ردیاب جی پی اس موتور سیکلت چیست و مناسب ترین ردیاب برای موتور سیکلت ها کدامند؟

27 آبان ، 1402
گروه تحقیقاتی وایزر

در مقاله ردیاب جی پی اس موتور سیکلت چیست خواهید خواند:

  • مقدمه
  • ردیاب جی پی اس موتور سیکلت چیست؟
  • کاربرد جی پی اس موتور سیکلت
  • ویژگی‌های بهترین ردیاب جی پی اس برای موتور
  • بهترین مارک ردیاب جی پی اس موتور سیکلت چیست؟
  • چرا ردیاب جی پی اس موتور سیکلت وایزر؟
  • قیمت جی پی اس موتور سیکلت چقدر است؟
  • نتیجه گیری
  • سوالات متداول

بهترین جی پی اس موتور سیکلت چیست؟ بهترین مارک جی پی اس موتور سیکلت چیست؟ بهترین ردیاب جی پی اس خودرو برای شما کدام است؟ مزیت استفاده از این دستگاه‌ها چیست؟ بهترین ردیاب جی پی اس موتور سیکلت چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر دوست دارین پاسخ سؤالات فوق و هزاران سؤال دیگر که در ذهن خود دارید را بدانید، در ادامه با ما همراه باشید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه پرطرفدار و پرهیجان برای افراد به‌خصوص جوانان است. به‌دلیل شلوغی شهرهای بزرگ و ترافیک زیاد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از موتور‌سیکلت برای رفت‌و‌آمد یا حمل بار استفاده کنند. علاوه بر این، موتور‌سیکلت حمل آسان‌تری نیز نسبت به خودرو دارد و به‌راحتی جا‌به‌جا می‌شود. به همین دلیل، سارقین بیشتر در کمین این وسیله نقلیه هستند.

خوشبختانه، با پیشرفت سیستم‌های حفاظتی و امنیتی وسایل نقلیه و ورود ردیاب‌ها به بازار، جلوگیری از سرقت و همچنین یافتن وسیله نقلیه مسروقه آسان‌تر شده است. اگر شما هم صاحب موتور سیکلت هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب جی پی اس موتور سیکلت، ویژگی‌های یک ردیاب جی پی اس خوب برای موتور و بهترین و مناسب‌ترین ردیاب جی پی اس برای موتورسیکلت‌ها به دست آورید، با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

بهترین ردیاب موتور سیکلت

ردیاب موتور یا همان جی پی اس موتور سیکلت چیست؟

موتور سیکلت‌ها در سراسر دنیا در تمامی شهرهای بزرگ و پرترافیک، از جمله کاربردی‌ترین وسایل نقلیه هستند. در ایران نیز موتور طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی برای رفت‌و‌آمد از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند. اما به همان میزان که تعداد طرفداران موتورسیکلت‌ها به‌دلیل افزایش حجم ترافیک شهرها رو به افزایش است، تعداد سرقت‌های این وسیله نقلیه نیز افزایش یافته است؛ زیرا معمولاً موتورسیکلت‌ها سیستم امنیتی ضعیف‌تری نسبت به خودروها دارند و البته حمل این وسیله برای سارقان آسان‌تر است.

در گذشته‌های نه‌چندان دور، اکثر صاحبان وسایل نقلیه برای حفاظت از وسیله خود از دزدگیر و انواع قفل استفاده می‌کردند که کارایی چندانی نداشت و به‌راحتی توسط سارقین از کار می‌افتاد. با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در سال‌های اخیر، ورود ردیاب‌ها به بازار تحولی بزرگ در حفاظت از وسایل به وجود آورد. در این میان موتورسیکلت‌ها نیز بی‌نصیب نماندند و صاحبان آن‌ها برای حفظ ایمنی بیشتر آن‌ها اقدام به نصب ردیاب جی پی اس موتور سیکلت کردند.

جی پی اس موتور سیکلت وایزر

ردیاب موتورسیکلت یا همان جی پی اس موتور، بهترین ابزار امنیتی در برابر سارقین است. این ابزار کاربردی، دستگاهی کوچک و سیم‌کارت‌خور است که با نصب روی موتورسیکلت با اتصال به ماهواره‌های اطراف زمین، موقعیت موتور را در هر لحظه نشان می‌دهد.

این ویژگی موجب می‌شود تا در صورت سرقت وسیله نقلیه بتوان موقعیت آن را به‌طور دقیق در هر نقطه از زمین مشاهده کرد. امروزه استفاده از جی پی اس یکی از ضروری‌ترین موارد برای تأمین امنیت موتورسیکلت‌ها است. البته ردیاب جی پی اس های موتور نیز مانند ردیاب خودرو فقط برای جلوگیری از سرقت طراحی نشده‌اند! در ادامه با دیگر کاربردهای GPS موتور سیکلت آشنا می‌شویم.

جدیدترین مقالات وب‌سایت جی پی اس وایزر را در این بخش دنبال نمایید:

کاربرد ردیاب در حمل محموله‌های بانکی

آشنایی با جدیدترین ردیاب جهان، ردیاب دوربینی

آشنایی با چند نوع ردیاب خودرو ضد‌آب و ضد‌ضربه

کاربرد جی پی اس موتور سیکلت

در دنیای امروز، هدف از پیشرفت تکنولوژی افزایش آسایش و راحتی برای مردم است. ردیاب جی پی اس نیز یکی از تکنولوژی‌هایی است که کاربرد آن افزایش ایمنی صاحبان وسایل نقلیه است. از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب موتور می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • حفاظت از موتورسیکلت در برابر سرقت به‌کمک هشدار روشن شدن موتور
  • ارسال اطلاعات دقیق مکانی و زمانی در هر نقطه از زمین و امکان ردیابی سارق
  • امکان کنترل از راه دور موتورسیکلت و خاموش کردن آن از دور
  • تعیین محدوده جغرافیایی مجاز برای حرکت
  • تعیین سرعت مجاز برای حرکت
  • ارائه اطلاعات از مسیرهای پیموده‌شده
  • امکان مدیریت و کنترل موتورسیکلت‌ها برای کسب‌و‌کارها و مؤسساتی که خدمات پیک موتوری دارند و تمایل دارند که از عملکرد راننده موتور و ایمنی او اطمینان یابند.

بهترین ردیاب جی پی اس برای موتور سیکلت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدف از طراحی ردیاب‌های موتورسیکلت و تولید آن‌ها، ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی به صاحب آن است. انتخاب یک ردیاب خوب و قوی در ارائه این اطلاعات دقیق مهم و ضروری است. هنگام خرید ردیاب موتورسیکلت، ویژگی‌های زیر را به خاطر داشته باشید تا بهترین جی پی اس موتور سیکلت را خریداری کنید.

  • بالا بودن قدرت پردازشگر جی پی اس موتور سیکلت
  • قابلیت کنترل از راه دور ردیاب موتور
  • داشتن منبع تغذیه کمکی(باتری داخلی)
  • ذخیره اطلاعات به صورت دقیق
  • سنسورهای هوشمنمد و قوی هشداردهنده

بالا بودن قدرت پردازشگر جی پی اس موتور سیکلت

همه ردیاب‌ها، از جمله ردیاب جی پی اس موتور سیکلت، از یک هسته پردازنده تشکیل شده‌اند که به‌کمک آن اطلاعات دریافتی و ارسالی از ماهواره‌ها را پردازش می‌کنند. قدرت این پردازنده‌ها رابطه مستقیم با دقت و سرعت انتقال اطلاعات دارد، دو فاکتور مهمی که هم در زمان سرقت خودرو و هم برای جمع‌آوری اطلاعات مهم و ضروری هستند. در نتیجه اگر تصمیم دارید مناسب‌ترین ردیاب برای موتورسیکلت را بخرید، ردیابی را انتخاب کنید که قدرت پردازنده بالایی دارند.

قابلیت کنترل از راه دور ردیاب موتور سیکلت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب‌ها، امکان کنترل وسیله نقلیه از راه دور است که این کار به‌کمک یک پیامک انجام می‌شود. در صورتی که موتورسیکلت به سرقت برود، پیامی به صاحب آن مبنی بر روشن شدن موتور ارسال می‌شود، سپس صاحب موتور می‌تواند با یک پیامک از راه دور به ردیاب دستور خاموش کردن موتور را ارسال کند. این ویژگی در انواع ردیاب‌های خوب موتور وجود دارد.

داشتن منبع تغذیه کمکی

ردیاب‌های خودرو به دو دسته ردیاب سیمی و ردیاب بدون سیم (مغناطیسی) تقسیم می‌شوند؛ ردیاب‌های موتورسیکلت‌ها همگی از نوع ردیاب‌های سیمی هستند و نیاز به سیم‌کشی دارند. به همین دلیل یک GPS خوب موتور‌سیکلت باید مجهز به باتری داخلی قوی هم باشد تا در صورت قطع برق موتور‌سیکلت و جدا کردن باتری موتور، ردیاب به کار خود ادامه دهد و اطلاعات دقیق ارسال کند.

ذخیره اطلاعات به‌صورت دقیق

مناسب‌ترین ردیاب موتور‌سیکلت اطلاعات دقیقی برای مدیریت مجموعه یا صاحب موتور‌سیکلت فراهم می‌کند که به‌کمک آن‌ها می‌تواند تمامی مسیرهای پیموده‌شده موتور‌سیکلت را ذخیره و برای دریافت گزارش ضبط کند. یک ردیاب خوب موتور‌سیکلت سروری قوی دارد و دسترسی به اطلاعات آن راحت است.

مجهز به سنسورهای قوی هشدار‌دهنده

ردیاب‌ها فقط نقش موقعیت‌یابی وسیله نقلیه را ندارند بلکه باید به‌کمک سنسورهای قوی، از بروز سرقت یا مشکل نیز پیشگیری کنند. سنسور روشن شدن موتور و سنسور ضربه از جمله این سنسورها هستند که در صورت بروز هرگونه مغایرت، پیامکی به صاحب موتور ارسال می‌کنند.

جی پی اس وایزر مدل B60

بهترین مارک ردیاب جی پی اس موتور سیکلت چیست؟

بهترین مارک ردیاب جی پی اس موتور سیکلت در ایران گزینه‌ای است که علاوه بر ویژگی‌های بهترین ردیاب جی پی اس های موتور سیکلت که پیش‌تر ذکر شد، ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دیگری چون موارد زیر را داشته باشد:

  • حافظ امنیت اطلاعات شما باشد.
  • دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته باشد.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای باشد.
  • علاوه بر اندروید وiOS، وب اپلیکیشن داشته باشد.

ردیاب جی پی اس موتور سیکلت وایزر

چرا ردیاب جی پی اس موتورسیکلت وایزر؟

با جی پی اس وایزر احتمال سرقت خودرو یا موتورسیکلت خود را به صفر نزدیک کنید.

  • ارسال هشدارهای متنوع مثل حرکت، روشن و خاموش شدن و...
  • یک سال گارانتی با قابلیت تمدید مدت
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل)
  • قابل نصب روی انواع موتور سیکلت داخلی و خارجی
  • اشتراک رایگان سال اول
  • اپلیکیشن اندروید، iOS و وب اپلیکیشن
  • سرور داخلی بدون قطعی با امنیت بسیار بالا
  • بیش از ۱۶۷ نمایندگی فعال در سراسر کشور

قیمت جی پی اس موتور‌ سیکلت چقدر است؟

ردیاب جی پی اس های موتور‌ سیکلت نسبت به ردیاب‌های ماشین قیمت کمتری دارند؛ اما باید گفت که در زمان خرید، فارغ از قیمت نیاز است تا مناسب‌ترین ردیاب‌ برای موتور‌سیکلت‌ها را انتخاب کنید که از نظر کیفیت و دقت بالاترین سطح را داشته باشند.

انتخابی مطمئن برای پیشگیری از سرقت وسیله نقلیه مخصوصأ اگر موتورسیکلت دارید: ردیاب جی پی اس وایزر مدل B60 

نتیجه‌گیری

در این مطلب با ردیاب جی پی اس موتور سیکلت آشنا شدیم و به کاربردهای آن پرداختیم. همچنین دریافتیم که بهترین و مناسب‌ترین ردیاب جی پی اس برای موتور‌سیکلت‌ها جی پی اس‌هایی هستند که پردازشگری قوی و منبع تغذیه کمکی مناسب و در دریافت و ارسال اطلاعات از ماهواره‌ها سرعت دقت بالایی دارند. امیدواریم با در نظر گرفتن ویژگی‌های یک ردیاب جی پی اس خوب برای موتور‌سیکلت، بهترین و مناسب ترین GPS ‌را برای موتور خود انتخاب کنید.

سوالات متداول درباره ردیاب جی پی اس موتور سیکلت

● بهترین برند ردیاب موتور سیکلت کدام برند است؟

جی پی اس وایزر بهترین برند ارائه دهنده ردیاب جی پی اس موتور سیکلت در ایران است.

● بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت چه نوع ردیابی است؟

بهترین و مناسب‌ترین ردیاب برای موتور‌سیکلت‌ها جی پی اس‌هایی هستند که پردازشگری قوی و منبع تغذیه کمکی مناسب و در دریافت و ارسال اطلاعات از ماهواره‌ها سرعت دقت بالایی دارند.

● پرفروش ترین ردیاب موتور سیکلت بازار کدام است؟

مدل B60 وایزر پرفروش ترین ردیاب جی پی اس موتور سیکلت بازار ایران است.

● قیمت بهترین ردیاب جی پی اس موتور سیکلت چقدر است؟

قیمت بهترین ردیاب جی پی اس موتور سیکلت وایزر در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE