سوالات متداول

سوالات متداول

اگرچه کاربری هر دو دستگاه افزایش امنیت وسیله نقلیه است، اما سارقین می‌توانند به‌راحتی دزدگیر را از کار بیندازند. استفاده از جی پی اس امکان سرقت خودرو را بسیار کم می‌کند. مزایای جی پی اس نسبت به دزدگیر:

  1. نصب کاملاً مخفی دستگاه جی پی اس
  2. امکان مشاهده موقعیت مکانی وسیله نقلیه
  3. امکان دریافت هشدارهای مربوط به وسیله نقلیه
  4. امکان متوقف کردن خودروی مسروقه
  5. امکان برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو
  6. امکان درخواست کمک اضطراری با پیامک

برای خودروهای سواری تفاوتی بین انتخاب محصولات نیست و کاربر بر اساس قیمت و امکانات می‌تواند یکی از محصولات را انتخاب کند. برای موتورسیکلت با توجه به موارد فنی، توصیه اکید انتخاب یکی از محصولات F150 یا B60 و خصوصاً دستگاه B60 به‌دلیل برخورداری از مزیت ضد گرد‌و‌غبار است.

دستگاه ردیاب ماشین دستگاهی الکترونیکی است که روی وسیله نقلیه نصب شده و امکان مشاهده موقعیت مکانی، کنترل و نظارت بر وسیله نقلیه را فراهم می‌کند.

کلیه دستگاه‌های ردیاب جی پی اس وایزر گارانتی تعویض یک‌ساله (از زمان نصب و فعال‌سازی دستگاه) دارند. کاربر می‌تواند در سال دوم گارانتی دستگاه خود را تمدید کند.    

کلیه دستگاه‌های ردیاب وایزر دارای استاندارد بین‌المللی و مجوزهای مورد نیاز داخلی هستند. با توجه به کیفیت قطعات استفاده‌شده، اپلیکیشن و سرورهای قدرتمند داخلی، کیفیت سیستم ارائه‌شده به کاربر کاملاً قابل‌قبول است.

تمامی دستگاه‌های ارائه‌شده توسط گروه وایزر دارای تأییدیه سازمان تنظیم مقررات هستند و از طریق مجاری رسمی کشور تأمین شده‌اند.

می‌توانید برای دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت ردیاب‌ها به صفحه محصولات وب‌سایت وایزر مراجعه کنید.

مانند سایر تجهیزات جانبی خودرو (دزدگیر، ضبط و...) برق دستگاه‌های جی پی اس وایزر هم از طریق باتری وسیله نقلیه تآمین می‌شود. منبع اصلی برق در خودرو باتری است، ولی این سیم کشی به این شکل نیست که از خود سرباتری تغذیه شود. بلکه از سایر سیم‌های هدایت شده در سیم‌کشی خودرو استفاده می‌شود. در صورت قطع برق دستگاه، دستگاه با استفاده از باتری داخلی خود به فعالیت ادامه خواهد داد. البته مدل M8 آهن‌ربایی است و نیازی به سیم‌کشی ندارد.

پشتیبانی تیم وایزر، به‌صورت شبانه‌روزی و در تمامی روزهای هفته (حتی روزهای تعطیل) در خدمت شماست.

بله؛ امکان دادن دسترسی به کاربران متفاوت در بخش تنظیمات اپلیکیشن (در گوشی کاربر اصلی) وجود دارد.

اگر گوشی اندروید دارید می‌توانید از کافه بازار و مایکت و صفحه اپلیکیشن در وب‌سایت فایل APK را دانلود و نصب کنید. 

اگر گوشی آیفون دارید می‌توانید از سیب‌اپ، سیبچه، آی‌اپس و... اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. اگر تمایلی به خرید اشتراک این پلتفرم‌ها ندارید می‌توانید از وب اپلیکیشن وایزر که تمامی امکانات اپلیکیشن را دارد استفاده کنید.

قیمت جی پی اس وایزر را طریق تماس با نمایندگی‌ها، تماس با واحد فروش وایزر یا مراجعه به صفحه محصولات دریافت کنید.

با استفاده از دستگاه F150 و ماژول A100 امکان باز و بسته کردن قفل خودرو وجود دارد.

این امکان در حال حاضر در جی پی اس وایزر وجود ندارد.

  1. دستگاه ردیاب F100-R
  2. دسته‌کابل
  3. کارت گارانتی با شماره IMEI
  4. سیم‌کارت هدیه
  5. میکروفون
  6. رله‌ قطع‌کن
  7. پیچ‌گوشتی
  8. دکمه SOS
  9. دفترچه راهنمای دستگاه

  1. دستگاه ردیاب F150
  2. دسته‌کابل
  3. کارت گارانتی با شماره IMEI
  4. سیم‌کارت هدیه
  5. میکروفون به همراه کابل رابط
  6. رله‌ قطع‌کن
  7. پیچ‌گوشتی
  8. دکمه SOS
  9. دفترچه راهنمای دستگاه

در حال حاضر فروش محصولات ردیاب ماشین وایزر فقط از طریق نمایندگی‌های این شرکت امکان‌پذیر است. وایزر در سراسر ایران نماینده فعال دارد. برای مشاهده نماینده شهر خود به صفحه نمایندگی‌ها مراجعه کنید.

دستگاه‌های ردیاب وایزر ساخت کشور چین بوده و کلیه محصولات نرم‌افزاری (شامل سرور و اپلیکیشن موبایل) در کشور ایران توسط تیم وایزر توسعه داده شده و پشتیبانی می‌شود.

برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل در فرایند بهره‌مندی از گارانتی، لازم است دستگاه نزد نمایندگی‌های رسمی و معتبر وایزر نصب شود. همچنین رله قطع برق خودرو در این فرایند نباید نصب شود. در نهایت جهت اطمینان از این موضوع لازم است پیش از اقدام برای نصب، با نمایندگی سازنده وسیله نقلیه خود تماس گرفته و ضمن اشاره به موارد مذکور، نظر قطعی ایشان را در این زمینه جویا شوید.

در صورت نصب صحیح دستگاه ردیاب مطابق با دستورالعمل‌های تعیین‌شده، هیچ مشکل و اختلالی در سیستم برق وسیله نقلیه ایجاد نخواهد شد.

سیم‌کارت درون جعبه کاملاً رایگان بوده و هدیه‌ای از طرف گروه وایزر به کاربر است. جهت استفاده از این سیم‌کارت کافیست آن را از طریق دفاتر خدمات ارتباطی فعال کنید.

سیم‌کارت داخل جعبه خام بوده و با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی به نام شخص مورد نظر شما زده می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن ایرانسل من (برای سیم‌کارت‌های ایرانسل) و همراه من (برای سیم‌کارت‌های همراه اول) قبل از قرار دادن سیم‌کارت درون دستگاه فعال شود. در صورت نیاز به شارژ مستقیم استفاده از کدهای دستوری، اپلیکیشن‌های پرداخت (مانند آپ) و شارژ مستقیم توسط دستگاه‌های POS پیشنهاد می‌شود.

مصرف اینترنت دستگاه‌های ردیاب وایزر بسیار کم و در حد چند مگابایت در ماه است. پیشنهاد می‌شود به منظور جلوگیری از اتمام شارژ اینترنتی، بسته‌ای با بیشترین زمان (مثلاً یک‌ساله) و کمترین حجم برای سیم‌کارت تهیه شود.

در صورت نصب صحیح دستگاه ردیاب وایزر توسط متخصص و طبق دستورالعمل ارائه‌شده، هیچ مشکلی برای سیستم صوتی خودرو ایجاد نخواهد شد.

با توجه به الزام آگاهی از سیستم برق وسیله نقلیه و داشتن تجربه قبلی، توصیه ما برای نصب مراجعه به مراجع ذی‌صلاح و نمایندگی‌های معتبر وایزر است. 

دستگاه در صورتی که ولتاژی بیش از حد تحمل به آن برسد، برد آن با آب‌خوردگی آسیب ببیند، در اثر قرار گرفتن در محلی دفرمه شود (مثلاْ نزدیک موتور خودرو با حرارت بالا)، توسط شخص ثالثی جز پشتیبانی وایزر جهت تعمیرات بازگشایی شود، سیم‌کارت داخل دستگاه در محلی نصب شود که آسیب جدی به دستگاه وارد کند یا به‌صورت کلی نصب و سیم‌کشی دستگاه غلط انجام شود، از گارانتی خارج خواهد شد. تشخیص این موضوع با همکاران پشتیبانی وایزر است.

قیمت دستگاه توسط شرکت وایزر برای تمامی نمایندگان فروش تعیین شده است. با این وجود با توجه به شرایط رقابتی بازار، در نظر گرفتن هزینه نصب و نوع خودرو این قیمت می‌تواند بین نمایندگان مختلف کمی متفاوت باشد.

متأسفانه مثل سایر محصولات موجود در بازار، امکان ارائه محصولات مشابه تقلبی توسط افراد سودجو برای محصولات وایزر هم وجود دارد. توجه کنید که امکان استفاده از اپلیکیشن وایزر برای محصولات تقلبی وجود ندارد.

برای تهیه جی پی اس وایزر از بخش نمایندگی‌های وب‌سایت وایزر نزدیک‌ترین نماینده به محل سکونت خود را پیدا کنید و پس از تماس با نمایندگی مورد نظر جهت تهیه و نصب دستگاه ردیاب وایزر اقدام کنید.

دستگاه‌های موجود در فروشگا‌ه‌های اینترنتی متفرقه مورد تأیید گروه وایزر نیستند. البته اکثراً قیمت اعلام‌شده توسط نمایندگان شامل هزینه نصب است، قیمت‌های اعلام‌شده در فروشگاه‌‌های اینترنتی بدون لحاظ هزینه نصب هستند و کاربر باید هزینه‌ای جداگانه برای نصب دستگاه به نصاب پرداخت کند.

بله. توجه کنید که هنگام خرید دستگاه، کلیه تجهیزات جانبی و مخصوصاً کارت گارانتی و جعبه دستگاه تحویل گرفته شود. قبل از خرید با تیم پشتیبانی وایزر تماس بگیرید و از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کنید.

به‌علت حساسیت گروه وایزر روی کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده، دستگاه‌های تعمیرشده به مشتریان عرضه نمی‌شوند.

شماره IMEI دستگاه جی پی اس یک شماره شناسه 15 رقمی منحصربه‌فرد است و برای شناسایی دستگاه و ارائه خدمات پشتیبانی مورد نیاز است. این شماره روی دستگاه، جعبه، کارت گارانتی و اپلیکیشن وایزر نوشته شده است و همچنین پس از نصب و فعال‌سازی دستگاه از طریق پیامک به کاربر اعلام می‌شود.

با توجه به استفاده دستگاه ردیاب وایزر از باتری خودرو یا موتورسیکلت، در صورت عدم روشن شدن وسیله نقلیه برای چند روز متوالی احتمال تخلیه باتری وسیله نقلیه وجود دارد. با توجه به مصرف بهینه انرژی دستگاه F150، این موضوع برای این دستگاه در صورت عدم روشن شدن وسیله نقلیه برای بیش از یک هفته رخ خواهد داد.

در حال حاضر چنین امکانی توسط گروه وایزر ارائه نمی‌شود.

هیچ الزامی برای استفاده از سیم‌کارتی خاص در دستگاه جی پی اس وایزر وجود ندارد؛ اما سیم‌کارت مورد استفاده حتماً باید فعال، با اینترنت فعال و دارای شارژ ریالی باشد. پیشنهاد گروه وایزر استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل یا همراه اول است.

این امکان برای دستگاه F150 وایزر وجود دارد. می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن وایزر، تنظیمات، حساسیت هشدار ضربه، حساسیت سنسور دستگاه را تنظیم کنید.

هزینه نصب وایزر با توجه به مدل دستگاه، نوع خودرو و پیچیدگی‌های نصب مربوط خودرو، تجهیزات جانبی موردنیاز کاربر و توافق بین کاربر و نصاب متغیر است. نصب جی پی اس وایزر سیار در حال حاضر تنها در شهر تهران امکان‌پذیر است.

در صورت قطع برق خارجی، مدت زمان کار کردن ردیاب با استفاده از باتری داخلی و در صورتی که وسیله نقلیه‌ در حال حرکت باشد، برای دستگاه F100-R بین 3 الی 5 ساعت و برای دستگاه F150  بین 4 الی 6 ساعت است. لازم به ذکر است که طول عمر باتری داخلی دستگاه F150 در صورت خاموش و ثابت بودن وسیله نقلیه تا 48 ساعت خواهد بود. همچنین برای دستگاه B60 حین حرکت وسیله نقلیه حدود 4 ساعت و در حالت بی‌حرکت حدود 24 ساعت خواهد بود.

عدم نمایش موقعیت صحیح وسیله نقلیه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برخی از این دلایل شامل موارد ذیل است:

  1. اتمام شارژ ریالی سیم‌کارت درون دستگاه
  2. خاموش شدن دستگاه جی پی اس
  3. نصب دستگاه در مکان غیراستاندارد
  4. قرارگیری دستگاه در وضعیت ارتباط صوتی (مخصوص دستگاه F100-R)
  5. قرارگیری وسیله نقلیه در منطقه مسقف
  6. اتمام اشتراک نرم‌افزار وایزر

در حال حاضر کلیه خدمات ارائه‌شده در اپلیکیشن وایزر بعد از نصب و فعال‌سازی جی پی اس وایزر قابل‌استفاده هستند.

دلیل اصلی تعداد بالای پیامک دریافتی می‌تواند مواردی از جمله فعال بودن هشدارهای متنوع یا قرار داشتن دستگاه در حالت کاری پیامکی باشد.

این گزینه با هدف جلوگیری از سرقت خودرو طراحی شده است. بعد از نصب تجهیزات جانبی مربوطه، در صورت فعال کردن آن برق استارت خودرو قطع می‌شود و برای روشن شدن، باید این گزینه مجدداً غیرفعال شود.

بله؛ کاربران می‌توانند هر تعداد دستگاه وایزر که مد نظر دارند را توسط اپلیکیشن‌های وایزر (اندروید، آیفون و وب اپلیکیشن) مدیریت کنند.

برای برقراری ارتباط صوتی با داخل کابین، در دستگاه F100-R لازم است ابتدا گزینه برقراری ارتباط صوتی با دستگاه را از درون اپلیکیشن وایزر فعال کنید. در دستگاه F150 به‌طور مستقیم از سیم‌کارت کاربر اصلی با دستگاه وایزر تماس بگیرید. در صورت طی شدن این مراحل و عدم شفافیت صدای داخل کابین، لازم است محل نصب میکروفون دستگاه بررسی شود.

دلیل این اتفاق احتمالاً نداشتن شارژ ریالی سیم‌کارت داخل دستگاه است. جهت اطمینان از وجود شارژ ابتدا از سیم‌کارت کاربر اصلی با سیم‌کارت داخل دستگاه وایزر تماس بگیرید. در صورت داشتن شارژ ریالی، یک پیامک شامل موقعیت مکانی خودرو برای شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم رفع مشکل با تیم پشتیبانی وایزر تماس بگیرید.

این موضوع به‌دلیل پیروی شرکت اپل از تحریم‌های آمریکا علیه ایران و جلوگیری از قرار گرفتن اپلیکیشن‌های فارسی‌زبان روی اپل استور است. لازم به ذکر است که وایزر هیچ منفعتی از هزینه‌های دریافت‌شده بابت خرید اپلیکیشن‌ها ندارد. جهت رفاه حال کاربران و جلوگیری از پرداخت هزینه اضافه، وب اپلیکیشن وایزر توسط تیم وایزر توسعه داده شده است.

این موضوع به دلیل پیروی شرکت اپل از تحریم‌های آمریکا علیه ایران امکان‌پذیر نیست.

با فعال کردن گزارش زنده، دستگاه وایزر با حداکثر سرعت اقدام به به‌روزرسانی موقعیت وسیله نقلیه خواهد کرد. عدم مشاهده موقعیت لحظه‌ای در برخی لحظات به‌دلیل شلوغی شبکه مخابراتی، کندی اینترنت و ازدحام سرور است.

دلیل به وجود آمدن این موضوع احتمالاً عدم ثبت دستگاه در سامانه یا اختلال در اپلیکیشن در زمان نصب است. در صورت مشاهده این پیام، با تیم پشتیبانی وایزر تماس بگیرید.

در صورت پاک شدن اپلیکیشن و عدم تغییر شماره سیم‌کارت داخل دستگاه، می‌توان بدون مشکل دوباره اپلیکیشن را دانلود و نصب کرد و با شماره کاربری وارد برنامه شد.

دکمه SOS برای مواقع اضطراری که امکان برقراری تماس میسر نیست، در نظر گرفته شده است. با نگه داشتن دکمه به‌مدت 3 الی 5 ثانیه پیام اضطراری برای افراد تعریف شده در اپلیکیشن اندروید ارسال می‌شود. در مورد کاربرانی که از وب اپلیکیشن استفاده می‌کنند، این پیامک صرفاً برای کاربر اصلی ارسال می‌شود.

در این شرایط می‌توانید از وب اپلیکیشن وایزر استفاده کنید یا با تیم پشتیبانی وایزر تماس بگیرید تا اقدامات و راهنمایی‌های لازم انجام شود.

مطابق با قوانین و مقررات پذیرفته‌شده در ابتدای نصب اپلیکیشن، گروه وایزر تعهد می‌دهد که استفاده از داده‌ها و اطلاعات کاربران تنها جهت ارائه پشتیبانی به آنان خواهد بود.

کلیه موقعیت‌های ارسالی توسط دستگاه‌های وایزر به‌مدت یک‌ سال در سرورهای این شرکت نگهداری می‌شوند و توسط کاربر قابل‌دسترسی خواهند بود.

کلیه سرورهای وایزر داخل کشور هستند.

به‌طور کلی تکنولوژی GPS دارای خطای ذاتی است. این خطا برای وسایل نقلیه ساکن بیشتر و برای وسایل نقلیه متحرک (با سرعت بیش از 60 کیلومتر بر ساعت) تا 5 متر است. در صورت خطای بیش از حد، ممکن است دستگاه وایزر در محل غیراستاندارد نصب شده باشد.

برای شناسایی حرکت دستگاه وایزر، می‌توان با فعال‌سازی هشدار حرکت و تعیین مسافت طی‌شده (حداقل به میزان 100 متر) از جابه‌جا نشدن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید.

بله؛ می‌توانید با استفاده از وب اپلیکیشن وایزر در مرورگرهای تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی از تمام امکانات اپلیکیشن وایزر استفاده کنید.

می‌توانید به‌سادگی با ورود به بخش تنظیمات داخل اپلیکیشن (مثلاً با گزینه ورود از طریق اثر انگشت)، از گزینه تغییر رمز عبور استفاده کنید. حتی اگر در ورود اولیه به اپلیکیشن مشکل داشتید، می‌توانید هنگام ورود یک رمز دل‌خواه (ولو اشتباه) وارد کرده و سپس از گزینه بازیابی رمز عبور که در پایین صفحه نمایش داده می‌شود، استفاده کنید. ادامه مراحل از طریق ارسال کد بازیابی رمز عبور انجام می‌شود.

برای اطمینان از دریافت هشدارهای ارسال‌شده توسط دستگاه (مثلا برای مواقع حساس مثل سرقت)، تمامی هشدارها از طریق پیامک هم ارسال می‌شوند و این موضوع مستقل از حالت کاری اپلیکیشن و دستگاه است. حالت کاری دستگاه فقط به اعلام موقعیت دستگاه مربوط است.

می‌توانید از شماره کاربر با سیم‌کارت داخل دستگاه وایزر تماس بگیرید و پس از دریافت موقعیت خودرو آن را از طریق پیامک با سایرین به اشتراک بگذارید.

برای دریافت موقعیت خودرو به‌صورت پیامکی می‌توانید با سیم‌کارت درون دستگاه تماس بگیرید و پس از 10 ثانیه تماس توسط دستگاه قطع خواهد شد (مخصوص F100-R) یا خودتان تماس را قطع نمایید (مخصوص B60 و F150). پس از قطع تماس یک پیامک شامل موقعیت دستگاه برای شما ارسال خواهد شد.

این اشتراک هزینه بهره‌‌برداری از سامانه و خدمات سرورهای ارائه‌شده توسط شرکت وایزر است. البته اشتراک وایزر در سال اول رایگان است.

اشتراک در سال اول رایگان است. از سال دوم، هزینه مربوط به هر دستگاه متناسب با نوع اشتراک انتخابی متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه اشتراک یک‌ساله در سال 1402 در حالت عادی مبلغ 249 هزار تومان است.

در حال حاضر بسته‌های شش‌ماهه، یک‌ساله، دوساله، دائمی و همچنین امکان تمدید اشتراک بر اساس تمدید مدت گارانتی وجود دارد. برای مشاهده بسته‌ها به صفحه خدمات مراجعه کنید.

برای تمدید اشتراک می‌توانید از بخش تنظیمات اپلیکیشن وایزر گزینه تمدید اشتراک اینترنتی اقدام کنید یا به صفحه خدمات مراجعه کنید.

بله؛ برای عملکرد مناسب‌تر و استفاده از تمامی امکانات اپلیکیشن و سرور، تهیه اشتراک توصیه می‌شود.

در صورت تمایل می‌توانید در هر زمان از طریق بخش تنظیمات اپلیکیشن وایزر اشتراک خود را تمدید کنید. اشتراک تهیه‌شده به ادامه اشتراک باقی‌مانده افزوده خواهد شد.

برای تماس با تیم پشتیبانی وایزر می‌توانید از طریق چت آنلاین در وب‌سایت وایزر www.wizer.ir یا تماس با شماره 86045860-021 اقدام کنید.

خدمات حضوری گروه وایزر به‌صورت غیرمستقیم و از طریق شبکه نمایندگی این شرکت انجام می‌شود.

در حال حاضر تقریباً در تمامی استان‌های کشور، نمایندگی فعال وایزر وجود دارد. جهت اطلاع دقیق از وضعیت نمایندگی‌های وایزر، می‌توانید به صفحه نمایندگی وب‌سایت وایزر مراجعه کنید.

برای دریافت نمایندگی وایزر، می‌توانید از طریق صفحه درخواست نمایندگی وب‌سایت یا تماس با تیم فروش وایزر اقدام کنید.

گروه وایزر یکی از زیرمجموعه‌‌های شرکت کاوشکام آسیا است که به‌صورت تخصصی روی ارائه راهکارهای امنیتی تمرکز دارد.

گروه وایزر همیشه علاقه‌مند به همکاری با افراد باانگیزه و بااستعداد است. برای مشاهده فرصت‌های شغلی و ارسال رزومه خود می‌توانید به صفحه فرصت‌های شغلی وب‌سایت شرکت کاوشکام آسیا مراجعه کنید.

برای استعلام قیمت ردیاب جی پی اس F100-R وایزر می‌توانید از طریق سایت وایزر بخش محصولات، نمایندگی‌های وایزر در شهر خودتان یا تماس با واحد فروش وایزر اقدام کنید.

برای استعلام قیمت ردیاب جی پی اس F150 وایزر می‌توانید از طریق سایت وایزر بخش محصولات، نمایندگی‌های وایزر در شهر خودتان یا تماس با واحد فروش وایزر اقدام کنید.

برای تمدید اشتراک می‌توانید از طریق بخش تنظیمات اپلیکیشن وایزر، گزینه تمدید اشتراک اینترنتی یا صفحه خدمات وبسایت وایزر اقدام کنید.
جهت تهیه اشتراک می‌توانید از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب استفاده کنید.

به صفحه راهنمای جای‌گذاری سیم‌کارت ردیاب جی پی اس وایزر مراجعه کنید.

هر دو دستگاه ردیاب F100-R و F150 دارای ویژگی‌های مشترک بسیاری مثل مشاهده موقعیت مکانی، دریافت هشدارهای متنوع و قطع برق وسیله نقلیه هستند. مزایای دستگاه F150 شامل موارد زیر است:

  1. مصرف بهینه باتری
  2. بیشتر بودن حافظه داخلی جهت ذخیره‌سازی موقعیت مکانی در نقاطی با آنتن‌دهی ضعیف
  3. امکان فعال‌سازی و دریافت هشدار باز شدن درب خودرو
  4. امکان باز و بسته کردن قفل مرکزی خودرو با ماژول جانبی A100
  5. امکان دریافت هشدار به‌صورت تلفنی و پیامکی (نوع دریافت هشدار (پیامکی یا پیامک و تماس) به انتخاب کاربر از داخل اپلیکیشن خواهد بود.)

به‌طور کلی امکان نصب مستقیم اپلیکیشن‌ها از طرف شرکت اپل محدود شده و تنها امکان دریافت آن‌ها از طریق فروشگاه‌های مختلف وجود دارد.

دلیل این اتفاق احتمالاً نداشتن شارژ ریالی سیم‌کارت داخل دستگاه است. جهت اطمینان از وجود شارژ ابتدا از سیم‌کارت کاربر اصلی با سیم‌کارت داخل دستگاه وایزر تماس بگیرید. در صورت داشتن شارژ ریالی، یک پیامک شامل موقعیت مکانی خودرو برای شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم رفع مشکل با تیم پشتیبانی وایزر تماس بگیرید.

در حال حاضر دستگاه‌های B60 و F150 این امکان را دارند که برای اعلام برخی هشدارها با شماره کاربر تماس نیز بگیرند.

برای پیاده‌‌سازی حالت کاری پیامکی درون اپلیکیشن، نیاز به پردازش پیامک‌های دریافتی از دستگاه وایزر است. با توجه به عدم دسترسی به محتوای پیامک‌‌ها در سیستم‌عامل iOS، امکان پیاده‌سازی حالت کاری پیامکی برای اپلیکیشن وجود نخواهد داشت.

تمام پیامک‌های ارسالی توسط دستگاه‌های وایزر به زبان انگلیسی هستند. این پیامک‌ها در اپلیکیشن اندروید ترجمه شده و تحت عنوان هشدار در منوی تلفن همراه به‌صورت فارسی نمایش داده می‌شوند. برای دریافت اعلانات برنامه باید دسترسی به اعلانات در تنظیمات گوشی مجاز شده باشد.

raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE