انواع مختلف ردیاب های شخصی را می شناسید

29 بهمن ، 1398
گروه تحقیقاتی وایزر

ردیاب شخصی برای کودکان
ردیاب کودک یا جی پی اس کنترل افراد 

معرفی انواع مختلف ردیاب شخصی و کاربرد آن برای افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی 

شاید برای شما سوال باشد که ردیاب خودرو چیست و ردیاب شخصی چطور کار می کند و نحوه نصب آن چگونه است؟ باید بدانید ردیاب شخصی کوچک یک دستگاه جی پی اس کوچک است که به همراه افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی حمل می شود و مسیر حرکت و سرعت آن ها را به تلفن همراه شما یا سیستم کامپیوتر تان می فرستد و قابلیت ثبت اطلاعات حرکتی را تا چندین سال دارد.
بنابراین دستگاه ردیاب شخصی درحقیقت نوعی وسیله ی الکترونیکی است که دارای ابعادی کوچک و سبک بوده و داخل کیف یا چمدان قرار داده می شوند، یا مانند بند ساعت به دور مچ دست یا پا و به دور گردن (جی پی اس حیوانات خانگی) بسته می شود. 
ردیاب شخصی عموماً در ابعاد کوچک ساخته می شود تا به راحتی در قسمتی از کیف یا بدن قرار گیرد و به سهولت حمل شود. شما می توانید دستگاه ردیاب را به کودک یا فرد مسن و ناتوان خانواده تان بدهید و از دلواپسی آن ها آسوده شوید.
به علاوه برای نگهداری از حیوانات خانگی داشتن یک دستگاه ردیاب کوچک ضروری به نظر می رسد.
همچنین ردیاب شخصی برای حفاظت و نگهداری از کیف و چمدان ها در سفر یا اشیای قیمتی مانند تبلت، موبایل و لپ تاپ قابل استفاده است.
از کاربردهای دیگر ردیاب شخصی می توان به کنترل و نظارت دائمی از کارمند، بازاریاب و تراکت پخش کن اشاره کرد و حتی کنترل افراد مجرم که در دست قانون هستند. 

چرا از ردیاب استفاده می شود؟

برای آن که این دستگاه ها با اتصال به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای قادر به مکان یابی هر جسم متحرک هستند، فقط کافی است که از نظر حافظه داخلی و میزان نگهداری شارژ باتری متناسب با شی متحرک مورد نظر طراحی شده باشد. 
انتخاب یک دستگاه مناسب از بین مدل های متنوع ردیاب ممکن است گیج کننده باشد و موجب سردرگمی شما در انتخاب یک نمونه ی مناسب شود. اینجا می توانید اطلاعات ضروری مربوط به ردیاب شخصی را به دست آورید. قبل از آن باید بدانید که ردیاب های شخصی افراد با ردیاب خودرو و وسایل نقلیه از نظر منبع تغذیه و برخی از قابلیت های دیگر متفاوت هستند. به عنوان مثال دستگاه ردیاب F150 یک نمونه ردیاب خودرو است که در مقاله "مشخصات دستگاه ردیاب ضد سرقت F150 وایزر" توضیحات کامل آن را می توانید بخوانید. این دستگاه برای هر خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت قابل استفاده است.

موارد استفاده از ردیاب شخصی
خرید ردیاب کوچک یا جی پی اس ردیابی افراد 

مقاله ی "ردیاب و دزدگیر ماهواره ای F100-R وایزر" نیز درباره ی یک دستگاه ردیاب مناسب وسایل نقلیه ی موتوری توضیح می دهد. وجه مشترک این دستگاه های ردیاب این است که برای خودروهای شخصی طراحی شده اند و سیستم امنیتی به شما اجازه می دهد که تنها به یک تلفن همراه یعنی تلفن همراه صاحب خودرو متصل شوید.

10 مورد از مهمترین ویژگی های ردیاب شخصی:

اکنون به موضوع ردیاب شخصی باز می گردیم. از مهم ترین ویژگی های ردیاب شخصی افراد موارد زیر است که باید قطعا در خرید ردیاب شخصی به آن ها دقت نمایید:

  • توان نگهداری شارژ باتری داخلی به مدت طولانی
  • آنتن دهی مناسب
  • قابلیت ارتباط صوتی
  • ابعاد کوچک و وزن سبک
  • چگونگی اتصال به بدن یا اشیا
  • قابلیت ردیابی لحظه ای و آنلاین
  • قابلیت اتصال به اپلیکیشن ردیابی در موبایل و / یا کامپیوتر 
  • سهولت در استفاده از دستگاه و اپلیکیشن
  • گارانتی و پشتیبانی محصول
  • ارزش و قیمت محصول متناسب با کیفیت دستگاه

نحوه ی شارژ ردیاب های شخصی

تفاوت ردیاب افراد با سایر ردیاب های وسایل نقلیه عموما به دلیل شکل دستگاه و ساختار منبع تغذیه ی آن است. باید توجه داشته باشید که ردیاب وسایل نقلیه به باتری خودرو متصل می شوند در صورتی که ردیاب شخصی افراد باید دارای منبع تغذیه داخلی قدرتمندی باشند تا بتوانند مدت زمان طولانی کار کند. معمولاً جی پی اس های شخصی  یا جی پی اس همراه کوچک بین یک تا چند روز می توانند شارژ خود را حفظ کنند. اما ردیاب وسیله ی نقلیه با قابلیت اتصال به باتری خودرو، محدودیت زمانی نخواهد داشت مگر در زمانی که اتصال آن به باتری خودرو قطع گردد. در هر صورت شما می توانید دستگاه های ردیاب شخصی را مجدداً توسط برق شهری یا کابل مخصوص از طریق خودرو شارژ نمایید. 

آنتن دهی ردیاب افراد

میزان آنتن دهی دستگاه ردیاب شخصی باید بالا باشد زیرا افراد قادر هستند به هر مکانی از جمله مکان های سرپوشیده و مسقف بروند و این امر میزان کنترل و ردیابی شما را کاهش خواهد داد. بنابراین در خرید دستگاه ردیاب به میزان آنتن دهی آن توجه نمایید. 

آنتن دهی ردیاب افراد
ردیاب شخصی بدون نصب و ردیاب تلفن همراه 

انواع ردیاب های شخصی از نظر شکل ظاهری

  • ساعت هوشمند ردیابی

یک نمونه از ساده ترین و راحت ترین نوع ردیاب افراد، ساعت هوشمند برای بستن به دور مچ دست کودک، افراد مسن یا بیمار است. برخی از این ساعت های هوشمند علاوه بر ردیابی موقعیت مکانی دارای دکمه ی اضطراری SOS، تماس صوتی و پایش تناسب اندام هم هستند. 

ساعت هوشمند ردیابی کودکانه

برخی از ساعت های ردیابی هم مختص کودکان ساخته شده اند. این ردیاب ها با ظاهری کودکانه طراحی شده که کودک راحت تر بپذیرد آن را به دور مچ خود ببندد. همچنین قابلیت بازی و فعالیت های آموزشی که در این ساعت های هوشمند برنامه ریزی شده است علاوه بر سرگرم نمودن کودکان، امکان تعامل کودکان با والدین را افزایش می دهند. اما باید توجه داشته باشید که محافظت از دست سارقان نیز از وظایف دستگاه های ردیاب است. اگر سارق متوجه ردیاب ساعتی شکل شود به راحتی می تواند آن را از کودک جدا کرده و از آن مکان فاصله بگیرد. بنابراین شما قادر به ردیابی دقیق نخواهید بود. دستگاهی مناسب حفاظت از افراد است که کمتر جلب توجه نماید و بتوان آن را در قسمتی از کیف یا خودرو و یا بر روی بدن پنهان نمود. این راه یکی از روش های محافظت از کودکان در مسیر مدرسه نیز به شمار می رود.

  • ردیاب جی پی اس کوچک مکعبی و دایره ای شکل

ردیاب های دایره ای یا مکعبی شکل کوچک که می توان آن ها را به گردن آویزان کرد یا در قسمتی از کیف قرار داد. این نوع ردیاب ها با توجه به نوع و ساختار باتری می توانند برای ردیابی کودک، نوجوان، سالمندان، حیوانات، اشیای قیمتی، وسایل نقلیه مانند دوچرخه، موتورسیکلت و یا خودرو نصب و استفاده شود. 

روابط خانوادگی عالی
قیمت ردیاب شخصی 

خرید ردیاب کوچک

اگر نگران رفت وآمد فرزند عزیزتان یا افراد ناتوان خانواده و حیوانات خانگی تان می باشید بهتر است یک دستگاه ردیاب برای آن ها تهیه نمایید. ردیاب ها به گونه ای طراحی شده اند که انواع ویژگی های مربوط به ایمنی، امنیت و ردیابی را برای با ارزش ترین دارایی هایتان مهیا می کنند. 
آیا می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی انواع ردیاب شخصی افراد، استعلام از قیمت ردیاب کوچک و نحوه نصب ردیاب خودرو کسب کنید؟ پس با تیم وایزر تماس بگیرید.

شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد. شرکت وایزر دارای اپلیکیشن سرو است که می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده نمایید. همچنین ردیاب های وایزر این امکان را به شما می دهد که به هنگام باز شدن درب خودرو با ارسال یک پیامک شما را مطلع سازد. جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دستگاه ردیاب خودرو می توانید به وبسایت (www.wizerco.com) مراجعه کرده و یا با تلفن 86045860-021 تماس حاصل نمایید.

ردیاب شخصی محافظت از کودکانردیاب وسایل شخصی، ردیاب کودک و ردیاب حیوان خانگی

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE