ردیاب جی پی اس وایزر F150؛ بالاترین سطح امنیت، امنیت کامل با امکاناتی کم‌نظیر

15 آذر ، 1402
گروه تحقیقاتی وایزر

در مقاله همه چیز درباره ردیاب جی پی اس وایزر مدل F150 خواهید خواند:
  • ردیاب خودرو وایزر مدل F150؛ بالاترین سطح امنیت
  • آشنایی با جی پی اس F150 وایزر؛ کامل‌ترین محصول جی پی اس وایزر
  • مشخصات و قابلیت های جی پی اس F150 وایزر(۱۱ مورد)
  • و در پایان این که...
  • سوالات متداول درباره ردیاب جی پی اس F150 وایزر

ردیاب خودرو وایزر F150؛ بالاترین سطح امنیت

ردیاب خودرو یا GPS ماشین، یک وسیله کوچک و کارآمد است که به صاحبان خودرو این امکان را می‌دهد تا موقعیت دقیق و لحظه‌ای خودروی خود را در هر لحظه و هر مکانی بررسی کنند. این دستگاه با نصب یک سیم کارت و قرار دادن آن در داخل خودرو، کار محافظت از خودرو در برابر سرقت را آغاز می‌کند. البته محافظت مناسب از خودرو و جلوگیری از سرقت آن، در گروی انتخاب بهترین ردیاب با بالاترین سطح امنیت است. زمانی که برای خرید ردیاب خودرو جستجو می‌کنید، با انواع مختلف ردیاب از برندهای متنوع آشنا می‌شوید که هر کدام امکانات مختلفی را ارائه می‌دهند. شرکت وایزر به عنوان یکی از پیشروان در زمینه فروش و خدمات ردیاب خودرو، تجربه و مهارت زیادی در این زمینه دارد و بهترین محصولات ردیاب را به مشتریان ارائه می‌دهد. ردیاب خودرو وایزر F150 از جمله ردیاب‌های قوی و موثر این شرکت است که به عنوان یک ابزار امنیتی برجسته برای حفاظت از خودرو شناخته می‌شود. در این مقاله از وبسایت وایزر قصد داریم تا با امکانات و ویژگی‌های ردیاب خودرو وایزر F150 آشنا شویم و بررسی کنیم که چرا خرید این ردیاب بالاترین سطح امنیت را برای خودروی شما فراهم می‌کند. با ما همراه باشید.

جی پی اس وایزر مدل F150 امنیت کامل

آشنایی با جی پی اس F150 وایزر؛ کامل‌ترین محصول جی پی اس وایزر

ردیاب جی پی اس خودرو مدل F150 وایزر از جمله بهترین و کامل‌ترین محصولات برند وایزر محسوب می‌شود. این دستگاه با امکاناتی کم‌نظیر به شما اجازه می‌دهد تا به صورت کامل از خودروی خود در برابر سرقت مراقبت کنید. با نصب این ردیاب خودرو، می‌توانید از ویژگی‌های منحصر به فرد آن بهره ببرید و از امکاناتی نظیر هشدار در صورت باز شدن درب، وارد شدن ضربه به خودرو، و هشدار روشن و خاموش شدن خودرو بهره‌مند شوید. به این ترتیب، احتمال سرقت وسیله نقلیه شما به شدت کاهش می‌یابد یا نزدیک به صفر می‌شود. از نظر ویژگی‌های ظاهری، دستگاه ردیاب F150  وایزر در طول ۸.۱ سانتی‌متر، عرض ۵.۵۸ سانتی‌متر و ارتفاع ۲.۳۴ سانتی‌متر طراحی شده است. وزن آن نیز تنها 95 گرم است که به شما امکان حمل و نصب آسان را می‌دهد.

این دستگاه با ولتاژ ورودی متنوعی که در بازه ۹ تا ۳۶ ولت قرار دارد، قابل استفاده است. همچنین دارای باتری پشتیبان با ظرفیت ۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت است که به شما اطمینان می‌دهد که در صورت قطع برق، دستگاه همچنان به درستی عمل خواهد کرد.

از لحاظ دمای کارکرد، این دستگاه می‌تواند در دماهای مختلف کار کند. با توانایی کار در دماهای از -۲۰ تا +۶۵ درجه سانتی‌گراد، این دستگاه حتی در شرایط جوی نامساعد نیز به بهترین نحو عمل می‌کند. این ویژگی از اهمیت بسیاری در اطمینان از پایداری و عملکرد صحیح دستگاه در هر شرایطی برخوردار است.

این ردیاب دارای یک سال گارانتی با امکان تمدید است و همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارائه می‌شود. همچنین، شرکت وایزر برای این ردیاب اشتراک رایگان در سال اول ارائه می‌دهد. دستگاه ردیاب خودرو وایزر F150 قابل نصب روی انواع مختلف خودروها است و اپلیکیشن آن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS و نسخه وب اپلیکیشن ارائه شده است.

استفاده از ردیاب خودرو F150 اطمینان و امنیت بیشتری را به شما می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند تا هر زمان که بخواهید، از موقعیت و وضعیت خودرویتان آگاه شوید.

ردیاب خودرو F150 وایزر امنیت کامل با امکاناتی کم‌نظیر

مشخصات و قابلیت‌های ردیاب خودرو وایزر F150

دستگاه ردیاب خودرو وایزر F150 یک ابزار امنیتی بسیار کارآمد و قابل اعتماد است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در زیر به برخی از ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه ردیاب GPS اشاره می‌شود:

1. قابلیت اتصال به انواع وسایل نقلیه ایرانی و خارجی

این دستگاه با توجه به طراحی و تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، به راحتی روی هر نوع وسیله نقلیه ایرانی و خارجی نصب می‌شود. ردیاب F150 روی انواع موتورسیکلت، خودروهای سنگین و خودروهای سبک قابل نصب است. همچنین، وسایل نقلیه مختلفی مانند توزیع‌ کننده‌های مواد غذایی، اتوبوس‌های شهری، خودروهای کرایه‌ای، تاکسی‌های اینترنتی، سرویس مدارس و خودروهای شخصی نیز می‌توانند از این دستگاه بهره ببرند.

2. هشدار قطع برق خارجی

 یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه، قابلیت هشداردهی در صورت قطع برق خودرو است. این امر می‌تواند در مواقعی که برق خودرو به دلایل مختلفی قطع شود، به شما هشدار دهد تا بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهید. حتی اگر سارق تلاش کند برق خودرو را قطع کند، هشدار بلافاصله به صاحب خودرو ارسال می‌شود تا با موقعیت‌یابی خودرو اقدامات لازم را انجام دهد.

3. هشدار حرکت غیرمجاز خودرو (حمل با جرثقیل)

 ویژگی دیگری که ردیاب خودرو وایزر F150 را به یکی از بهترین ابزارها برای حفاظت از خودرو تبدیل کرده، قابلیت هشداردهی در صورت حرکت غیرمجاز بدون اجازه صاحب خودرو است. این به این معناست که اگر شما خودرو خود را در یک مکان پارک کنید و سپس آن را ترک کنید، در صورتی که خودرو توسط سارق به وسیله جرثقیل یا هر وسیله دیگری جابه‌جا شود، بلافاصله به تلفن همراه شما از طریق اس ام اس و نوتیفیکیشن اپلیکیشن وایزر هشداری ارسال می‌شود.

4. هشدار ضعیف شدن باتری

 دستگاه ردیاب وایزر F150 با داشتن یک باتری داخلی قوی، در صورت قطع برق خودرو همچنان قادر به ارسال موقعیت لحظه‌ای خودرو و هشدارهای لازم است. اما در صورتی که باتری دستگاه ضعیف شود، بلافاصله به تلفن همراه شما اطلاع داده می‌شود تا برای شارژ آن اقدام کنید.

5.    هشدار باز شدن درب خودرو

این ویژگی از اهمیت بسیاری برخوردار است. زمانی که درب خودرو توسط افراد غیر مجاز باز می‌شود، دستگاه ردیاب فوراً پیغام هشدار به شما ارسال می‌کند. این اطلاعات به شما امکان می‌دهد تا به سرعت واکنش نشان دهید و اقدامات لازم را انجام دهید تا امنیت خودروی خود را تامین کنید.

6. هشدار روشن شدن وسیله نقلیه به صورت غیر مجاز

یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب خودرو وایزر F150 که بالاترین سطح امنیت را برای وسیله نقلیه شما فراهم می‌کند، هشدار استارت زدن غیرمجاز خودرو است. علاوه بر هشدار در زمان ضربه و باز شدن درب خودرو، در صورتی که سارق یا هر شخص دیگری توانایی روشن کردن وسیله نقلیه را داشته باشد، بلافاصله به شما از طریق اس ام اس و نوتیفیکیشن برنامه اختصاصی وایزر اطلاع داده می‌شود. این ویژگی از اهمیت بسیاری در جلوگیری از سرقت و حفاظت از وسیله نقلیه شما برخوردار است.

7. هشدار سرعت غیر مجاز

ردیاب جی پی اس F150 وایزر قابلیت ارسال اطلاعات مربوط به سرعت وسیله نقلیه به گیرنده شما را دارد. این ویژگی برای والدینی که نگران رانندگی فرزندان نوجوان خود هستند یا صاحبان وسیله‌ی نقلیه‌ای که آن را به فرد دیگری امانت داده‌اند، بسیار مفید است. این امکان به شما اطلاعات دقیقی از سرعت رانندگی می‌دهد تا در صورت نیاز، اقدامات مناسب را انجام دهید.

8. قابلیت خاموش کردن خودرو و قطع و وصل برق آن از راه دور

در صورتی که متوجه شوید که وسیله نقلیه شما به سرقت رفته یا توسط افراد غیر مجاز در حرکت است، می‌توانید با یک اس ام اس و ارسال دستور قطع برق به دستگاه ردیاب جی پی اس F150 وایزر، وسیله نقلیه مسروقه در حال حرکت را خاموش کنید. با ارسال دستور توقف، زمانی که سرعت خودرو به کمتر از ۲۰ کیلومتر برسد خودروی مسروقه خاموش می‌شود و تا زمانی که شما دستور وصل شدن مجدد برق را ندهید، سارق نمی‌تواند خودرو را حرکت دهد.

9. امکان دریافت هشدار در صورت فشردن دکمه SOS در مواقع اضطراری

یکی از ویژگی‌های برجسته دستگاه ردیاب خودرو وایزر F150، امکان تماس اضطراری SOS است. در صورت بروز وضعیت‌های اضطراری، که نیاز به کمک فوری دارید، می‌توانید دکمه SOS را فشار دهید و دستگاه به شما اجازه برقراری ارتباط با نزدیکانتان را می‌دهد تا کمک بگیرید. تنها کافی است از قبل شماره تماس کسانی که نیاز دارید در موارد اضطراری با آن‌ها تماس گرفته شود را در ردیاب تعریف کنید. ردیاب در زمان تماس، اطلاعات مکانی دقیق شما را به صورت اس ام اس به نزدیکانتان ارسال می‌کند.

10. امکان برقراری ارتباط صوتی با دستگاه

دستگاه ردیاب خودرو وایزر F150 دارای قابلیت برقراری ارتباط صوتی دو طرفه نیز هست. به کمک این قابلیت می‌توانید به صورت صوتی با دستگاه ارتباط برقرار کنید و برعکس، اطلاعات صوتی را دریافت کنید. این ویژگی به شما امکان برقراری ارتباط فوری و موثر با راننده را می‌دهد.

11. قابلیت اتصال به ماژول کنترل‌ کننده قفل مرکزی وسیله‌ نقلیه

یکی از ویژگی‌های جالب ردیاب جی پی اس وایزر مدل F150، امکان اتصال به ماژول کنترل‌ کننده‌ قفل مرکزی وسیله نقلیه است. این ماژول به شما اجازه می‌دهد که از فاصله‌ی دور قفل‌ها و درب‌های خودرو را باز و بسته کنید و امکان مدیریت ایمنی و حفاظت بیشتر از وسیله نقلیه‌ی خود را داشته باشید.

انواع جی پی اس‌های وایزر

و در پایان این که...

اگر قصد خرید بهترین ردیاب خودرو را دارید و می‌خواهید که امنیت وسیله نقلیه سبک یا سنگین خود را فراهم کنید، ردیاب خودرو وایزر F150 می‌تواند با ویژگی‌های کاربردی و کیفیت برتر، بالاترین سطح امنیت را برای شما فراهم کند. پشتیبانی حرفه‌ای و 24 ساعته در 7 روز هفته، گارانتی محصول، مجهز بودن به سرور داخلی قوی و امن، دارا بودن اپلیکیشن اختصاصی و داشتن هشدارهای متنوع از دیگر ویژگی‌های ردیاب جی پی اس F150 است.

سوالات متداول درباره ردیاب جی پی اس خودرو وایزر مدل F150

ردیاب F150 وایزر چه هشدارهایی ارسال می‌کند؟

هشدار روشن و خاموش شدن خودرو، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، هشدار سرعت غیرمجاز، هشدار ضعیف شدن باتری داخلی، هشدار باز شدن درب خودرو و هشدار حرکت وسیله نقلیه از جمله هشدارهای این ردیاب هستند.

داخل جعبه دستگاه ردیاب F150 چه اقلامی قرار دارد؟

دستگاه ردیاب F150، دسته سیم اصلی، درب محل نصب سیم ‌کارت به همراه پیچ‌ گوشتی، میکروفون و سیم رابط آن، دکمه SOS، رله قطع برق و دسته سیم آن، دفترچه راهنما و سیم کارت اعتباری داخل جعبه قرار دارد.

مدت زمان گارانتی ردیاب F150 وایزر چقدر است؟

گارانتی این دستگاه 1 ساله و با قابلیت تمدید است.

قیمت جی پی اس F150 وایزر چقدر است؟

قیمت جی پی اس F150 وایزر در سال ۱۴۰۲ مبلغ 3,299,000 تومان است.

مشخصات کلی جی پی اس وایزر چیست؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE