چمدان هوشمند مجهز به ردیاب جی پی اس

23 مرداد ، 1401
گروه تحقیقاتی وایزر

در دنیای امروز ما، شنیدن واژه‌ی Smart یا «هوشمند» برای هر شی‌ای در اطرافمان دیگر عجیب نیست. آن‌قدر عباراتی مانند گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، فلاسک هوشمند، تلویزیون هوشمند و اکنون چمدان هوشمند به گوشمان خورده است که تقریباً همه‌ ما با این واژگان آشناییم. شاید شما هم با چمدان‌های هوشمند آشنا باشید و بدانید که این چمدان‌ها چه کاربردی دارند.

اما آیا در مورد چمدان هوشمند مجهز به ردیاب جی پی اس هم اطلاعی دارید؟ این وسیله‌ هوشمند به‌خصوص برای مسافرانی به‌کار می‌آید که نگران گم شدن یا به سرقت رفتن چمدان خود هستند. چمدان‌های جی پی اس‌دار قابلیت ردیابی آنلاین چمدان از طریق گوشی را دارند و امکاناتی مانند باز کردن درب چمدان با ارسال پیامک یا با اپلیکیشن و سنسور اثر انگشت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم با این چمدان‌های هوشمند مجهز به ردیاب GPS آشنا شویم. با ما همراه با باشید.

چمدان های مجهز به ردیاب جی پی اسچمدان های مجهز به ردیاب جی پی اس

چمدان هوشمند مجهز به ردیاب چیست؟

تابه‌حال برایتان پیش آمده که در سفر هوایی یا سفر با قطار و اتوبوس نگران گم شدن یا به سرقت رفتن چمدان خود باشید؟ اگر چمدانتان را گم کنید و مدارک و وسایل مهمی که در آن قرار داده‌اید را از دست بدهید، چه خواهد شد؟ حالا تصور کنید که چمدانتان از طریق پیامک با شما صحبت کند و بگوید که مثلاً «من در گیت 5 فرودگاه هستم». آیا در این صورت هم دچار اضطراب خواهید شد؟ چمدان‌های هوشمند مجهز به جی پی اس دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند.

این چمدان‌ها از طریق اپلیکیشن با تلفن همراه هوشمند ارتباط برقرار می‌کنند. ردیاب جی پی اس اطلاعات دقیق از موقعیت چمدان را به صورت لحظه‌ای از طریق اپلیکیشن به کاربر نشان می‌دهد و در صورتی که در چمدان باز شود، از طریق پیامک صاحب چمدان را آگاه می‌کند. چمدان مجهز به ردیاب جی پی اس امکان نظارت لحظه‌ای را فراهم می‌کند و به آرامش خاطر بیشتر صاحب چمدان کمک می‌کند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ضد سرقت کردن خودرو

مزایای ردیاب خودرو برای تاکسی های اینترنتی

سیستم عامل های مناسب برای نرم افزار ردیاب جی پی اس

چمدان هوشمند مجهز به ردیاب جی پی اس چه قابلیت‌هایی دارد؟

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات این چمدان می‌توان موارد زیر را نام برد:

امکان وزن کردن چمدان به کمک ردیاب GPS

این چمدان مجهز به ردیاب جی پی اس، دارای سنسور وزن نیز هست که به کمک این سنسور می‌توان به‌راحتی وزن چمدان را روی گوشی مشاهده کرد.

قابلیت موقعیت‌یابی لحظه‌ای چمدان

بعضی از چمدان‌های مجهز به ردیاب جی پی اس بعد از بلند شدن هواپیما از زمین دیگر قادر به دریافت سیگنال‌های ماهواره‌ای برای نشان موقعیت چمدان نیستند. اما برخی از آن‌ها، مانند چمدان هوشمند E-CASE، مجهز به ردیاب جی پی اسی هستند که با قوانین هواپیما مطابقت دارد و به همین دلیل حتی در آسمان هم می‌توانید از موقعیت چمدان و بسته بودن درب آن اطمینان حاصل کنید.

قابلیت های چمدان های مجهز به ردیاب جی پی اسقابلیت های چمدان های مجهز به ردیاب جی پی اس

قابلیت هشدار دادن در زمان سرقت

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های چمدان هوشمند مجهز به GPS امکان ارسال هشدار فوری در صورت دزدیده شدن چمدان یا باز کردن درب آن است. با این هشدار و به کمک بررسی موقعیت جغرافیایی چمدان، صاحب آن می‌تواند برای بازپس‌گرفتن آن اقدام کند.

امکان باز کردن چمدان هوشمند

با استفاده از چمدان هوشمند مجهز به ردیاب جی پی اس، کاربر می‌تواندچمدان خود را هم به کمک اثر انگشت، هم به کمک اپلیکیشن تلفن‌همراه و هم از طریق پیامک باز کند.

مزایای چمدان مجهز به ردیاب جی پی اسمزایای چمدان مجهز به ردیاب جی پی اس

کلام پایانی

ورود فناوری ردیاب جی پی اس به زندگی روزمره ما موجب شده تا زندگی پر از آرامشی را تجربه کنیم. خرید ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب حیوانات خانگی و یا خرید کالاهای هوشمندی مانند چمدان مجهز به ردیاب جی پی اس، تحولی مثبت در زندگی ما به وجود آورده‌اند.

ما در این مطلب به بررسی چمدان هوشمند مجهز به ردیاب جی پی اس پرداختیم و با قابلیت‌های آن آشنا شدیم. اگر تصمیم دارید که با آسودگی خاطر سفر کنید و نگران گم شدن چمدان یا به سرقت رفتن آن حین سفر نباشید، حتماً با تحقیق و بررسی، بهترین چمدان هوشمند مجهز به ردیاب جی پی اس را خریداری کنید.

با مراجعه به وب سایت ما می توانید مجهزترین جی پی اس وایزر را با بهترین قیمت و کیفیت عالی خریداری کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE