نمایندگی جی پی اس وایزر در تهران و سراسر ایران؛ همراه همیشگی شما

25 اردیبهشت ، 1402
گروه تحقیقاتی وایزر

در زندگی شهرنشینی امروز، داشتن ماشین برای زودتر رسیدن به مقصد حرف اول را می‌زند. با افزایش تعداد خودروها در شهر، معضل پیدا نکردن جای پارک نیز گریبان‌گیر هر دارنده‌ی وسیله نقلیه‌ای بوده و هست. فناوری gps برای آرامش‌خاطر شما صاحبان وسیله نقلیه سال‌هاست که پا به میدان گذاشته است. وایزر، یکی از برندهای نام‌آشنای جی پی اس ماشین در ایران به شمار می‌آید و امنیت را به شما ارزانی می‌دهد. در این مقاله از مجله وایزر، قرار است درباره نمایندگی جی پی اس وایزر در تهران و سراسر ایران صحبت کنیم و ویژگی‌های گروه وایزر را برای شما برمی‌شمریم. با خواندن این مقاله دید بسیار خوبی نسبت‌به شرکت وایزر پیدا خواهید کرد تا راحت‌تر و با خیال آسوده‌تر از ما خرید کنید.
نمایندگی جی پی اس وایزر

جی پی اس وایزر؛ رانندگی با خیال آسوده

گروه وایزر؛ در کنار شما برای حفظ امنیت دارایی‌هایتان

تمرکز اصلی تیم متخصص وایزر، ارائه‌ی خدمات مطلوب در زمینه‌ی ابزارهای هوشمند برای وسایل نقلیه شخصی شما (ردیاب خودرو، جی پی اس موتور سیکلت، ردیاب کامیون و ...) است. ما در گروه وایزر در تلاشیم تا با بهترین دستگاه‌های ردیاب جی پی اس ماشین برای خودروهای شخصی با بالاترین کیفیت و خدمات به شما هم‌وطنان عزیز خدمت‌رسانی کنیم. همچنین برای خرید آسان‌تر و بی‌دغدغه‌تر مشتریان، نمایندگی جی پی اس وایزر در کلیه شهرهای ایران آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما هستند. تیم وایزر با اتکا بر تجربه‌ی 25 ساله‌ی شرکت مادر خود، گروه کاوشکام آسیا، یکی از توانمندترین شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی ردیاب در ایران به حساب می‌آید و هدف و تمرکز اصلی خود را بر ارائه‌ی راهکارهای مؤثر برای حفاظت و امنیت دارایی‌ها و اموال شما گذاشته است. 

گروه تحقیقات کاوشکام آسیا یکی از مجرب‌ترین پیشگامان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات در ایران است و چند تن از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف آن را تأسیس کرده‌اند. هدف اصلی گروه کاوشکام آسیا، ارائه‌ی راهکارهای فنی و مهندسی در زمینه‌ی سیستم‌های الکترونیکی مخابراتی، فناوری و ارتباطات فعال است. ما در این سال‌ها به‌دلیل بهره‌مندی از نیروهای مجرب و مسئولیت‌پذیر و توسعه‌ی پایدار، مسیر 25 ساله‌ی خود را با موفقیت طی کرده‌ایم.

ردیاب وایزر ساخت کجاست؟

در طول این سال‌ها، سؤال بسیاری از مشتریان و کاربران وایزر از ما این بوده که «ردیاب وایزر ساخت کجاست». کلیه‌ی دستگاه‌های ردیاب وایزر ساخت کشور چین هستند و وایزر واردکننده‌ی دستگاه‌ جی پی اس از چین به ایران محسوب می‌شود. درنظر داشته باشید تیم وایزر کلیه‌ی محصولات نرم‌افزاری ازجمله سرور ردیاب و اپلیکیشن سرو را در کشور ایران توسعه داده است و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

آیا در شرکت وایزر انواع ردیاب به فروش می‌رسد؟

وایزر برای دارندگان خودروهای شخصی بهترین پیشنهادات را دارد و محصولات باکیفیتی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. گروه وایزر به‌جای گسترش محصولات و تمرکز بر سود، هدف خود را بر فروش محصولات باکیفیت و پشتیبانی قوی در زمینه انواع ردیاب خودرو و وسایل نقلیه (ازجمله gps ماشین، ردیاب دوچرخه، ردیاب موتور سیکلت و ردیاب ماشین سنگین) قرار داده است. به‌دلیل این تمرکز، برخلاف شرکت‌هایی که انواع گسترده‌ای از ردیاب‌های شخصی، ناوگان‌های حمل‌‌ونقل، ردیاب افراد و ردیاب حیوان خانگی را تولید و عرضه می‌کنند، وایزر بر کیفیت تولید و پشتیبانی قوی متمرکز است. بنابراین برای خرید ردیاب خودروی شخصی از دستگاه‌های تخصصی و ضد سرقت وایزر استفاده کنید.

نمایندگی های وایزر در سراسر ایران؛ تنها با یک کلیک

تیم وایزر جزو معدود شرکت‌های ردیاب خودرو و جی پی اس ماشین است که در سراسر ایران نمایندگی فعال دارد. در هرکجای ایران که هستید، به‌راحتی می‌توانید همچنین نمایندگی جی پی اس وایزر در شهرتان را پیدا کنید و با خیال راحت از گروه وایزر ردیاب بخرید. وایزر برای دسترسی همهی کاربران دستگاه های ردیاب وایزر به خدمات و آخرین اطلاعات سیستم ماهواره ای، نمایندگی‌های رسمی خود را مستقیماً در شهرستان‌ها فعال کرده است.

کلیه محصولات جی پی اس وایزر در سراسر ایران در نمایندگی‌های رسمی به فروش می‌رسند و خرید آن‌ها از طریق سایت وایزر امکان‌پذیر نیست. برای سهولت در پیدا کردن انواع نمایندگی ردیاب وایزر به‌منظور خرید یا نصب رهیاب ضد سرقت خودرو، وارد صفحه نمایندگی وایزر در سایت شوید و استان محل سکونت خود را انتخاب کنید.

قیمت مناسب؛ یکی از ویژگی‌های خرید ردیاب خودرو وایزر از نمایندگی‌های مجاز

نمایندگی فروش محصولات وایزر در ایران اطلاعات کاملی درباره‌ی محصولات، خدمات پس از فروش و قیمت جی پی اس خودرو به شما می‌دهند. اصالت کالا، گارانتی رسمی شرکت، پشتیبانی پس از فروش و قیمت مصوب یکی از دلایل اصلی استقبال مشتریان از فروشگاه‌ها و نمایندگی جی پی اس وایزر در سراسر ایران است. در ادامه، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی‌های فروش محصولات ردیاب وایزر را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • قیمت مناسب و منصفانه برای همه اقشار جامعه
  • ارائه‌ی خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دائمی
  • پشتیبانی دائمی از نرم‌افزار و اپلیکیشن سرو برای ردیابی آنلاین
  • به‌روزرسانی اپلیکیشن وایزر برای استفاده‌ی آسان و کاربردی
  • دسترسی به سرور قدرتمند با سرعت بالا
  • ردیابی آنلاین با کمترین خطا در موقعیت‌یابی
  • ارسال داده‌های موقیعت مکانی و زمانی به هردو سیستم اندروید و  iOS
  • ارسال پیامک موقیعت مکانی و زمانی به‌صورت آفلاین
  • بهره‌مندی از قیمت مناسب و شرکتی
  • نصب دستگاه توسط نیروهای مجرب و آموزش‌دیده بدون آسیب به سیستم برق خودرو
  • پشتیبانی قوی و آموزش صحیح استفاده از دستگاه
  • دسترسی به تمامی امکانات و خدمات تیم وایزر 
  • ارائه محصولات با گارانتی اصلی و تأیید اصالت و مرغوبیت قطعه‌ها
  • بهره‌مندی از هدایای ویژه وایزر مانند سیم‌کارت هدیه

درنظر داشته باشید که پشتیبانی ردیاب وایزر اطلاعات کافی درباره‌ی تمامی محصولات وایزر را به مشتریان می‌دهند و راهنمای آن‌ها در زمینه‌ی خرید یک ردیاب مناسب خودروشان باتوجه‌به بودجه موردنظر هستند.

مشاوره خرید ردیاب خودرو با تیم پشتیبانی وایزر

در شرایط کنونی جامعه‌ی ایران که میزان سرقت از وسایل نقلیه افزایش پیدا کرده است، انتخاب یک دستگاه ضد سرقت قوی برای هر خودرو ضروری به‌نظر می‌رسد. بسیاری از مردم نمی‌دانند چه دستگاه ردیابی برای خودرویشان مناسب است و به فروشنده‌های خرده‌فروش و گارانتی محصولات اعتماد نمی‌کنند. رشد فناوری باعث ورود دستگاه‌های متنوع به بازار شده است و متأسفانه ورود دستگاه‌های بی‌کیفیت چینی به داخل کشور روزبه‌روز بیشتر می‌شود که قدرت تشخیص و انتخاب درست را سخت و دلهره‌آور می‌کند. تیم وایزر از این موضوع به‌خوبی آگاه است و به شما برای انتخاب دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو مشاوره می‌دهد. ما حتی شما را پس از خرید تنها نمی‌گذاریم.

دستگاه های ردیاب ماشین وایزر قطعه‌های باکیفیتی دارند و اصالت تمامی قطعات آن را متخصصان زبده تأیید کرده‌اند. میزان خرابی و معیوب شدن دستگاه‌های وایزر بسیار اندک است و برخلاف دستگاه‌های مشابه در بازار کمتر دچار آسیب و نقص در بخش سخت‌افزاری می‌شوند.

ردیاب جی پی اس وایزر

امنیت خودرو با ضد سرقت وایزر

نمایندگی ردیاب وایزر در کرج؛ برای کاهش دغدغه‌های ساکنان کرج

علاوه‌بر خرید جی پی اس، یکی از دغدغه‌های مهم افراد در شهرهای مختلف ایران، ازجمله کرج، نصب ردیاب توسط افراد متخصص و خبره است. در حال حاضر وایزر در شهر کرج در خیابان‌های شهربانی، امام حسین، هفت تیر، چهارراه کارخانه قند، 3 باندی گوهردشت، عظیمیه، 45 متری گلشهر، ساسانی و خیابان دانشکده نمایندگی فعال و مجاز دارد. هموطنان ساکن اصفهان می‌توانند برای هرگونه سؤال و مشکلات خود در زمینه‌ی انتخاب و استفاده از بخش سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری دستگاه ردیاب با نمایندگی جی پی اس وایزر در شهر خود تماس بگیرند.

نمایندگی ردیاب وایزر در اصفهان؛ همراه همیشگی هم‌وطنان اصفهانی

نمایندگی فروش و نصب ردیاب خودرو وایزر در اصفهان توسط افراد مجرب صورت می‌پذیرد. هموطنان ساکن اصفهان برای کسب اطلاعات تخصصی درباره‌ی ردیاب خودروهای سبک و سنگین به نمایندگی فروش ردیاب در اصفهان مراجعه کنید. تیم مجرب پشتیبانی وایزر، شما را در لحظات بحرانی سرقت ماشین حمایت خواهند کرد.

نمایندگی وایزر در تهران؛ پاسخگوی همشهریان محترم در سراسر ایران

نمایندگی جی پی اس وایزر در تهران پاسخگوی سؤالات مشتریان در سراسر ایران هستند و مشتریان می‌توانند پاسخ هرگونه مشکل و سؤال خود را از تیم متخصص وایزر دریافت کنند. علاوه‌بر دفتر مرکزی تهران، این شرکت دارای چندین نمایندگی فروش محصولات وایزر در تهران است که خدمات خود را به‌طور مستقیم به مشتریان ارائه می‌کنند. همچنین شهر تهران نمایندگی‌ سیار دارد و شما در هر نقطه‌ای از تهران که باشید می‌توانید از خدمات تیم وایزر بهره‌مند شوید.

مراکز رسمی وایزر در تهران با بهره‌گیری از متخصصان، مشاوران و نصاب‌های حرفه‌ای در حال خدمت‌رسانی هستند. هدف اصلی تیم وایزر، فراهم کردن پشتیبانی قوی برای استفاده‌ی هرچه بهتر دارندگان خودروهای شخصی از دستگاه‌های ردیاب است. درنظر داشته باشید وایزر علاو‌ه‌بر ردیاب ماشین، ردیاب موتور سیکلت، جی پی اس ماشین سنگین و ردیاب دوچرخه نیز دارد که ازجمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین ردیاب‌های وایزر به‌شمار می‌آیند.

ردیاب موتور سیکلت با قیمت مناسب

ردیاب موتور سیکلت؛ راهی برای جلوگیری از سرقت موتور

نمایندگی جی پی اس وایزر؛ مرکز فروش ردیاب خودرو در ایران

در این مقاله از مجله وایزر، انواع نمایندگی جی پی اس وایزر به‌طور مفصل با شما صحبت کردیم. شرکت کاوشکام آسیا ارائه‌دهنده‌ی بهترین و به‌روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت‌های منحصربه‌فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه‌ای وسیله نقلیه شماست. شرکت وایزر یکی از انواع نمایندگی ردیاب خودرو در سراسر ایران است و با پشتیبانی قوی و تیم فنی متخصص و کارکشته پاسخگوی کلیه سؤالات و مشکلات شما در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های ردیاب است. برای اطلاع از نمایندگی gps ماشین وایزر شهر خود به صفحه نمایندگی سایت مراجعه و محل سکونت خود را وارد کنید. آدرس و شماره تلفن کلیه نمایندگی‌های شهر شما قابل‌مشاهده است.

در هر ساعت از شبانه‌روز و در 7 روز هفته، برای مشاوره و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو با شماره پشتیبانی وایزر تماس بگیرید. پشتیبانان وایزر آماده‌ی پاسخگویی و خدمت‌رسانی به شما هم‌وطنان عزیز هستند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE