انتخاب ردیاب جی پی اس ایده آل برای خودرو پراید

24 مهر ، 1398
گروه تحقیقاتی وایزر

برای پراید یک ردیاب جی پی اس مناسب انتخاب کنید

وقتی سه عبارت "سرقت خودروی پراید" را در جستجوگر گوگل می نویسیم عباراتی مانند این ها در نتایج ظاهر می شود: "فیلم سرقت خودرو، سرقت خودرو در 13 ثانیه، رکورد سرقت ماشین، دزدی ماشین پراید، روش سرقت پراید". با کمی جستجوی بیش تر درباره ی این عبارات متوجه می شویم که پراید به دلیل ضعف امنیتی، بیش از سایر خودروها مورد هجوم سارقان قرار دارد. طبق نظر کارشناسان، صنعت خودروسازی به عنوان دومین صنعت بزرگ کشور با مشکلات زیادی روبرو است. یکی از این مشکلات ضعف خودروسازان در تحقیق و توسعه است. شرکت های بزرگ در جهان عموماً با تحقیقات لازم به شناسایی نیاز مردم و تطبیق محصولات خود با خواسته و نیاز مصرف کنندگان به رفع ضعف های تولیدات خود می پردازند. اما در ایران این تغییرات به دلایل مختلف صورت نپذیرفته است و شرکت های خودروسازی با وجود تغییراتی که بر خط تولید خود می دهند همچنان نسبت به تولیدات سایر کشورها ضعف های عمده ی امنیتی دارند. 
پراید در برابر سرقت ضعیف ترین خودرو شناخته شده است:
یکی از مشکلات اساسی وسایل نقلیه ی ایرانی مانند پراید ضعف امنیتی آن است. به طوری که بالاترین درصد سرقت از میان وسایل نقلیه به این خودرو مربوط می گردد. مسلما دغدغه ی افراد با توجه به اینکه صاحب چه خودرویی هستند متفاوت است. به طور مثال دارندگان خودروهای خارجی دغدغه ی مشابه با صاحبان خودروهای ایرانی ندارند و به الطبع خودروهای ایرانی نیز با یکدیگر تفاوت هایی در میزان امنیت در برابر سرقت دارند. بنابراین در این مقاله روی صحبت مان تنها با صاحبان پراید است. در این متن ایده آل ترین ردیاب برای صاحبان خودروی پراید را می خوانید.

سرقت خودرو پراید
جی پی اس پراید 

با توجه به نقائص امنیتی پراید چه کنیم که خودرو را ضد سرقت نماییم؟ 

اکثر صاحبان خودروی پراید از چگونگی افزایش امنیت خودروی شان می پرسند. 
چه کار کنم تا امنیت خودرو را افزایش دهم؟
برای افزایش امنیت درب های پراید چه کار کنم؟
بهترین دزدگیر برای پراید در بازار چه مدلی است؟
آیا راه کاری وجود دارد که اگر خودرو را دزدیدن بتوان آن را پیدا کرد؟
آیا ردیاب خودرو خوب هستند و افرادی که نصب کرده اند راضی اند؟
بر روی خودرو خود دزدگیر نصب کنم یا ردیاب خودرو؟

ضد سرقت کردن درب پراید

یکی از مشکلات عمده ی خودروی پراید ضعف امنیتی درب های این وسیله ی نقلیه است و به الطبع دارندگان این وسیله ی نقلیه به دنبال راه کارهایی هستند که بتوانند درب ها را تقویت کنند و یا با به کار بردن ابزارهای اضافه، مانع ورود سارق از طریق درب ها شوند. 

بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت پراید چیست؟

ما نیاز به ابزاری داریم که در مقابل همه ی راه هایی که ممکن است سارق دست به سرقت پراید بزند بایستیم. از آنجایی که سارقان خودروی پراید با باز نمودن درب خودرو یا شکستن شیشه اتومبیل، قطع باطری و حرکت بدون روشن کردن موتور از پارکینگ دست به سرقت می زنند، بنابراین یک ردیاب می تواند همه ی این تکنیک های سرقت را خنثی کند.

نصب دستگاه ردیاب جی پی اس
بهترین دزدگیر برای پراید 

چند فاکتور را باید در انتخاب یک ردیاب خودرو رعایت کنید تا یک دستگاه جی پی اس خوب برای خودروی پراید تهیه کنید. 
ردیابی را انتخاب کنید که ضعف درب های پراید را برطرف کند:
مهم ترین ضعف پراید باز شدن درب آن در زمان کم می باشد. بنابراین سارق به راحتی می تواند درب را باز نماید. پس باید ردیابی را انتخاب نمایید که هشدار باز شدن درب خودرو و روشن شدن آن را به شما اطلاع دهد. وقتی صاحب خودرو بلافاصله از باز شدن درب مطلع گردد سریع تر هم مقابله خواهد کرد. اما در صورتی که سارق توانست خودرو را جابه جا کند، باز هم جای نگرانی برای افرادی که یک دستگاه ردیاب خودرو موقعیت یاب نصب کرده اند وجود ندارد. آن ها می توانند مسیر حرکت را در خیابان به صورت آنلاین یا آفلاین ببینند. 
ردیابی را برای پراید در نظر بگیرید که آنتن دهی بالا داشته باشد:
نکته ی قابل توجه و مهم برای آن که یک ردیاب خوب برای پراید تهیه  نمایید این است که آنتن دهی خوبی در خارج از شهر داشته باشد. زیرا معمولا خودروها پس از سرقت در مکان هایی بیرون از محدوده ی شهری منتقل می شوند. در چنین شرایطی نصب یک ردیاب که بتواند خودرو را در هر مکانی ردیابی کند ضروری است. 
ردیاب مناسب برای پراید: دارای باتری داخلی قوی باشد
باید از بین دستگاه های ردیاب GPS ماشین آن مدل را انتخاب نمایید که باتری داخلی داشته باشد. باتری داخلی یکی از مهم ترین قطعات داخلی یک ردیاب با قابلیت است. چون احتمال آن که سارق برق خودروی شما را در محل مناسب قطع کند وجود دارد ولی با کمک باتری دستگاه ردیاب همچنان محل خودرو قابل شناسایی است و با هر نوع تغییری برای شما پیغام هشدار فرستاده می شود.
ما فرض را بر این گذاشته ایم که شما اطلاعات اولیه درباره ی ردیاب ها را از قبل داشته اید. جهت اطلاع برخی از افراد که با کارکرد انواع دستگاه ردیاب آشنایی ندارند این چند نکته را در ادامه آورده ایم. لازم است قبل از هر چیز تفاوت دستگاه های ردیاب و رهیاب را بشناسید. ردیاب ها برای یافتن وسیله ی نقلیه پس از سرقت و افزایش امنیت آن به کار می آیند و از دستگاه های رهیاب برای مسیریابی استفاده می شود.
غیر از دستگاه های ردیاب خودرو، دستگاه های دیگری وجود دارد که برای ردیابی کودک و سالمندان طراحی شده اند که جهت محافظت از آن ها در لحظاتی است که بیرون از منزل هستند. این نوع ردیاب های جی پی اس وایزر با ارسال موقعیت های مکانی به تلفن همراه یکی از اعضای خانواده یا مربیان و پرستار، آن ها را از موقعیت و وضعیت شان آگاه می سازد.
همچنین ردیاب های مغاطیسی یا آهن ربایی به آن دسته از ردیاب ها گفته می شود که با یک آهنربا به اشیای فلزی متصل می شود. سایر دستگاه های ردیاب به کمک اتصالاتی که دارند به خودرو یا موتورسیکلت متصل می گردند. 

بهترین ردیاب مناسب برای پراید

بنابراین این نکات را از یاد نبرید که دستگاه GPS ضدسرقتی را انتخاب نمایید که مجهز به هشدار باز شدن درب خودرو باشد. آنتن دهی بالایی داشته باشد و دستگاه مجهز به باتری داخلی باشد. با انتخاب یک دستگاه GPS با این امکانات می توانید پراید را از خطرات احتمالی سرقت محافظت نمایید. 
در نهایت تنها کافی است با توجه به بودجه ی خود یک ردیاب خودروی شخصی مناسب انتخاب نمایید. از آنجایی که ممکن است از میان انواع مدل های موجود در بازار دچار سردرگمی شوید بهتر است با تیم فروش و پشتیبانی شرکت وایزر یا هر یک از نمایندگان معتبر این شرکت در شهر خود تماس بگیرید و از راهنمایی افراد متخصص بهره مند گردید. 

اپلیکیشن ردیابی خودروضد سرقت کردن پراید

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE