم؛ «نگران نباش. چشمم به ماشین هست!» گفتنی است که برای حفاظت از ماشین تنها چشم کافی نیست. چرا که چشم ما به طور طبیعی تنها می‌تواند نظاره گر باشد و نه عمل کننده. حتی اگر دنبال ماشین سرقت شده‌مان هم بیافتیم تا یک مقدار می‌توانیم با اتکا به چابک بودن‌مان تلاش کنیم که آن هم در بسیاری از مواقع، سارق از ما چابک ‌تر عمل می‌کند. اگر غیر از این بود که نام‌اش را سارق نمی‌گذاشتند! پس در برابر چنین اتفاقاتی که البته تعدادشان هم بسته به شرایط اقتصادی این روزها کم نیست باید به فکر چاره‌ای باشیم تا بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی بتوانیم سر فرصت به دنبال خودرو خود برویم و هر جا که می‌رود آن را دنبال کنیم. ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب تنها راه حلی است که می‌توانید پا را فراتر از حواس پنگانه‌مان بگذاریم و کل عرض و طول جغرافیایی کشور را تبدیل به چشم و گوش خود کنیم.

امنیت خودرو بدون محدودیت زمانی و جغرافیاییامنیت خودرو بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی

تفاوت دزدگیر با ردیاب

استمرار در کار همیشه بهتر از شتاب زدگی و جو زدگی است. این ویژگی شامل حال ابزاری که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم هم می‌شود. بی شک، قدرت پیچ و مهره با گیره لباس در نگه داری اشیا قابل مقایسه نیست. شاید بستن پیچ و مهره کمی زمان ببرد و کمی قیمت بالاتری داشته باشد اما راه حل بسیار محکمی برای اتصال است. اتصال خود را با خودرو خود قطع نکنید و سعی کنید با وسیله‌ای کوچک با نام ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب مانند گوشی همراه‌تان، خودرو خود را هم در جیب بگذارید و همواره مراقبش باشید. دزدگیر، حتی از بهترین و حساس‌ترین انواع آن هم که باشد، تنها زمانی به کار می‎‌آید که سارق دارد گام‌های اول کار خود را انجام می‌دهد و بعد از این که دستش به سیم اتصال آژیر برسد دیگر کار از کار گذشته است. بهتر است مانند خود سارق بی سر و صدا و مستمر گام بردارید تا  در خطی موازی همچنان او را دنبال کنید. با ردیاب خودرو، هرکسی که قصد بردن اتومبیل را هم داشته باشد باید بداند که همراه با ماشین، صاحب ماشین را هم کنار دست خود، البته در جایی مخفی، با خود به همراه دارد. ردیاب خودرو به شما کمک می‌کند تا هر کجا که باشد، اتومبیل‌تان را پیدا کنید.

تفاوت دزدگیر با ردیابتفاوت دزدگیر با ردیاب

کار پلیس را راحت کنیم

این جمله هم یکی از جملات معروف و البته تلخ و ناامید کننده است که در زمانی که به کلانتری برای گزارش سرقت اتومبیل خود مراجعه می‌کنید می‌شنوید؛ «کسی هست بهش مشکوک باشید؟». آخر ما چه می‌دانیم چه کسی دوست است و چه کسی دشمن؟ اصلا از کجا باید بدانیم؟ اما به پلیس هم نمی‌توان خرده گرفت؛ چرا که این سوال از اولین سوالات طراحی شده برای رسیدن به راه حل معما و یافتن سارق است. در چنین مواقعی که جز اطلاعات خودرو خود، هیچ آگاهی دیگری نداریم، باید این سوالات دانه به دانه پرسیده شود تا به هدف برسیم. اما کافی است که به مامور مربوطه بگوید که ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب روی ماشین سوار کرده‌اید. آن موقع داستان کاملا فرق خواهد کرد و به همراه کنترل ردیاب، پلیس می‌ماند و سارق و دستبند و البته خودرو شما، آن هم قبل از این که به بازار اسقاطی‌ها برسد!

ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب چه ویژگی هایی دارد؟

ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب هم از سیمکارت بهره می‌برد و هم از جی پی اس. همین دو گزینه کافی است تا هدف شناسایی شود و شما به هدف‌تان که یافتن خودرو است برسید. ردیاب ابتدا با بهره گیری از جی پی اس طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه شما را پیدا می‌کند و سپس اطلاعات لازم را از طریق سیمکارتی که در ردیاب قرار گرفته شده است به سیمکارت مالک ارسال می‌شود. این که فکر کنید حالا چه سیمکارتی باید تهیه شود فکری باطل است؛ چرا که تمام سیمکارت‌های موجود در کشور، از همراه اول گرفته تا ایرانسل و باقی، همگی امکان نصب روی این نوع ردیاب را دارند.

ردیاب را کجا نصب کنیم؟

تقریبا تمام ردیاب‌ها، به ویژه ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب چه در وسایل سبک و چه سنگین، جای نصب مشخص شده‌ای ندارند و به همین خاطر به راحتی این وسیله کوچک را در هر کجایی که صلاح می‌دانید و فکر می‌کنید بهترین مکان برای پنهان کردن است می‌توانید نصب کنید. ضد حریق بودن، مقاومت در برابر دما و یخ زدگی و ضد آب بودن این وسیله می‌تواند خیال شما را از پیش فرض‌هایی که می‌تواند به هر وسیله‌ای آسیب بزند راحت کند.

بهترین قسمت برای نصب ردیاببهترین قسمت برای نصب ردیاب

میزان استرس خود را کم کنید

کم کردن اضطراب و تشویش نکته ای است که بسیاری از پزشکان و مشاوران به همه پیشنهاد می‌کنند. اما پیشنهاد صرف به تنهایی به درد هیچ کس نمی‌خورد. یکی از عواملی که همیشه موجب نگرانی ما می‌شود سلامت و امنیت خودرو ما است که با اوضاع گران شدن خودرو، میزان نگرانی هم در مورد به سرقت رفتن وسیله نقلیه بیش‌تر شده است. اگر بگوییم که در کنار هزاران قرض رنگارنگ اعصاب و روان و دمنوش گل گاو زبان باید ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب را تجویز کرد، حرف بی راهی نزده‌ایم.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE