مزایای استفاده از برچسب جی پی اس چیست

14 بهمن ، 1400
گروه تحقیقاتی وایزر

احتمالاً برای شما هم تا به‌حال اتفاق افتاده است که کلید خود را در جایی جا گذاشته‌اید و ساعت‌ها دنبال آن گشته‌اید و در نهایت یا آن را به سختی پیدا کرده‌اید یا اصلا پیدایش نکرده‌اید! اگر از این‌گونه اتفاق‌ها برای شما زیاد پیش می‌آید، می‌توانید از مزایای استفاده از برچسب جی پی اس بهره‌مند شوید.

به این صورت که با نصب برچسب جی پی اس روی وسایل باارزش، حیوانات خانگی، لباس‌هایتان، فرزندان خردسال، سالمندان و ... آن‌ها را خیلی سریع ردیابی و پیدا کنید. البته مزایای استفاده از برچسب جی پی اس در ردیابی اشیاء و افراد خلاصه نمی‌شود، بلکه از سایر مزایای استفاده از برچسب جی پی اس می توان به داشتن دماسنج، دکمه هشدار، شتاب‌سنج و داشتن اسپیکر اشاره کرد. در این مقاله به صورت مفصل درباره اینکه مزایای استفاده از برچسب جی پی اس چیست صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برچسب جی پی اس چیست؟

پس از روی کار آمدن ردیاب‌های جی پی اس کوچک و ریز که برای کارهای جاسوسی از آنها استفاده می‌شد، شاهد رونمایی ابزاری کاربردی به نام برچسب جی پی اس هستیم؛ برچسب جی پی اس ابزاری بسیار کوچک است که از تکنولوژی GPS بهره‌ می‌برد، در نتیجه اساس کار آن شبیه به ردیاب‌های GPS است؛ یعنی برچسب جی پی اس با اتصال به ماهواره‌های موجود در مدار زمین، موقعیت دقیق وسیله‌ای را که روی آن نصب شده‌ است، نشان می‌دهد. شما با نصب برچسب جی پی اس روی وسایل خود مانند کلید، کیف پول، حیوانات خانگی، فرزندان خردسال و سالمندان به راحتی می‌توانید توسط برنامه‌ای که روی گوشی همراه خود نصب کرده‌اید این اشیاء یا افراد را پیدا کنید و دیگر نگران گم کردن آنها نباشید.

برچسب جی پی اس چیستبرچسب جی پی اس چیست

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

مشخصات بهترین ردیاب خودرو

دکمه SOS چیست و چه کاربردهایی در ردیاب دارد؟

ردیاب جی پی اس وایزر و استفاده از اپلیکیشن سرو

1- مزایای استفاده از برچسب جی پی اس

از جمله مزایای استفاده از برچسب جی پی اس عبارتند از:

  • اگر نگران گم شدن یا ربوده شدن فرزندان خردسال خود، حیوانات خانگی و حتی وسایلی مانند دوچرخه‌تان هستید، با نصب برچسب جی پی اس خیالتان راحت می‌شود. به دلیل ریز بودن این دستگاه و جاسازی مناسب آن هر کسی متوجه نصب این دستگاه نمی‌شود.
  • این دستگاه‌ها دارای شبکه‌های ردیابی هستند که به شما امکان ردیابی وسایلی که مجهز به این دستگاه هستند را می‌دهد، همچنین برچسب جی پی اس مجهز به سیگنال‌هایی است که به راحتی تا 7 کیلومتر را پوشش می‌دهد و به شما امکان ردیابی وسایل مورد نظرتان را می‌دهد. البته در صورت پرداخت مبلغ هزینه‌ای به صورت ماهیانه شما می‌توانید ردیابی بیشتر از 7 کیلومتر را هم انجام دهید.
  • از جمله سایر مزایای استفاده از برچسب جی پی اس داشتن شتاب‌سنج، دماسنج، اسپیکر و دکمه‌ی هشدار است. برای مثال شما می‌توانید با نصب این برچسب روی فریزرها از میزان دمای آن مطلع شوید.
  • با نصب این دستگاه روی وسایل گران‌قیمت دیگر نگران به سرقت رفتن آنها نباشید، چرا که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید آنها را ردیابی کنید.

مزایای استفاده از برچسب جی پی اسمزایای استفاده از برچسب جی پی اس

ویژگی‌های برچسب جی پی اس

وجود یک جی پی اس خیال شما را بابت گم نشدن اشیای ارزشمند، حیوانات خانگی، فرزندان، سالمندان و حتی ماشینتان راحت می‌کند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از جی پی اس‌ها دارای قابلیت‌ها و امکانات خاصی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند و شما بنابر نیاز و احتیاجات خود باید اقدام به خرید مناسب‌ترین جی پی اس کنید، یکی از این جی پی اس‌ها برچسب جی پی اس است که موضوع بحث این مقاله است.

برچسب جی پی اس یک نوع ردیاب جی پی اس شخصی است که از آن می‌توان حتی برای ردیابی حیوانات نیز استفاده کرد. این نوع ردیاب دارای ابعادی به اندازه یک دهم یک کاشی است و ابزاری بسیار کوچک محسوب می‌شود.

از جمله ویژگی‌های برچسب جی پی اس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای برد 7 کیلومتری برای ردیابی اشیاء، اشخاص و حیوانات است.
  • امکان شارژ بین 3 الی 5 ماه وجود دارد.
  • در ابعاد بسیار کوچک است.
  • مجهز به دکمه‌ی تماس یا همان دکمه‌ی SOS است.

از برچسب جی پی اس می توان برای تمام انسان‌ها استفاده کرد به خصوص فرزندان خردسال، سالمندان و بیماران آلزایمر. شما از این برچسب می‌توانید برای ردیابی اشیاء گران‌ قیمت مانند کیف پول، کیف مدارک، کلید و ... نیز استفاده کنید تا در صورت گم شدن سریعا آن‌ها را پیدا کنید.

ویژگی های برچسب جی پی اسویژگی های برچسب جی پی اس

نتیجه گیری

در این مقاله درباره‌ی مزایای استفاده از برچسب جی پی اس صحبت کردیم و دریافتیم که این ابزار کوچک، برای جلوگیری از گم شدن وسایل گران‌قیمت و ارزشمند و همچنین سالمندان و خردسالان بسیار کاربردی است. ابعاد بسیار کوچک، برد مناسب و مجهز بودن به دکمه‌ی SOS از جمله مزایای برچسب جی پی اس است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE