چرا استفاده از ردیاب خودرو برای شرکت‌های تحویل کالا ضروری است

20 اسفند ، 1399
گروه تحقیقاتی وایزر

توسط ردیاب‌ها میتوان موقعیت مکانی یک شخص، ماشین، اشیای ارزشمند و حیوانات خانگی را شناسایی کرد و موقعیت آن‌ها را تحت نظر داشت. استفاده از ردیاب‌ها در شرکت‌های تحویل کالا مانند ویزیتورهای شرکت الزامی است و دارای مزایای بسیار زیادی است. اما دلیل اینکه می‌گوییم استفاده از ردیاب‌ها برای شرکت‌های تحویل کالا ضروری است، چیست؟ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به پاسخ سوالتان برسید.

با استفاده از ردیاب خودرو کار نظارت بر کارکنان آسان تر می شود

شرکت‌های بزرگ معمولا تعداد بسیار زیادی خودروهای پخش دارند که کار نظارت و کنترل تمامی خودروها کار بسیار سختی است و نیازمند وجود پرسنل بسیار زیادی برای نظارت بر کار تک تک رانندگان شرکت است، که قطعا این نظارت‌ها بدون خطای انسانی نیستند. اما در صورت وجود ردیاب خودرو، کار تیم نظارت بسیار آسان‌تر و دقیق‌تر خواهد بود. شرکت‌هایی که بر روی خودروهای خود از ردیاب استفاه می‌کنند، کار نظارت بر کارکنانشان بسیار آسان تر و راحت تر از شرکت‌هایی است که از این تکنولوژی استفاده نمی‌کنند. مدیران شرکت‌ها توسط ردیاب خودرو، می‌توانند تمامی اعمال پرسنل خود را تحت نظر داشته باشند. و از زمان رسیدن به مقصد، مسیر رفت و آمد و .... مطلع باشند.

استفاده از ردیاب خودرو برای شرکت‌های تحویل کالااستفاده از ردیاب خودرو برای شرکت‌های تحویل کالا

با استفاده از ردیاب‌ها به سرقت رفتن خودروهای شرکت کار دشواری است

از آنجا که دارایی اصلی شرکت‌های تحویل کالا خودروهای آنهاست، در صورت به سرقت رفتن این خودروها، شرکت با شکست بزرگی روبرو خواهد شد که در صورت وجود سیستم ردیاب بر روی خودروها تیم نظارت شرکت بر تک تک خودروها کنترل دارند و از به سرقت رفتن خودروها تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کنند.

آخرین مطالب تکمیلی شرکت وایزر را در این بخش دنبال نمایید

ردیابی حیوانات خانگی

دزدگیر ماهواره ای مجهز به ردیاب

مزیت ردیاب GPS وایزر برای خودروهای شخصی سبک و سنگین

با استفاده از ردیاب‌ها کنترل مسیر خودروهای شرکت کار آسانی است

ردیاب خودرو امکانات بسیار فراوانی دارند که یکی از این امکانات، کنترل مسیر رفت‌و‌آمد خودروها، زمان و مکان شروع حرکت خودروها و توقف آن‌ها و .... اشاره کرد. کارکنانی که مسئولیت نظارت را بر عهده دارند، با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ناوگان که بر روی کامپیوتر یا گوشی‌های موبایل شرکت نصب است تمامی اعمال رانندگان را تحت کنترل دارند. نرم‌افزار مدیریت ناوگان تمامی اطلاعات مانند توقف‌های طولانی مدت، زمان شروع حرکت، توقف در مسیرهای مختلف و.... را در حافظه خود ذخیره می‌کنند و امکان خروجی گرفتن از این نرم‌افزارها برای تحویل به مدیریت شرکت در صورت لزوم وجود دارد.

ضرورت استفاده از ردیاب خودرو برای شرکت‌های تحویل کالاضرورت استفاده از ردیاب خودرو برای شرکت‌های تحویل کالا

با استفاده از ردیاب‌ها در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنید

خودروهای شرکت‌های تحویل کالا به دلیل اینکه در تمام طول روز از مکانی به مکان دیگر می‌روند، نیازمند مصرف سوخت بسیار زیادی هستند. که ردیاب‌ها در این مورد هم به کمک شرکت‌ها آمده تا خودروهای شرکت کمترین مصرف سوخت را داشته باشند. استفاده از ردیاب‌ها برای شرکت‌ها، با بهینه نمودن مسیرهای تردد ناوگان و حذف مسیرهای تردد غیرضروری در مصرف سوخت کمک شایانی می‌کند.

با استفاده از ردیاب‌ها بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید

همیشه خدمات‌رسانی خوب به مشتریان، ضامن رشد شرکت‌ها و پابرجا ماندن آنها بوده است که این قانون برای شرکت‌های پخش می‌تواند بیش از سایر ارگان‌ها مهم باشد، چرا که مشتری راضی از خدمات شما باز هم بارها فعالیت خود را تکرار می‌کند. بنابراین خدمات‌رسانی خوب ضامن رشد شما خواهد بود که این مهم شامل: تحویل کالاهای مشتریان با امنیت کامل، تحویل در اسرع وقت و.... است. ویژگی‌های متعددی که ردیاب خودرو دارد می‌تواند در ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان شرکت‌های تحویل کالا کمک شایانی کند. برای مثال به کمک ردیاب خودرو می‌توان مسیر بهینه را برای رسیدن به مقصد انتخاب کرد، که همین مساله در سرعت بخشیدن به خدمات می‌تواند بسیار موثر باشد.

همچنین امکان مشاهده تمامی رفتارهای رانندگان اعم از زمان و مکان توقف، مسیرهای طی شده و... این امکان را برای مدیران فراهم می‌کند که در صورت عدم رضایت مشتریان، سریعا به بررسی اطلاعات بپردازند و از صحت کالا و تحویل به موقع کالا اطمینان حاصل کنند.اطلاع‌رسانی دقیق زمان تحویل کالا، موضوع بسیار مهمی برای شرکت‌های تحویل کالا است که شرکت‌ها با استفاده از ردیاب‌ها، می‌توانند موقعیت دقیق خودرو و زمان تخمینی رسیدن خودرو به مقصد را مشاهده کنند و آن را با مشتریان خود در میان بگذارند.

ارائه خدمات بهتر با ردیاب مناسب برای شرکت‌های تحویل کالاارائه خدمات بهتر با ردیاب مناسب برای شرکت‌های تحویل کالا

با ردیاب خودرو با مشتریان جعلیتان برخورد کنید

اصولاً شرکت‌های تحویل کالا با برخی ادعاهای دروغین برخی از مشتریان روبرو می‌شوند که علاوه بر زیر سوال بردن اعتبار شرکت می‌تواند در افزایش هزینه‌های شرکت تاثیرگذار باشد. شما می‌توانید با خرید ردیاب خودرو و استفاده از آن از اینگونه اتهامات جلوگیری کنید و با استفاده از خروجی‌های این فناوری جزئیات دقیق از وضعیت سفارش وی و... در اختیار ایشان قرار دهید.

نرم‌افزار ردیاب خودرو

همان‌طور که قبلا هم گفته شد، توسط نرم‌افزار مدیریت ناوگان تمامی اطلاعات خودرو اعم از زمان و مکان شروع حرکت، مسیرهای توقف، مسیرهایی که خودرو در آنجا تردد داشته و.... را ذخیره می‌کند و امکان خروجی گرفتن از آن به صورت فایل اکسل وجود دارد. برخی از رانندگان شرکت از خودروهای شرکت، استفاده شخصی می‌کنند که با استفاده از ردیاب خودرو می‌توان از اینگونه سوء‌استفاده‌ها جلوگیری کرد و رانندگان خاطی را به آسانی شناسایی کرد.

یکی از مشکلات شایع شرکت‌های بزرگ تحویل کالا، عدم اطلاع از خودروهایشان است که با استفاده از ردیاب خودرو تمامی این مشکلات حل‌وفصل می‌شود و با استفاده از تکنولوژی می‌توان در کاهش هزینه‌های شرکت و پیشرفت آن قدمی بسیار بزرگی برداشت.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE