قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط و مقررات استفاده از محصولات وايزر

گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا (سهامی خاص) با شناسه ملی 10102875382 در این سند به بیان شرایط و مقررات استفاده از محصول وايزر می‌پردازد. دستگاه و نرم‌افزارهای وایزر توسط گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا به‌منظور افزایش امنیت دارایی‌های کاربران طراحی و توسعه داده شده است. این محصولات تحت ضوابط و شرایط مشخص‌شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. ثبت‌نام کاربران در وبسایت یا اپلیکیشن وايزر و يا استفاده از اين محصول به معنای قبول کلیه مفاد این سند است و از لحظه ثبت‌نام و يا استفاده، این سند به‌منزله قراردادی الزام‌آور میان کاربر و شرکت خواهد بود. بنابراین ضروری است پیش از ثبت‌نام و استفاده از خدمات وايزر، این شرایط و ضوابط را با دقت مطالعه کنید.

تبصره: هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِّت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود، به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس دارای آثار حقوقی و واجد اعتبار است و امضاکننده را متعهد و ملتزم به مفاد سندی که به طرق مزبور امضا کرده است، می‌نماید.


ماده یک) اصطلاحات و تعاریف

واژگان و اصطلاحاتی که در شرایط و مقررات حاضر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، دارای معانی به شرح ذیل هستند:

  1. شرکت: منظور گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا (سهامی خاص) با شناسه ملی 10102875382 است.
  2. وايزر/دستگاه وايزر/نرم‌افزار وايزر: ردياب جي پي اس خودرو و موتورسيکلت (وسيله نقليه) است که مالکيت آن اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار تماماً متعلق به شرکت است.
  3. کاربر/خريدار: شخصیت حقیقی یا حقوقی که مجوز نصب دستگاه وايزر روی خودرو/موتورسيکلت را صادر کرده و کاربر/کاربران نرم‌افزارهای وایزر را تعیین می‌کند.
  4. حساب کاربری: منظور حسابی است که کاربر با کلیک روی گزینه ورود یا ثبت‌نام و وارد نمودن شماره تلفن و مشخصات خود ایجاد می‌نماید و مي‌تواند از آن به‌منظور بهره‌گیری از خدمات وايرز استفاده نمايد.
  5. نماینده: شخص حقیقی نصب‌کننده دستگاه روی وسیله نقلیه است. اسامي نمايندگان مجاز در آدرس www.wizerco.com/representation قابل مشاهده است.
  6. کاربر ثالث: شخصي حقيقي است که حسب اعلام خريدار به نرم‌افزار وايزر دسترسي يافته و امکان استفاده از خدمات وايزر را در خصوص وسيله نقليه پيدا مي‌کند.
  7. سايت: نشاني اينترنتي وايزر به آدرس www.wizerco.com است.
  8. دارایی‌های فکری: دارایی‌های فکری مانند متون، طرح‌های گرافیکی، عکس، علائم تجاری، لوگو، کد‌های نرم‌افزار، اطلاعات کاربران و نمايندگان، محتوای وبلاگ وايزر، ساختار و نحوه بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در سایت یا اپلیکیشن وايزر است که متعلق به شرکت است.
  9. فورس ماژور: منظور از فورس ماژور، وقوع هرگونه حادثه خارجی، غیرقابل دفع و غیرقابل پیش‌بینی است که مستند به فعل یا ترک فعل هیچ‌یک از طرفین (شرکت و کاربر) نباشد. از جمله مصادیق آن می‌توان به سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ، اعتصاب، بیماری‌های واگیردار، اختلال یا قطعی گسترده و سراسری اینترنت يا مخابرات، قطع سراسری برق و دیگر حوادث این چنینی اشاره نمود.


ماده دو) شرایط استفاده از خدمات وايزر برای کاربران

  1. شرکت به‌صورت کامل تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  2. کاربر با ثبت‌‌نام و ساخت حساب کاربری در سايت و يا نرم‌افزار وايزر می‌پذیرد که شرایط و قوانین این سند را به‌صورت کامل و دقیق مطالعه نموده، با اراده آزاد آن را قبول و پذیرفته است. لذا در آینده هرگونه اعتراض و یا ایرادی از سوی او در این خصوص بلا اعتبار است.
  3. افراد بالای 18 سال تمام شمسی حق ثبت نام در سایت را دارند.
  4. قیمت‌گذاری محصولات وايزر و تخفیف‌های مربوطه تابع نظر و تصمیم شرکت است.
  5. کاربر موظف است در استفاده از خدمات وايزر، قوانین و مقررات مربوطه و مفاد این سند را رعایت نماید.
  6. کاربر/خريدار تاييد مي‌کند که مالک وسیله نقلیه‌ای است که دستگاه وایزر روی آن نصب می‌شود یا دارای وکالت تام از مالک آن است. در همین راستا و با توجه به مالک شناخته شدن کاربر، هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عواقب استفاده از ویژگی‌های دستگاه (مثل موقعیت‌یابی وسیله نقلیه یا برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو) متوجه شرکت یا نماینده نخواهد بود.
  7. در صورت استفاده غیرقانونی از محصولات وايزر تمامي مسئوليت آن بر عهده کاربر بوده و شرکت يا نماينده در اين زمينه هيچ گونه مسئوليتي بر عهده ندارند.
  8. کاربر متعهد می‌شود پس از تهیه و راه‌اندازی هرکدام از دستگاه‌های وایزر، جهت به‌کارگیری دستگاه از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای ارائه‌شده توسط شرکت استفاده کند. بدیهی است که در صورت عدم‌استفاده از نرم‌افزارهای مذکور و يا تهيه نرم‌افزار يا اپليکيشن از استورهاي غير قانوني، شرکت مسئولیتی بابت پشتیبانی و پیگیری مشکلات کاربر نخواهد داشت.
  9. حسب اعلام خريدار، امکان برقراري دسترسي براي کاربر ثالث به دستگاه وايزر نصب شده روي خودرو وجود دارد. در صورت نقض شرايط و مقررات اين سند، هم خريدار و هم کاربر ثالث در مقابل شرکت مسئول جبران خسارات وارده هستند.
  10. کاربر متعهد است مسئولیت کامل استفاده از سیم‌کارت داخل دستگاه را بر عهده بگیرد و شرکت یا نماینده مسئولیتی در قبال نوع کاربری سیم‌کارت به‌کار‌رفته نخواهد داشت.
  11. شرکت به‌منظور تکمیل فرآیند خرید از خدمات شرکت‌های پرداخت یاری استفاده می‌نماید، بدیهی است که کاربر در خصوص استفاده از خدمات این شرکت تابع شرایط و مقررات این شرکت‌ها بوده و وایزر در این زمینه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده ندارد.


ماده سه) سلب مسئولیت شرکت

  1. شرکت مسئولیتی در خصوص محل و کیفیت نصب، نحوه بهره‌برداری، محدودیت‌های ذاتی و عملیاتی استفاده از دستگاه ها و نرم‌افزارهای وایزر و خسارات احتمالی ایجاد شده روی دستگاه یا وسیله نقلیه که ناشی از هریک از موارد مذکور باشند نخواهد داشت.
  2. شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اهداف کاربر در خصوص تهيه دستگاه وايزر ندارد.
  3. هرگونه سهل‌انگاری کاربر در حفظ اطلاعات امنیتی حساب کاربری خود از جمله گذرواژه، بر عهده شخص کاربر است. شرکت هیچگونه مسئولیتی در این مورد به عهده نخواهد داشت.
  4. درصورتی‌که کاربر با ارائه اسناد مخدوش و يا جعلي اقدام به تهيه دستگاه وايزر نمايد، شرکت همکاری لازم را با مالک واقعی در راستای شناسایی فرد متخلف خواهد داشت و در هر صورت شرکت در اين باب مسئوليتي بر عهده ندارد و در صورت بروز خسارت به شرکت و يا اشخاص ثالث، کاربر متخلف مکلف به جبران کليه خسارات وارده است.
  5. در صورتی که بنا به حدوث فورس ماژور، شرکت قادر به ارائه خدمات نباشد، در این خصوص مسئولیتی ندارد.
  6. کاربر تاييد مي‌کند از زمان نصب دستگاه روی وسیله نقلیه و راه‌اندازی نرم‌افزار، از تمامی امکانات دستگاه و نحوه استفاده از آن‌ها با استفاده از روش‌های ارائه‌شده توسط شرکت (همچون تماس تلفنی، مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه، چت آنلاین در سایت وایزر و...) اطلاع یافته و از این امکانات با آگاهی کامل استفاده کند. بدیهی است که در صورت وقوع هرگونه مشکل که ناشی از عدم آگاهی از کارکرد دستگاه باشد، مسئولیتی بابت خسارات و هزینه‌های احتمالی ایجادشده متوجه شرکت نخواهد بود.


ماده چهار) مقررات مسدودی حساب کاربری

۱- در صورت مشاهده هر کدام از موارد زیر، حساب کاربری اشخاص مسدود خواهد شد:

  • عدم رعایت مقررات این سند
  • عدم پایبندی به قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از حساب کاربری وايزر برای ارتکاب رفتارهای مجرمانه
  • اقدام در راستای ایجاد اخلال در عملکرد سايت و دستگاه وايزر، سرورها، خدمات و شبکه‌های متصل به سایت و استفاده از برنامه‌های مخرب و جاسوسی

۲- در کلیه موارد فوق، حق شرکت برای پیگیری قانونی تخلفات کاربر از مراجع ذی‌صلاح محفوظ است.


ماده پنج) حل و فصل اختلاف

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این سند (قرارداد) و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن در ابتدا از طریق صلح و سازش فصل خواهد شد. چنانچه اختلافات از این طریق حل‌وفصل نگردد، موضوع به مراجع قضایی ذی‌صلاح ارجاع می‌شود.  


ماده شش) مالکیت دارایی‌های فکری

کلیه دارایی‌های فکری متصور در خصوص وايزر انحصاراً و بدون هیچ‌گونه قید و شرطی در مالکیت شرکت بوده و حق انحصاری بهره‌برداری از آن متعلق به شرکت است. هر گونه نقض این مالکیت موجب پیگرد حقوقی و کیفری خواهد بود.


ماده هفت) حفاظت از حریم خصوصی

سند سیاست حریم خصوصی در این خصوص لازم‌الاجراست و جزء لاینفک این قرارداد است.


ماده هشت) ساير موارد

  1. شرکت مجاز و محق است که در مفاد این سند در هر زمان تغییراتی را به‌صورت کلی و یا جزئی اعمال نماید. بدیهی ا‌ست این تغییرات به اطلاع کاربران و ارائه‌دهندگان خدمات از طریق مقتضی خواهد رسید. در صورتی که پس از اطلاع‌رسانی، کاربر و ارائه‌دهنده خدمت به استفاده خود از خدمات وايزر ادامه دهند، این امر به‌منزله پذیرش کلیه تغییرات از سوی آن­ها است.
  2. هرگونه اخطار و اطلاعیه مربوط به وايزر از جمله اطلاعیه موضوع بند 1 همین ماده، تنها به ایمیل و یا شماره تماس اعلامی کاربران هنگام ثبت ‌‌نام ارسال و به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند با آدرس و شماره تماس مندرج در قسمت تماس با ما، جهت پرسیدن سوالات، ارائه پیشنهادات و شکایات خود در خصوص این سند یا سایر موارد با شرکت در ارتباط باشند.
  3. کاربر بدین وسیله رضایت خود را مبنی بر دریافت پیامک‌هایی که شرکت با هدف ارائه برخی پیشنهادات یا بهبود و تسهیل کارکرد دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای مورداستفاده کاربر ارسال می‌کند، اعلام می‌کند.
  4. اگر بخشی از مفاد، شرایط، حقوق یا تعهدات مندرج در این سند نامعتبر، غیرقانونی یا غیرقابل اجرا شود یا به واسطه مقررات قانونی و ضوابط حاکم، اجرای بخشی از سند حاضر ناممکن گردد، تنها همان بخش از مفاد سند نامعتبر، غیر قانونی، غیر قابل اجرا و ناممکن شده و با امکان قابلیت تفکیک در مفاد آن، سایر بخش‌های سند مانند قبل قابل الاجرا است.
  5. در مواردی که شرایط و مقررات حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت است.
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE