10 نکته کاربردی برای خرید ردیاب جی پی اس خودروی شخصی کارمندان

01 اردیبهشت ، 1399
گروه تحقیقاتی وایزر

انواع کاربرد جی پی اس برای خودروهای شخصی

اهمیت انتخاب ردیاب جی پی اس خودروهای شخصی

به یاد بیاورید که هر روز صبح از خانه بیرون می آیید تا سوار خودروی تان شوید و به اداره بروید. وقتی به محل کار می رسید خودروی خود را در محلی پارک می کنید و تمام زمان روز را در اداره کنار همکارانتان مشغول کار هستید. در پایان روز دوباره به سمت خودروی خود می روید، آن را روشن کرده و مسیر را به سمت منزلتان رانندگی می کنید. داشتن یک وسیله ی نقلیه برای هر کارمندی ضروری به نظر می رسد و موجب آرامش و آسایش است. خودرو را می توان به عنوان یکی از ارکان آرامش در دنیای پرمشغله ی امروز دانست. با نشستن در خودرو و روشن کردنش، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و بعد حرکت به سمت خانه، می توانیم تمام احساسات منفی که داشتیم را از خود دور کنیم. وقتی برای رفتن به محل کار یا بعد از گذراندن یک روز پرمشغله، خودروی خود را می بینیم و از آن برای رسیدن به مقصد کمک می گیریم، احساس امنیت و قدرت می کنیم.

اما نقش مهم دیگری که خودروها ایفا می کنند ایجاد استقلال در رفت و آمد ها است. افرادی که به هر دلیلی باید از وسایل عمومی استفاده کنند، مجبور هستند هر روز هجوم مسافران، صف های طولانی انتظار مترو و اتوبوس های حمل ونقل عمومی را تحمل کنند. بنابراین با داشتن یک وسیله ی نقلیه ی شخصی کمی از هم همه ی آزاردهنده ی اماکن عمومی در امان خواهیم بود.

نقش دیگری که خودروها ایفا می کنند، حمل وسایل و محموله های سنگین هر روزه ی شما به محل کارتان است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که هر روز باید با کیف لپ تاپ و اسناد و مدارک به محل کار بروید، داشتن یک خودرو برای حمل وسایلتان از درب منزل تا محل کار مفید و کاربردی است. 

اهمیت استفاده جی پی اس برای خودروهای شخصی

اهمیت و ضرورت دستگاه ردیاب برای خودروها

تصور کنید یک روز صبح از خانه تان بیرون می آیید و به محل پارک خودرو که شب قبل ماشین تان را پارک کرده اید نزدیک می شوید، اما آن را نمی یابید. چه احساسی پیدا می کنید؟ قطعاً ترس و نگرانی تمام وجودتان را پر می کند. با این حال شما تمام اطرافتان را جستجو می کنید و در ابتدا از تصور اینکه خودروی شما را سرقت کرده اند امتناع می کنید. اما ما شاهد این اتفاق در جامعه ی خود بارها و بارها هستیم. با این حال تمام المان های لازم برای مراقبت و محافظت از خودروی مان را رعایت نمی کنیم. نمی توانیم در استفاده از ابزارهای ضدسرقت کوتاهی کنیم و خودرو را در محلی نامناسب پارک نماییم و در نهایت انتظار داشته باشیم خطری خودروی ما را تهدید نکند. چطور می توانیم از ابزارهای ضدسرقت مناسب استفاده کنیم تا امنیت را برای خودروی خود فراهم کنیم؟

اضافه نمودن ابزارهای مختلفی به خودرو می تواند امنیت آن را بالا ببرد. یکی از این ابزارها استفاده از دستگاه های ضدسرقت ردیاب ماهواره ای است. دستگاه های ضدسرقت ردیاب در ابعاد و اشکال و کارایی مختلفی تولید می شوند که باید در انتخاب یکی از بهترین آن ها دقت کافی را به کار بست. 

اهمیت و ضرورت دستگاه های ردیاب برای خودروها

10 نکته ی ضروری در انتخاب ردیاب ماهواره ای خودرو

  • نکته ی اول: برای خرید ردیاب خودرو که باید بگوییم آن است که اگر قصد خرید ردیاب دارید با تحقیقات کافی، از مناسب ترین قیمت در بازار یا فروشگاه های اینترنتی مطلع شوید. گاهی اوقات، فروشگاه های مختلف،  یک دستگاه با مشخصات واحد را با قیمت های متعدد عرضه می کنند.
  • نکته ی دوم: در خرید دستگاه ردیاب GPS، بررسی میزان خطای دستگاه جی پی اس در نمایش مکان خودرو است. بهتر است بدانید که دستگاه های ردیاب می توانند با توجه به شرایط تا چند متر خطای ردیابی داشته باشند.برای مثال ردیابی خودروی در حال حرکت به مراتب دقیق تر از خودرو ایستاده است.
  • نکته ی سوم: در خرید ردیاب، امکان نصب اپلیکیشن دستگاه ردیاب خودرو بر روی تلفن های همراه آی او اس  و اندروید است. برخی از مدل های ردیاب خودرو سیستم عامل iOS  را پشتیبانی نمی کنند و برخی دیگر از دستگاه های جی پی اس بر روی بعضی از ورژن های اندروید دچار مشکلات نمایشی می شوند. 
  • نکته ی چهارم: در خرید ردیاب GPS برای خودرو، طراحی مناسب دستگاه است. دستگاه های ردیاب مناسب، معمولاً کوچک و دارای قابلیت نصب آسان هستند، به طوری که بتوان آن را به راحتی در هر قسمتی داخل یا خارج خودرو نصب نمود.
  • نکته ی پنجم: برای خرید GPS خودرو، برد الکترونیکی باکیفیت است. با توجه به رشد تکنولوژی در این زمینه، مطمئن باشید که خرید دستگاه هایی با برد الکتررونیکی ابتدایی و ضعیف، به معنی دور ریختن پول است. به جای آن می توانید با صرف هزینه  ی مناسب، دستگاهی با کیفیت سخت افزاری مناسب خریداری نمایید.

  • نکته ی ششم: در خرید دستگاه ردیاب GPS، برای خودرو این است که حتماً نصاب و پشتیبانی قابل قبولی داشته باشد. خرید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه و صرف هزینه ی بالا، در صورتی که پشتیبانی خوبی وجود نداشته باشد، خرید مناسب و منطقی برای ردیاب نمی باشد. 
  • نکته ی هفتم: در خرید دستگاه جی پی اس، توجه به داشتن قابلیت روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور است. این قابلیت با نصب رله ی قطع کن دستگاه در مسیر برق خودرو قابل اجرا است که بسته به نظر شما فعال می شود.
  • نکته ی هشتم: در خرید دستگاه جی پی اس، امکان ردیابی آسان با تلفن همراه به صورت آنلاین است. 
  • نکته ی نهم: در خرید دستگاه ردیابی خودرو، قابلیت ردیابی از طریق پیامک در مکان هایی است که دسترسی به اینترنت وجود ندارد و ردیابی با ارسال اس ام اس به سیم کارت دستگاه محقق می شود. ردیابی آفلاین (پیامکی) و آنلاین دو روش متفاوت برای ارتباط با دستگاه GPS هستند. بهتر است هنگام نصب هردو روش را امتحان کنید و توجه داشته باشید که همیشه سیم کارت دستگاه شارژ ریالی داشته باشد.
  • نکته ی دهم: در خرید یک دستگاه ردیاب GPS برای وسیله ی نقلیه امکان دریافت هشدار ضربه و روشن شدن خودرو است. دریافت هشدار در یک ردیاب خودرو، بسیار مهم است. برای صاحب خودرو دریافت هشدار از وضعیت وسیله ی نقلیه اش می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد مانع از به سرقت رفتن خودرو باشد.

دستگاه های ردیاب جی پی اس وایزر، می تواند خودروی شما را در هر فاصله ای با کمترین خطا ردیابی کند. ویژگی برتر محصولات وایزر این است که امکان ردیابی برای همه ی خودروهای شخصی با قابلیت ذخیره ی باتری، در صورت قطع برق خودرو وجود دارد. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE