جی پی اس وایزر F100r بدون محدودیت زمانی و مکانی

16 اسفند ، 1399
گروه تحقیقاتی وایزر

امنیت یک واژه نسبی است که تنها می ‌توان با تدابیر مختلف، اندازه و ابعاد آن را بالا برد و به مرز قطعیت نزدیکش کرد. امروزه بسیاری از وسایل و ابزارآلاتی که اختراع می ‌شوند سعی دارند که روند ایمنی دارایی ‌های ما را در مقابل پدیده‌ ای شوم به نام سرقت و حتی دور زدن ‌های موذیانه در حین کار محافظت کنند. با حضور ابزاری مانند جی پس اس وایزر F100r این امکان برای ما فراهم آمده است تا مانند ضمیر اول شخص، همیشه و همه جا به همراه خودرویی باشیم که از آن ما است. اما خوب است قبل از این که شروع به استفاده از چنین محصولی کنیم ابعاد و کارایی‌های متنوع آن را بشناسیم. در ادامه به بررسی ردیاب جی پی اس وایزر F100r خواهیم پرداخت.

جی پی اس وایزر F100r بدون مکان و زمان مشخص!

شاید اولین ویژگی که باعث شود بسیاری از مخاطبان برای استفاده از جی پی اس و یا به اصطلاح ردیاب به سراغ جی پی اس وازیر F100r بروند این باشد که تسلط اوضاع با این جی پی اس از طریق سیگنال‌ های ماهواره ‌ای انجام می‌ شود. لفظ ماهواره به این معنا است که شما محدود به هیچ منطقه و کشور و مرزی نیستید و همچنین در هر زمانی که بخواهید می ‌توانید از حال و اوضاع خودرو خود باخبر باشید و به سرعت سارق را به تله بیاندازید. دزدگیر ماهواره ای وایزر F100r قابلیت نصب در تمام وسایل نقلیه مانند موتورسیکلت و اتومبیل را دارد. ایرانی و خارجی بودن خودرو شما فرقی برای این جی پی اس فرقی ندارد و به راحتی و در جایی دور از چشم و هر چند کوچک قابلیت نصب دارد. 

خرید جی پی اس وایزر F100rخرید جی پی اس وایزر F100r 

جی پی اس وایزر F100r، قدرت بازدارنده یا دنبال کننده؟

بعد از گذشت چند دهه به تک تک کسانی که وسیله نقلیه دارند و برای حفاظت از آن تا به امروز تنها از دزدگیرهای معمولی استفاده می ‌کردند این نکته ثابت شده که دزدگیر معمولی در بهترین حالت تنها یک عامل بازدارنده است. این واقعیت بماند که در این دوران، سارقین دیگر ترسی از سر و صدای عادی شده یک دزدگیر ندارد و به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می‌ توانند آن را از کار بیاندازند و خودرو را به سرقت ببرند. البته در مورد دزدگیرهای معمولی باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که یکی از آلودگی‌های صوتی آزار دهنده که شهرها را غیر قابل تحمل کرده است سر و صدای بی مورد آن است که در جواب هر عامل محرکی به صدا در می‌آیند. تمام این عوامل را در نظر بگیریم و در مقابل، جی پی اس وایزر F100 را با تمام ویژگی ‌هایش به خاطر داشته باشیم که نه تنها آلودگی صوتی ندارد بلکه در مقابل عملکرد سارقین بسیار هوشمندانه و بدون این که آن‌ها بویی ببرند، لحظه به لحظه، به گزارش اوضاع به صاحب خودرو می‌پردازد. ارسال اطلاعات موقعیت و مکانی که خودرو در آن حضور دارد به صاحب وسیله نقلیه، چه موتورسیکلت و چه اتومبیل، این امکان را می‌دهد که سر وقت مناسب این گزارش به نیروی انتظامی داده شود و بدون تلف کردن وقت به سراغ خودرو برویم و آن را بیابیم. با این حساب، جی پی اس ماهواره ای وایزر را می‌ توان یار پلیس هم نامید.

پیام ها، گویای همه چیز هستند!

جی پی اس وایزر F100r تنها به ارائه اطلاعات مکانی و حضور خودرو بسنده نمی‌کند. قبل از هر موضوعی باید گفت که تنها کارایی ردیاب F100r تنها برای زمان سرقت نیست؛ پیش می‌آید که شما برای جا به جایی بار و یا اصلا برای امانت، وسیله نقلیه خود را به شخصی می‌سپارید. این حق شما است که نه تنها از محل و زمان حضور وسیله نقلیه خود آگاه شوید بلکه از وضعیت فیزیکی آن نیز باخبر باشید. از آن جایی که وایزر F100r قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، تمام اطلاعات به صورت پیامک‌ های مختلف به شما ارسال خواهد شد. اما این پیام‌ ها یا بهتر بگوییم هشدارها شامل چه مواردی می‌ شوند؟ هشدارهایی که از جی پی اس F100r دریافت می‌ کنید شامل؛ سرعت خودرو، ضربه‌ هایی که به بدنه وارد می‌شود، مسیری که وسیله نقلیه در آن در حال حرکت است، خارج شدن از محدوده جغرافیایی مشخص شده و اوضاع باتری می‌شود. یکی دیگر از ویژگی ‌های وایزر F100r این است که با کم‌ترین خطا محل مخفی خودرو را به شما نشان می‌ دهد که دست آخر با در اختیار گذاشتن این اطلاعات به پلیس می ‌توانید به سرعت به محل پنهان شدن سارقین و یا کسی که خیانت در امانت کرده بروید و وسیله نقلیه خود را نجات دهید.

F100r را در کدام قسمت های وسیله نقلیه نصب می‌ شود؟

اگر بخواهیم باز هم به ویژگی ‌های برتر جی پی اس وایزر F100r نسبت به دزدگیرهای معمولی اشاره کنیم باید بگوییم که تمام دزدگیرهای معمولی با حجم عظیمی از سیم کشی‌ها و کارهای جانبی قابل نصب هستند و تنها در قسمت‌های خاصی از خودرو قابلیت نصب دارند. اما وایزر F100r و دیگر ردیاب های وازیر مانند وایزر F150 می‌توانند در هر قسمتی از وسیله نقلیه نصب شوند. این از خصوصیات جی پس اس ها و ردیاب های پیشرفته است که بتوان آن ‌ها را در جایی نصب کرد که دور از چشم و حتی تصور افراد فرصت طلب باشد. ابعاد و اندازه‌های این وسیله به قدری کوچک است که در قسمت‌هایی مانند سپر اتومبیل هم جا می‌گیرد و به آسانی نصب می ‌شود.
همه چیز به همین میزان ختم نمی شود! این سیاست برقرار است که در آینده ‌ای نزدیک، تیم پشتیبانی با ارائه خدمات به خریداران جی پی اس وایزر F100r بتوانند با اتصال شبکه‌ ای اینترنتی و استفاده از اپلیکیشن مربوط به جی پی اس معرفی شده، هر چه بییشتر، کار با این ردیاب ماهواره‌ ای را برای دارندگان آن آسان کنند.

جی پی اس وایزر F100r اینترنت و ماهواره ایجی پی اس وایزر F100r اینترنت و ماهواره ای 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE