راهنمای خرید بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت

18 خرداد ، 1400
گروه تحقیقاتی وایزر

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان ماشین، نگرانی و ترس از به سرقت رفتن خودرو است، به خصوص اگر خودرویشان از آن دسته ماشین‌هایی باشد که صاحب آن مجبور است اکثر زمان‌ها، آن را بیرون از پارکینگ و در خیابان پارک کند و سیستم ایمنی خودروهم ضعیف باشد.

نیسان وانت یکی از انواع ماشین‌هایی است که معمولاً صاحب آن ناچار است تا برای انجام کار با آن و حمل بار، زمان‌های طولانی آن را در خیابان پارک کند. گاهی نیز به دلیل مشغله و ازدحام کاری به طور کلی استفاده از ابزارهای ایمنی مانند دزدگیر و قفل پدال و فرمان را فراموش می‌کند.

هزینه بالای خرید خودرو باعث شده تا صاحب ماشین تلاش کند تا عاقلانه‌ترین راه، یعنی جلوگیری از به سرقت رفتن، را انتخاب کند با ورود ردیاب‌ها یا همان جی پی اس‌ها بخش عمده نگرانی‌های صاحبان خودرو از بین رفت. اما اگر شما هم صاحب وانت هستید و تصمیم دارید که برای افزایش ایمنی ماشینتان، یک ردیاب خوب برای نیسان وانت بخرید، آیا می‌دانید که بهترین جی پی اس نیسان وانت کدام جی پی اس است؟ در این مطلب سعی داریم تا به صورت تخصصی راهنمای خرید بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ردیاب مناسب برای نیسان وانتردیاب مناسب برای نیسان وانت

مختصری در مورد عملکرد جی پی اس نیسان وانت

ظهور ردیاب‌ در صنعت خودرو را می‌توان انقلابی در ایمنی و امنیت ماشین‌ها دانست. این وسیله کوچک و کاربردی بر روی انواع ماشین‌ها، از خودروهای شخصی گرفته تا خودروهای سنگین و یا موتور سیکلت، نصب می‌شود و با اتصال به ماهواره‌های مستقر در مدار زمین، اطلاعات کاملی در مورد مکان قرارگیری خودرو به صورت لحظه‌ای دریافت می‌کند و از طریق جی پی آر اس (سیم کارت) مختصات دریافتی را به صاحب خودرو ارسال می‌کند.

ردیاب نیسان وانت نیز دقیقاً همین عملکرد را دارد. صاحب این وسیله نقلیه با نصب ردیاب یا GPS می‌تواند در هر لحظه و در هر نقطه از کره زمین، محل قرارگیری خودروی خود را بررسی کند. در واقع ردیاب نیسان وانت عملکردی پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌ تر از دزدگیر دارد و علاوه بر این‌ که از سرقت خودرو پیشگیری می‌کند، در صورت به سرقت رفتن، برای یافتن آن کمک بسیاری به صاحب خودرو می‌کند و محل دقیق خودروی مسروقه را نشان می‌دهد.

پربازدیدترین مطالب وبسایت ردیاب وایزر را در این بخش دنبال نمایید

سیستم ضدسرقت موتورسیکلت

جلوگیری از سرقت خودروی مزدا 3

سری جدید ردیاب وایزر با قابلیت های بی نظیر به بازار عرضه شد

کاربردهای GPS نیسان وانت

جی پی اس نیسان علاوه بر موقعیت‌یابی، کاربردهای دیگری نیز برای صاحب نیسان وانت دارد که عبارتند از:

  • ردیابی وانت به صورت لحظه‌ای
  • امکان کنترل از راه دور و خاموش کردن ماشین حین حرکت
  • امکان تعریف محدوده سرعت مجاز برای وانت و ارسال هشدار در صورت سرعت غیر مجاز
  • امکان تعیین محدود مجاز جغرافیایی برای حرکت و ارسال هشدار در صورت عبور از محدوده مجاز
  • ثبت و ارائه اطلاعات در مورد مسیر پیموده شده به همراه تاریخ و زمان دقیق
  • هشدار در زمان باز و بسته شدن درب خودرو
  • هشدار در زمان روشن شدن موتور

کاربردهای جی پی اس برای نیسان وانت نشان می‌دهد که تجهیز خودرو به این ابزار تا چه حد ضروری است و چقدر می‌تواند جلوی سرقت خودرو را بگیرد.

کاربرد جی پی اس برای انواع خودروکاربرد جی پی اس برای انواع خودرو

برای نیسان وانت دزدگیر بهتر است یا جی پی اس؟

یکی از ماشین‌های پرکاربرد در بسیاری از اصناف و مشاغل، نیسان وانت است. این ماشین در جاده‌های شهری و بین شهری تردد بسیاری دارد اما علاوه بر این که سیستم ایمنی این خودروی پرکاربرد ضعیف است، رانندگان این خودرو معمولاً به دلیل مشغله زیاد در کار حمل و نقل، گاهی حواسشان نسبت به خودرو پرت می‌شود؛ به همین دلیل این خودرو مورد توجه سارقان قرار می‌گیرد و به راحتی و در مدت کوتاهی می‌توانند نیسان وانت را به سرقت ببرند.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نصب انواع دزدگیر یا قفل فرمان و قفل پدال برای جلوگیری از سرقت کافی است اما دزدگیرها تنها با ایجاد سر و صدا، اعلام سرقت می‌کنند. اگر صاحب خودرو در محلی باشد که متوجه دزدگیر نشود یا سارق حرفه‌ای باشد و دزدگیر را از کار بیاندازد، نیسان وانت به راحت به سرقت می‌رود. اما ردیاب علاوه بر هشدارهایی که برای صاحب خودرو در هر لحظه و با هر اتفاقی ارسال می‌کند، موقعیت مکانی ماشین را لحظه‌ به‌ لحظه گزارش می‌دهد و حتی در صورت سرقت می‌توانید به محلی که ردیاب نشان می‌دهد بروید و خودرویتان را بیابید.

البته تمامی موارد و کاربردهای ردیاب در صورتی است که بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت را تهیه کنید تا موقعیت دقیق خودرو را به شما نشان دهد و هشدارها را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما مخابره کند. در صورتی که جی پی اس از کیفیت مناسب برخوردار نباشد، امکاناتی که ارائه می‌دهد، دقیق و کاربردی نخواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی بهترین ردیاب نیسان وانت می‌پردازیم.

بهترین جی پی اس خودرو برای نیسان وانت

زمانی که برای خرید ردیاب نیسان وانت اقدام می‌کنید، با انواع جی پی اس‌ها مواجه می‌شوید که شاید کار را برای شما برای انتخاب و خرید یک جی پی اس خوب سخت کند. به طور کلی ردیاب‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. ردیاب آهنربایی (بی سیم)
  2. ردیاب سیمی (معمولی)

در ادامه به بررسی هر یک از این دو ردیاب می‌پردازیم تا کار انتخاب بهترین جی پی اس نیسان وانت برایتان آسان‌تر شود.

ردیاب آهنربایی برای نیسان وانت

ردیاب‌ مغناطیسی یکی از بهترین انواع ردیاب‌ها است که امکان نصب آن برای هر خودرویی از جمله نیسان وانت وجود دارد. یک ردیاب خوب آهنربایی با مگنتی قوی طراحی می‌شود و بدون نیاز به سیم‌کشی در خودرو به راحتی نصب می‌شود. نصب این ردیاب‌ها آسان است و بلافاصله بعد از روشن شدن و اتصال به خودرو، کار خود را شروع می‌کنند.

در صورتی که بهترین ردیاب آهنربایی را برای نیسان وانت تهیه کنید، علاوه بر آن که موقعیت‌یابی دقیقی خواهید داشت، باتری به کار رفته در آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و شارژ آن خیلی زود به اتمام نمی‌رسد. اما بهرحال برای ردیاب‌هایی آهنربایی نیاز است تا هر چند وقت یک‌بار شارژ باتری انجام شود تا در زمان نیاز ناگهان دستگاه خاموش نشود. این ردیاب‌ها مجهز به سنسور شارژ باتری هستند و در صورتی که شارژ رو به اتمام باشد، با پیامک صاحب خودرو را مطلع می‌کنند.

بهترین ردیاب جی پی اس برای نیسان وانتبهترین ردیاب جی پی اس برای نیسان وانت

ردیاب سیمی برای نیسان وانت

ردیاب‌های سیمی برای نصب، نیاز به سیم‌کشی داخل خودرو دارند. موقعیت‌یابی این ردیاب‌ها نیز مانند ردیاب مغناطیسی دقیق است. تنها تفاوت آن‌ها نحوه نصب ردیاب است که جی پی اس سیمی نیاز به نصب تخصصی دارد. این ردیاب به دلیل عدم نیاز به شارژ باتری طرفداران زیادی دارد. ردیاب معمولی انرژی مورد نیاز خود را از برق خودرو تامین می‌کند؛ در صورتی که برق خودرو قطع شود، ردیاب به باتری داخلی خود وصل می‌شود و هشداری مبنی بر قطع شدن برق برای صاحب خودرو ارسال می‌کند.

برای وانت نیسان ردیاب بی‌سیم بهتر است یا سیمی؟

هر دو نوع ردیاب می‌توانند برای انواع خودروها استفاده شوند. تنها تفاوت آن‌ها در نحوه نصب و منبع انرژی آن‌ها است. اگر می‌خواهید نصب آسان‌تری داشته باشید و می‌توانید که در زمان مناسب باتری جی پی اس را شارژ کنید، می‌توانید بهترین برند ردیاب بی‌سیم را خریداری کنید. اما اگر نگران تمام شدن شارژ هستید و برای نصب ردیاب می‌توانید به صورت تخصصی نصب را انجام دهید، ردیاب سیمی می‌تواند بهترین جی پی اس برای نیسان وانت شما باشد. فراموش نکنید که در هنگام خرید جی پی اس برای نیسان وانت، ردیابی را انتخاب کنید که سرعت بالایی در انتقال اطلاعات دقیق دارد.

ردیاب مناسب برای نیسان وانت

ردیاب مناسب برای نیسان وانت

نتیجه گیری

در این مطلب با کاربرد ردیاب جی پی اس برای نیسان وانت آشنا شدید و اهمیت آن در این نوع از خودروها را دریافتید. امیدواریم با بررسی دقیق ویژگی‌های دو نوع ردیاب بی‌سیم و سیمی، بهترین GPS خودرو برای نیسان وانت را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE