جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی

24 اسفند ، 1399
گروه تحقیقاتی وایزر

برای برخی، شنیدن این که ردیاب خودرو می‌تواند بشنود موضوع چندان عجیبی به نظر نمی‌رسد اما عده‌ای مایل به دانستن اطلاعات بیش‌تر در این رابطه هستند. به هر حال، ردیاب خودرو با قابلیت ارتباط صوتی در بازار فناوری خودرو حضور دارد و در بعضی اتومبیل‌ها به صورت فابریک وجود دارد و در بعضی خودروها به انتخاب و هزینه صاحب خودرو نصب می‌شود.

جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی در انواع مختلف برای اتومبیل‌های متنوعی که در بازار هستند به دست شرکت‌های بزرگ فنی محور طراحی و راهی بازار شده است. دلیل اصلی تمامی اختراع های بشر وجود نیاز است. شاید سال‌ها پیش به ذهن شما رسیده باشد که چه خوب می‌شود اگر بتوانیم خودرو خود را در مواقعی که لازم است ردیابی کنیم و حتی شنود کنیم. در ادامه این مطلب به شناخت ردیاب قابل شنود می‌پردازیم و انواع آن را می‌شناسیم.

جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی

با حرکت خودرو شما هم حرکت می‌کنید. این جمله اما یک جمله بدیهی است اما اگر بگوییم با حرکت خودرو، حتی زمانی که در آن حضور ندارید، باز هم می‌توانید با آن همگام شوید و حرکت کنید شاید کمی ذهن‌تان را مشغول کند. اما باید گفت با حضور یک دستگاه مانند جی پی اس وایزر نیز این جمله هم مانند جمله قبلی نیز جز بدیهیات است. البته ناگفته نماند که جی پی اس وایزر F150 قابلیتی بیش از یک جی پی اس معمولی دارد، مانند قابلیت ارتباط صوتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

حواس شش گانه در خودرو با جی پی اس F150

این جمله را بارها شنیده‌اید که در زمان رانندگی باید شش دانگ حواس‌تان را جمع کنید! اما زمانی که از خودرو دور هستید چه؟ باز باید شش دانگ حواس‌تان به خودروتان باشد. جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی می‌تواند یک گام بلندتر از جی پی اس‌های معمولی بردارد. اتصال به شبکه موبایل و قرارگیری سیم‌کارت ویژگی مشترک تمامی دستگاه های ردیاب است که وایزر F150 نیز از این قابلیت برخوردار است.

به یاد داشته باشیم فرقی ندارد که سیم کارت مربوطه از نوع ایرانسل باشد یا تالیا و هر نسخه موجود دیگر! کافی است تا سیم کارت را در قسمت تعبیه شده دستگاه نصب کنید. اما این به جز حس حرکتی، چه حواس دیگری می‌تواند با این دستگاه جی پی اس به قابلیت‌های ردیابی اضافه شود.

آخرین مطالب تکمیلی ردیاب جی پی اس وایزر را در این بخش دنبال نمایید

ردیاب و دزدگیر ماهواره ای F100-R وایزر

چرا خودروهای ایرانی نیاز به ردیاب دارند؟

مشخصات دستگاه ردیاب ضدسرقت F150 وایزر

اتصال به انواع وسایل نقلیه

نه تنها اتومبیل بلکه هر وسیله نقلیه دیگری را هم پوشش می‌دهد. جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی وایزر F150 این امکان را دارد که با وزن کم و ابعاد کوچک خود به هر وسیله نقلیه‌ای نصب شود. لازم به ذکر است که ردیاب‌هایی در بازار از محبوبیت برخوردارند که بتوانند بدون دشواری به هر قسمتی از وسایل نقلیه متصل شوند. بی شک وسایل نقلیه متنوعی هستند که بنا بر ضرورت کارشان نیازمند داشتن یک جی پی اس هستند. به عنوان مثال می‌توان به ماشین‌های سنگین باری اشاره کرد که کار حمل مواد غذایی و فاسد شدنی را به عهده دارند و باید هر چه زودتر بار خود را به مقصد برسانند.

اما این کار جی پی اس وایزر F150 در این خودروها به چه کار می‌آید، باید گفت که متاسفانه گاهی راننده‌ها در رساندن بار به مقصد تعلل می‌کنند و همین امر ممکن است به فساد مواد غذایی منجر شود و یا اصلا ممکن است اتفاقی مانند تصادف در مسیر برای خودرو رخ دهد که با وجود جی پی اس می‌توان جای خودرو را پیدا کرد و قبل از وارد شدن خسارت به بار و خود راننده نیروهای امدادی را با خبر کرد. خودروهای شخصی نیز که جای خود را دارند. دیگر دوره دزدگیرهایی که می‌توان آن‎ها را در یک چشم به هم زدن از کار انداخت گذشته و نیاز است که مانند خود سارق، بی سر و صدا، رد او را زد و به خودرو رسید.

انواع جی پی اس خودرو با قابلیت صوتیانواع جی پی اس خودرو با قابلیت صوتی

هشدار قطع برق

یکی دیگر از ویژگی‌های جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی وایزر F150 این است که در هر زمان که برق خودرو به هر علتی قطع شود به گوشی همراه شما پیامک دهد و شما را از این موضوع باخبر سازد.

کم شدن نیروی باتری

لازم به ذکر است که جی پی اس وایزر یک باتری داخلی دارد که در صورت قطع شدن برق خودرو از آن تغذیه می‌کند. زمانی هم که باتری ضعیف شود، باز هم به تلفن همراه شما از طریق سیم کارت موجود در جی پی اس وایزر F150 خبر داده می‌شود.

کاربردهای جی پی اس صوتیکاربردهای جی پی اس صوتی

آگاهی از وارد شدن ضربه

یکی از عواملی که ممکن است در زمان ربوده شدن خودرو و یا تصادف در محلی که شما در کنار خودرو حضور ندارید امنیت خودرو را از بین ببرد، اعمال ضربه است. در چنین شرایطی هم جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی وایزر F150 به شما کمک می‌کند تا از این واقعه باخبر شوید.

هشدار SOS

این جی پی اس با داشتن دکمه SOS به شما این امکان را می‌دهد تا با فشردن این دکمه در شرایط اضطراری به نزدیکان خود خبر دهید و از آن‌ها کمک بخواهید. البته که سیستم صوتی وایزر F150 هم می‌تواند در چنین شرایطی به کمک شما بیاید.

برقراری ارتباط صوتی با جی پی اس

با کمک یک میکروفون و بلندگو، شما قادر هستید تا با کمک این جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی با اشخاص ارتباط بگیرید و علاوه بر تمام امکانات آگاهی دهنده این ردیاب، با شخص مقابل گفتگو کنید و او را از حال خود باخبر سازید.

ضبط و پخش صدا

گاهی پیش می‌آید که به دلایلی صدای اشخاصی که در کابین اتومبیل قرار دارند را هم بشنوید. این هم از دیگر قابلیت‌های شگفت انگیز جی پی اس وایزر F150 است که صاحب خودرو می‌تواند با خرید لوازم جانبی این ردیاب، صدای افراد داخل کابین را هم بشنود. گفتنی است که در صورتی که نوع مغناطیسی این جی پی اس در جایی خارج از کابین نصب شده باشد، امکان شنیدن صدای افراد داخل خودرو را ندارید.

ویژگی جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتیویژگی جی پی اس خودرو با قابلیت ارتباط صوتی

ابعاد و اندازه های جی پی اس وایزر F150

وزن کلی جی پس اس با قابلیت ارتباط صوتی وایزر F150 95 گرم است. ارتفاع و عرض و عمق این دستگاه به ترتیب؛ 8.1، 5.58 و 2.34 سانتی متر است. ولتاژ ورودی آن نیز 36-9 ولت و باتری آن با 450 میلی آمپر می‌تواند تا ساعت‌ها نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین کند. زمانی که این جی پی اس را خریداری می‌کنید، جعبه آن باید حاوی مواردی همچون، دسته سیم اصلی، درب محل نصب سیم کارت به همراه پیچ گوشتی، میکروفن و سیم رابط، دکمه SOS، دفترچه راهنما و سیم کارت اعتباری باشد. 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE