راهنمای تصمیم‌گیری قبل از خرید ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو

13 شهریور ، 1402
گروه تحقیقاتی وایزر

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • دزدگیر ماشین یا ردیاب خودرو؟ کدام یک را بخرم؟
  • سوالات متداول

دزدگیر ماشین یا ردیاب خودرو کدام یک بهتر است؟ تفاوت بین دزدگیر و ردیاب خودرو چیست؟ آیا می‌شود هم‌زمان از دزدگیر و ردیاب خودرو استفاده کرد؟ اگر شما هم تصمیم دارید تا امنیت خودرویتان را افزایش دهید و آن را از دست سارقان در امان نگه دارید، احتمالاً برای انتخاب یک سیستم امنیتی خوب، این سوالات در ذهنتان مطرح می‌شود. بررسی، مقایسه و انتخاب بین دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو کار دشواری نیست. در ادامه این مقاله از وبلاگ وایزر، پاسخ این سوال را دریافت خواهید کرد. همراه ما باشید.

دزدگیر ماشین یا ردیاب خودرو؟ کدام‌یک را بخرم؟

از آنجا که قیمت خودروها روز به روز در حال افزایش است، ارزش بالای خودرو انکارناپذیر است و خرید ردیاب و دزدگیر به‌صرفه‌ترین گزینه برای محافظت از خودرو محسوب می‌شود. اما دزدگیر ماشین یا ردیاب خودرو؟ کدام را بخریم؟ دزدگیر ماشین مانند دزدگیر تصویری، یکی از عوامل بازدارنده‌ای است که در برخی موارد توانسته است سارقین را منصرف کند، اما به‌دلیل موانع مختلف، همیشه نمی‌تواند جلوی سرقت را بگیرد. دزدگیر تنها با ایجاد صدا، باعث فرار کردن سارق می‌شود؛ البته اگر سارق آن را به‌راحتی از کار نینداخته باشد.

دزدگیر تصویری ماشین، یکی از بهترین دزدگیرها به حساب می‌آید و با استفاده از ریموت آن، تمامی اتفاقات روی خودرو را می‌توان به‌راحتی نظارت کرد. با این حال، نباید انتظار داشت که دزدگیر تصویری به‌تنهایی بتواند امنیت کاملی را به خودرو ارائه دهد. زیرا در صورت سرقت خودرو، امکان نظارت از طریق دزدگیر تصویری از مکان و موقعیت خودرو از بین می‌رود. در این نقطه بحرانی است که نیاز به ردیاب خودرو را احساس می‌کنید. ردیاب ماشین یا همان جی‌پی‌اس ماشین، وسیله‌ای کوچک و کاربردی است که به‌راحتی در جایی به دور از دید سارقان نصب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت لحظه‌ای از موقعیت خودرو مطلع شوید.

ردیاب ماشین به‌عنوان یک وسیله‌ پرکاربرد و کارآمد، برای حل مشکلات امنیتی و حفاظتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیاب‌ها، مشکلاتی از قبیل سرقت وسایل نقلیه را به‌طور مؤثر مدیریت می‌کنند. با داشتن ردیاب ماشین، در صورت ربوده شدن خودرو یا موتورسیکلت، می‌توانید به‌راحتی از طریق ردیابی موقعیت مکانی، وسیله نقلیه‌ خود را پیدا کنید و از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید. با نصب ردیاب، این امکان به شما داده می‌شود که با دقت به خودرو یا موتورسیکلتتان دسترسی داشته باشید و موقعیت آن را مشخص کنید. علاوه بر این، ردیاب‌ها امکان دسترسی به قابلیت‌های بسیار دیگری را در اختیارتان قرار می‌دهند که دزدگیرها فاقد آن‌ها هستند، مانند تعریف محدوده سرعت، تعیین محدوده جغرافیایی و انواع هشدارها از جمله هشدار روشن و خاموش کردن غیرمجاز وسیله نقلیه.

یکی دیگر از مزایای برجسته‌ ردیاب ماشین، مخفی ‌بودن آن است. این ردیاب‌ها به‌طور معمول در جایی نصب می‌شوند که سارقان نتوانند آن‌ها را کشف و به‌راحتی جدا کنند. در عین حال، دزدگیرها به‌دلیل محل نصب ثابت خود در خودروها، برای سارقان قابل‌مشاهده هستند و از کار انداختن آن‌ها بسیار آسان است.

در نهایت، ردیاب ماشین یا جی‌پی‌اس، یکی از ابزارهایی است که از با ارزش‌ترین اموال شما، یعنی وسیله نقلیه‌ شخصی، محافظت می‌کند و احساس آرامش و اطمینان را در صاحبان خودروها ایجاد می‌کند.

با خرید ردیاب وایزر می‌توانید با آسودگی خاطر خودرویتان را در محل مناسب پارک کنید و به‌راحتی موقعیت خودروی خود را پیگیری کنید و در صورت لزوم اقدامات امنیتی لازم را انجام دهید.

جی‌پی‌اس وایزر؛ بهترین مارک ردیاب خودروی بازار یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که برای کاهش احتمال سرقت خودروی خود می‌توانید استفاده کنید. علاوه‌بر کیفیت بالای این دستگاه‌ها و امکان به‌کارگیری آن در وسایل نقلیه مختلف مانند انواع خودروهای داخلی و خارجی و موتورسیکلت‌ها، نمایندگی‌های رسمی این شرکت در شهرهای مختلف کشور می‌توانند در زمانی بسیار کوتاه ردیاب انتخابی شما را نصب و فعال کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با ۴ مدل از بهترین ردیاب خودرو در ایران آشنا شویم.

معرفی ۴ مدل از بهترین ردیاب خودرو مارک وایزر در ایران

بهترین ردیاب خودرو در ایران توسط وایزر در ۴ مدل زیر ارائه میشوند:


حتما بخوانید: بهترین ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب وایزر

سوالات متداول

● تفاوت بین دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو چیست؟

دزدگیر ماشین فقط از طریق صدا و نشانه‌های تصویری سعی در جلوگیری از سرقت خودرو دارد، در حالی که ردیاب خودرو قادر به پیگیری موقعیت وسیله‌نقلیه و ارسال اطلاعات به دستگاه کنترلی مختصاتی است.

● آیا نصب دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو همزمان مفید است؟

بله، نصب هر دو دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو همزمان می‌تواند امنیت خودرو را بهبود بخشد؛ زیرا دزدگیر ماشین از سرقت به‌صورت موقتی جلوگیری می‌کند و ردیاب خودرو به پیدا کردن وسیله‌نقلیه پس از سرقت کمک می‌کند.

● نصب ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر؟

با توجه به قابلیت‌ها و امکانات ردیاب، استفاده از این تکنولوژی بهتر است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE