چرا ردیاب جی پی اس وایزر B60 برای هر وسیله نقلیه واجب است؟

26 دی ، 1402
گروه تحقیقاتی وایزر
در مقاله همه چیز درباره ردیاب جی پی اس وایزر مدل B60 خواهید خواند:
  • مقدمه
  • آشنایی با ردیاب خودرو B60وایزر
  • ویژگی‌ها و قابلیت‌های ردیاب جی پی اس B60 (9 مورد)
  • چرا نصب ردیاب B60 برای خودرو ضروری است؟
  • سوالات متداول درباره ردیاب جی پی اس B60 وایزر

چرا ردیاب جی پی اس وایزر B60 برای هر وسیله نقلیه واجب است؟

این روزها، همه ما از افزایش چشمگیری قیمت خودروها مطلع هستیم و می‌دانیم که با ارزشمندتر شدن خودروها و موتور سیکلت‌ها، سرقت نیز بیشتر و البته حرفه‌ای‌تر شده است. دیگر روش‌های سنتی حفاظت از وسایل نقلیه مانند استفاده از قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر، تضمینی برای جلوگیری از سرقت نیست. در این شرایط، باید از روش‌های جدید و تکنولوژی روز برای حفاظت از خودرو استفاده کرد. خرید ردیاب GPS خودرو راه‌حلی مدرن برای جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه و پیدا کردن خودروی مسروقه است. استفاده از ردیاب‌های‌ باکیفیت و استاندارد به حفظ ایمنی خودروی شما کمک می‌کنند. محصولات وایزر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حفاظت از خودرو در برابر سرقت هستند. یکی از بهترین ردیاب‌های موجود در بازار، ردیاب جی پی اس وایزر B60 است که با امکانات و قابلیت‌های خود توانسته امنیت حداکثری را برای خودروها فراهم کند. قصد خرید ردیاب وایزرB60 را دارید؟ دوست دارید با ویژگی‌های این ردیاب آشنا شوید؟ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

حتما بخوانید: ردیاب خودرو چیست؟

چرا ردیاب جی پی اس وایزر B60 برای هر وسیله نقلیه واجب است?

آشنایی با ردیاب خودرو B60 وایزر

ردیاب خودرو B60 وایزر، یکی از دستگاه‌های پیشرفته در زمینه حفاظت و ردیابی انواع وسایل نقلیه از موتورسیکلت گرفته تا خودروهای سبک و سنگین خارجی و ایرانی است که با ارائه ویژگی‌های منحصر به فرد و خدمات متنوع، به کاربران اطمینان و امکانات بیشتری برای جلوگیری از سرقت می‌بخشد.

ردیاب کوچک: از نظر ظاهر، ردیاب جی پی اس وایزر B60 در ابعادی کوچک (1.3*4.1*7.8 سانتی‌متر مکعب) و وزن سبک (38 گرم) طراحی شده است که همین امر امکان نصب آسان و خارج از دید را فراهم می‌کند.

کم مصرف با باتری داخلی: دستگاه B60 وایزر با ولتاژ ورودی 9 تا 90 ولت کار می‌کند و از باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 270 میلی‌آمپر و ولتاژ 3.7 ولت استفاده می‌کند. این باتری پشتیبان، به شما اطمینان می‌دهد که در صورت قطع برق، دستگاه همچنان به درستی کار خواهد کرد.

کارکرد مناسب در هر شرایط آب و هوایی: دمای کارکرد این دستگاه نیز از -20 تا +70 درجه سانتی‌گراد متغیر است، که نشان دهنده‌ی قابلیت عملکرد در شرایط مختلف اقلیمی است و به‌راحتی می‌توانید از آن در تمام مناطق استفاده کنید.

لوازم جانبی کامل: در کنار دستگاه، یک سری لوازم جانبی مانند دسته سیم دستگاه، رله قطع و وصل، یک عدد سیم‌کارت اعتباری رایگان، کارت گارانتی وایزر و دفترچه راهنما نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لوازم جانبی به شما کمک می‌کنند تا به راحتی و بدون مشکل دستگاه را نصب و استفاده کنید.

گارانتی ۱ ساله قابل تمدید با پشتیبانی ۲۴\۷: از ویژگی‌های بارز این دستگاه، ارائه یک سال گارانتی با امکان تمدید است. این به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکلی، با پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای و مطمئنی بهره‌مند شوید. همچنین، با فعال‌سازی اشتراک رایگان در سال اول استفاده، شما می‌توانید از تمامی ویژگی‌ها و خدمات ارزشمند این دستگاه بهره‌مند شوید.

بهترین پیشنهاد برای پیشگیری از سرقت انواع وسایل نقلیه: خرید کوچک ترین ردیاب جی پی اس وایزر مدل B60 

چرا ردیاب جی پی اس وایزر B60 برای هر وسیله نقلیه واجب است?

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ردیاب جی پی اس وایزر B60

ردیاب جی پی اس وایزر B60 از جمله پیشرفته‌ترین و کارآمدترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس برای انواع خودروها و موتورسیکلت‌ها است که با ویژگی‌های استثنایی و امکانات برجسته خود، امنیت و کاربری را به بالاترین سطح کیفی رسانده است. اگر به دنبال خرید ردیاب قدرتمند و قابل اعتماد هستید، ردیاب جی پی اس B60 وایزر به‌دلیل قابلیت‌ها و امکانات زیر گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب است.

  • مناسب برای انواع خودرو و موتور سیکلت
  • قابلیت مشاهده موقعیت خودرو در هر مکان و در هر زمان به کمک ردیاب B60
  • مشاهده مسیرهای پیموده شده طی یک سال گذشته
  • موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه
  • قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور
  • ارسال هشدارهای متنوع
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • داشتن اپلیکیشن اختصاصی وایزر
  • داشتن سرور داخلی امن و قوی

1- مناسب برای انواع خودرو و موتور سیکلت

ردیاب کوچک مدل B60 وایزر با انواع مختلف خودروهای سبک و سنگین و همچنین موتورسیکلت‌ها سازگاری دارد. شما این امکان را دارید که دستگاه B60 را روی هر نوع وسیله نقلیه داخلی و خارجی نصب کنید و از آن استفاده کنید.

2- قابلیت مشاهده موقعیت خودرو در هر مکان و در هر زمان به کمک ردیاب B60

 ردیاب جی پی اس کوچک وایزر B60 به سیستم موقعیت‌یاب جهانی متصل است و به همین دلیل این امکان را به شما می‌دهد تا موقعیت خودروی خود را به صورت لحظه‌ای در هر نقطه از کره زمین مشاهده کنید. همین ویژگی سبب شده تا در‌صورتی که خودرویتان به سرقت برود، به راحتی بتوانید موقعیت مکانی آن را بیابید و برای برگرداندن آن اقدام کنید.

3- مشاهده مسیرهای پیموده شده طی یک سال گذشته

ردیاب جی پی اس وایزر B60 این امکان را برای مالک خودرو فراهم می‌کند که به‌راحتی به سوابق تردد خودرو در ۱ سال گذشته دسترسی داشته باشد. این ویژگی نیز به خصوص برای خودروهای سازمانی، تاکسی‌ها، سرویس مدارس و دانشگاه‌ها مهم و حیاتی است.

4- موقعیت‌یابی دقیق روی نقشه

شاید با خودتان بگویید که همه دستگاه‌های جی پی اس کار موقعیت‌یابی را انجام می‌دهند. اما آیا همه این موقعیت‌یابی با دقت بالا انجام می‌شود؟ آیا همه ردیاب‌‌ها این اطمینان را به شما می‌دهند که در زمان سرقت موقعیت خودرو را به صورت دقیق نشان دهند؟ ردیاب B60 با کیفیت بالا و استاندارد روز دنیا طراحی شده و به همین دلیل موقعیت خودرو را به صورت دقیق نشان می‌دهد.

5- قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور

یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب جی پی اس وایزر B60 که آن را به ابزاری ضروری برای خودرو تبدیل کرده، امکان متوقف کردن خودرو از راه دور است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا در زمان سرقت به‌راحتی از راه دور خودرو را، حتی حین حرکت، متوقف کنید و از سرقت آن جلوگیری کنید.

6- ارسال هشدارهای متنوع

ردیاب B60 وایزر به شما امکان دریافت هشدارهای متنوع مانند هشدار روشن و خاموش شدن خودرو، وارد شدن ضربه به خودرو، هشدار ضعیف شدن باتری داخلی، هشدار حرکت وسیله نقلیه، سرعت غیرمجاز و عبور از محدوده مجاز را می‌دهد.

7- مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

این ردیاب استانداردهای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارد و به شما اطمینان می‌دهد که در شرایط مختلف اقلیمی، عملکرد بهینه‌ای داشته باشد.

8- داشتن اپلیکیشن اختصاصی وایزر

شرکت وایزر برای ارائه خدمات بهتر به کاربران، اپلیکیشنی اختصاصی طراحی کرده که به کمک آن می‌توان خودرو را مدیریت کرد. ردیاب B60 وایزر نیز از طریق اپلیکیشن وایزر امکان مدیریت را به کاربر می‌دهد و هشدارها را علاوه‌بر اس ام اس، از طریق این اپلیکیشن نیز ارسال می‌کند.

9- داشتن سرور داخلی امن و قوی

ردیاب جی پی اس وایزر B60 مجهز به سرور داخلی سرور داخلی قوی و بدون قطعی با امنیت بسیار بالاست.

چرا ردیاب جی پی اس وایزر B60 برای هر وسیله نقلیه واجب است?

چرا نصب ردیاب جی پی اس کوچک B60 برای وسیله نقلیه ضروری است؟

نصب ردیاب B60 وایزر به دلایل مختلفی از جمله افزایش امنیت و بهبود مدیریت وسیله نقلیه بسیار ضروری است. این دستگاه با ویژگی‌های کاربردی و کیفیت بالای خود، به عنوان یک ابزار اساسی در حفاظت از انواع وسایل نقلیه ایرانی و خارجی شناخته می‌شود.

یکی از نکات مهم در نصب ردیاب B60 وایزر، وجود پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی است. از آغاز تا انتها، تیم کارشناسان وایزر با شما همراهی می‌کنند. آن‌ها با ارائه مشاوره و راهنمایی کامل، به شما کمک می‌کنند تا بهترین نوع ردیاب را برای خودروی خود انتخاب کنید. تفاوتی نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه‌روز نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشته باشید، کارشناسان پشتیبانی وایزر در هر ساعت از شبانه‌روز و هر روز هفته آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شما هستند.

به‌علاوه، این ردیاب از گارانتی یک ساله قابل تمدید و خدمات پس از فروش قوی برخوردار است. این به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به پشتیبانی، تیم وایزر همواره در کنار شما خواهد بود.

با توجه به تمامی این ویژگی‌ها و خدمات، ردیاب کوچک B60 وایزر بدون شک بهترین انتخاب برای افزایش امنیت و نظارت بهتر روی وسیله نقلیه شماست.

چرا ردیاب جی پی اس وایزر B60 برای هر وسیله نقلیه واجب است?

سوالات متداول درباره ردیاب جی پی اس وایزر B60

ردیاب B60 وایزر چه هشدارهایی دارد؟

این ردیاب دارای هشدار روشن و خاموش شدن خودرو، هشدار وارد شدن ضربه به خودرو، هشدار سرعت غیرمجاز، هشدار ضعیف شدن باتری داخلی و هشدار حرکت وسیله نقلیه است.

آیا جی پی اس B60 وایزر را می‌توان روی هر خودرو و موتورسیکلتی نصب کرد؟

بله! امکان نصب ردیاب B60 روی انواع مختلف خودرو و موتورسیکلت داخلی و خارجی وجود دارد.

آیا ردیاب B60 وایزر قابلیت اتصال به ماژول کنترل‌ کننده قفل مرکزی وسیله‌ نقلیه را دارد؟

خیر! با ردیاب B60  امکان باز و بسته کردن قفل خودرو وجود ندارد. این ویژگی برای ردیاب F150 وایزر طراحی شده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE