دزدگیر ماهواره ای مجهز به ردیاب

15 دی ، 1397
گروه تحقیقاتی وایزر

دزدگیرهای ماهواره ای که به ردیاب مجهز هستند

دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌ای دستگاه‌‌ های پیشرفته ‌‌ی ضد ‌‌‌‌سرقتی هستند که با حجم بسیار کوچکی که دارند در خودرو‌‌‌ یا موتورسیکلت‌‌‌ به ‌طور مخفیانه نصب می ‌‌شوند تا با توجه به تنظیمات درخواستی صاحب خودرو در داخل اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن‌همراه، وی را از روشن شدن، ضربه، باز شدن درب خودرو، حرکت و سرعت غیر مجاز مطلع گردانند. ویژگی منحصر‌‌به‌‌ فرد دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ ای کوچک بودن آن‌ ها است، به‌ طوری که در هر قسمتی از خودرو یا موتورسیکلت قابل نصب و جاسازی هستند و سارق به راحتی قادر به کشف محل آن نخواهد شد. از آنجایی که این دستگاه ‌‌های ماهواره‌‌‌ ای به یک باتری داخلی مجهزاند، می ‌‌‌توانند حتی زمانی که از برق خودرو قطع شوند تا چندین ساعت مکان وسیله ‌ی نقلیه را از طریق سیگنال ‌‌‌های ماهواره‌‌ ای به صاحب خودرو ارسال نماید. 

ردیابی خودرو و موتورسیکلت با دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره ‌‌ای

تجهیز وسیله ‌‌ی نقلیه به دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌ای این امکان را به صاحب خودرو می ‌‌دهد تا از این امر اطمینان داشته باشد که حتی پس از سرقت خودرو می‌‌ تواند مسیر حرکت را ردیابی نماید و بلافاصله با کمک پلیس سارق را دستگیر کند. رد‌‌یاب GPS به وسیله ‌ی ماهواره‌‌ ها‌‌یی که اطراف زمین قرار دارند مکان خودرو را بر روی نقشه نمایش می ‌‌دهد. این تکنولوژی در گذشته به این گسترد‌گی برای حفاظت از خودرو‌‌ها مورد استفاده قرار نمی ‌‌‌گرفته ولی امروزه به دلیل وجود سیستم‌‌‌ های ماهواره‌‌ ای GPS و رشد ابزارهای پیشرفته‌‌ ای مانند تلفن‌ های همراه جهت حفاظت از خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌‌ ها به شدت پرطرفدار شده است. 

دزدگیر خودرو بهترین دزدگیر و ردیاب ماهواره ای خودرو

مقایسه‌ دزد‌‌گیر ساده و دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ای  

هنوز هم دزد‌‌گیر‌‌های هشدار‌‌دهنده‌‌‌ ی صوتی برای ایجاد مانع و طولانی کردن زمان سرقت خودرو مورد استفاده قرار می ‌‌‌گیرد. اما با توجه به این که در بسیاری از مواقع سارقان حرفه‌‌‌ ای با سرعت بسیار بالایی که دارند به هدف خود می ‌‌‌رسند و خودرو را با به کار بردن روش ‌‌‌های مختلف روشن کرده و حرکت‌ می ‌‌دهند، بنابراین باید برای امنیت کامل، خودرو را به جدیدترین ابراز‌ و تکنولوژی روز دنیا مجهز نمود. 
دزد‌‌گیر‌‌‌ و ردیاب خودرو با ابزارهای پیشرفته ‌‌تر نسبت به دزد‌‌گیر‌‌های معمولی می ‌‌توانند صاحب خودرو را در وضعیت هوشیار قرار دهند. در دزد‌‌گیر‌‌های غیرماهواره‌‌ ای با توجه به میزان حساسیت سیستم حفاظتی، سیگنال ‌‌ها‌‌یی به ریموت کنترل ارسال می‌‌‌ گردید و اگر صاحب خودرو در فاصله ‌ای دور از وسیله ‌‌ی نقلیه قرار داشت می‌‌ توانست متوجه خطری که آن را تهدید می ‌‌کند شود. قابلیت این دزد‌‌گیر‌‌ها به مرور بیشتر شد تا جایی که بر روی ریموت کنترل ‌‌‌های تصویری، باز شدن درب خودرو یا ضربه نمایش داده می ‌‌شود. این دزد‌‌گیر‌‌‌ها کاملا کاربردی و ایجاد کننده مانع قوی برای سرقت‌ خودرو هستند اما بعد از قطع سیم برق دزد‌‌گیر، کارایی نخواهد داشت.
اما رد‌‌یاب‌‌ های ماهواره‌‌ای خودرو را ردیابی می ‌‌کنند. این مهم‌ ترین ویژگی یک دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌‌ای نسبت به دزد‌‌گیر های نسل قبل است. وسیله ‌‌‌ی نقلیه‌‌‌ ای که به سیستم GPS مجهز است با دقتی بسیار بالا، اطلاعات را از طریق پیامک (پیام متنی) یا اپلیکیشن به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می ‌‌کند. 

ردیاب ماشینبهترین ردیاب خودرو با ریموت دزدگیر 

جدیدترین دزد‌‌گیر خودرو مجهز به رد‌‌یاب GPS

معمولا یک دزد‌‌گیر خودرو متشکل از یک کیت اصلی، آژیر، سنسور دزدگیر ماشین به صورت چشمک ‌‌‌زن و ریموت کنترل ساده یا تصویری است تا موانع ذهنی و عملی برای سارقان فراهم کند. در حقیقت وجود آژیر و سنسور چشمک‌‌ زن تا حدّ‌‌ی سارق را منصرف می ‌‌گرداند و ریموت کنترل ها هم با علائم دیداری و شنیداری صاحب خودرو را از خطری که احتمالا خودرو او را تهدید کرده مطلع می‌‌ کند. اما با وجود همه‌‌‌ ی این علائم بازدارنده آمار سرقت وسایل نقلیه همچنان بالا است. به‌‌‌‌ هرحال سارقان به شکل فردی یا گروهی ترفند‌‌‌ های جدیدی به کار می برند و با برنامه‌‌‌ های از قبل تعیین شده بلافاصله خودرو را اوراق یا یک ‌جا به واسطه ‌‌‌ها‌‌یی که می ‌‌شناسند به فروش می ‌‌رسانند. بنابراین استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌‌ امنیتی برای حفاظت از اموال شخصی ارزشمندی مانند خودرو و موتور‌‌سیکلت ‌‌‌ها که امروزه قیمت‌‌‌ های چند برابری را تجربه می ‌‌کنند، امری ضروری است.
جدید ترین و پیشرفته ‌‌ترین سیستم حفاظتی خودرو، دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ ای هستند که علاوه بر اطلاع به صاحب خودرو از وضعیت وسیله‌ ی نقلیه قبل از جابه ‌جایی خودرو، امکان ردیابی کل مسیر را به مالک می ‌‌دهد. با رد‌‌یاب ‌‌‌های ماهواره‌‌‌ ای هیچ جای نگرانی از وضعیت خودرو وجود نخواهد داشت زیرا این رد‌‌یاب ‌‌ها با دقت بسیار بالا و با کم ‌ترین خطا مکان خودرو را نمایش می‌‌ دهد. 

اپلیکیشن سروبهترین دزدگیر ماشین و بهترین مدل ماهواره 

نمایش موقعیت خودرو با استفاده از اپلیکیشن دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ای

بنابراین استفاده از هر دزد‌‌گیر هشدار‌‌ دهنده به سارق برای جلوگیری از سرقت خودرو لازم است اما برای آن که به ‌‌طور کامل امنیت وسیله‌‌‌ ی نقلیه خود را برقرار نمایید بهترین روش، استفاده از رد‌‌یاب جی پی اس و نصب اپلیکیشن سرو بر تلفن ‌‌‌های همراه است. این اپلیکیشن با ویژگی ‌های قابل شخصی ‌سازی صاحب خودرو را در وضعیت کاملا هوشیار از وضعیت خودرو قرار می‌‌ دهد. امکاناتی مانند هشدار هرگونه ضربه، روشن و خاموش شدن وسیله‌‌‌ ی نقلیه‌‌ ی موتوری یا سواری، مسیر حرکت، سرعت، خروج از محدوده و حتی قطع شدن باتری خودرو را با کم‌ ترین خطا به اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن‌ همراه صاحب خودرو فرستاده و یا به صورت پیامک اطلاع ‌رسانی می ‌کند. برخلاف دزد‌‌گیر‌‌‌های معمول که با نمایش سنسور‌‌های چشمک‌‌ زن و آژیر کاملا در معرض نمایش بودند، رد‌‌یاب‌‌‌ های ماهواره ‌‌ای به ‌‌گونه‌‌ ای طراحی شده‌‌ اند که در قسمتی از خودرو پنهان گردند تا سارق نتواند آن را از کار بیاندازد. 

بهترین دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌‌ای خودرو مجهز به رد‌‌یاب جی ‌‌پی ‌‌اس

با توجه به توضیحات بالا انتخاب یک رد‌‌یاب ماهواره ‌‌ای برای ردیابی از وسایل نقلیه در شرایطی که صاحب خودرو در کنار آن حضور ندارد ضروری است. ردیاب جی ‌‌پی ‌‌اس F100-R وایزر بهترین مدل ردیاب ماهواره ‌‌ای مجهز به هشدارهای ضد سرقت می ‌‌باشد و قابلیت فعال و غیرفعال نمودن هر یک از امکانات را با توجه به نیاز صاحب خودرو دارد. شاید برای صاحبان خودرو سرعت وسایل نقلیه یا خروج از یک محدوده جغرافیای مهم نباشد ولی روشن شدن و حرکت ناگهانی آن برای وی به معنی سرقت تلقی شود، بنابراین می ‌‌تواند هشدارهای ضد سرقت را فعال کرده تا در زمان خطر او را مطلع گرداند. این رد‌‌یاب بدون هیچ محدودیتی، همه‌‌ ی خودرو‌‌های سبک یا سنگین و موتورسیکلت ‌‌ها را ردیابی می ‌‌کند و این امکان را به مالک می ‌‌دهد که هر لحظه خودرو را متوقف کرده و به مجرم اجازه پیشروی بیشتر ندهد. دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌‌ای یک ابزار موثر و کارآمد برای پیگیری وسیله ‌‌ی نقلیه پس از وقوع جرم است و تکمیل کننده‌‌ ی امنیت خودرو می ‌‌باشد.
دزدگیر وایزر یکی از بهترین بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو می باشد که حتی می توانید برای از آن برای ردیاب ماهواره ای موتورسیکلت هم استفاده نمایید. 

 

ردیاب خودرونصب دزدگیر و خرید دزدگیر gps خودرو وایزر

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE