سومین همایش وایزر برگزار شد

05 آذر ، 1402
روابط عمومی وایزر

سومین همایش وایزر برگزار شد

در تاریخ 16 آبان ماه در محل هتل اسپیناس پالاس تهران، وایزر میزبان نمایندگان و فروشندگان خود از استان‌های تهران و البرز و نیز اعضای هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری تهران بود.

سومین همایش وایزر

به گزارش روابط عمومی وایزر، در پی رشد سریع تعداد نمایندگی‌ها و با هدف همفکری و بهبود تعامل جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات، همایش نمایندگان وایزر از استان‌های تهران و البرز با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران در تاریخ 16 آبان ماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید.

سومین همایش وایزر

در این همایش دکتر فتوت احمدی، مدیرعامل گروه کاوشکام آسیا، مالک برند وایزر از تاریخچه و دستاوردهای این برند و از تحقیقات، نوآوری، مشتری‌مداری و کیفیت به‌عنوان نقاط اصلی اتکا در رشد برند وایزر نام برد و نقش نمایندگان در این امر را ستود.

سومین همایش وایزر

در ادامه مهندس دوست حسینی مدیر گروه وایزر نیز، با ارائه‌ گزارشی از دستاوردهای وایزر تا به امروز، از آرمان و چشم‌انداز این برند برای خلق جامعه‌ای امن سخن گفت.

سومین همایش وایزر

همچنین در پایان این مراسم از نمایندگان و فروشندگان برتر وایزر در استان‌های تهران و البرز با اهدای تندیسی تقدیر به عمل آمد.

خلاصه‌ای از این همایش را می‌توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE