سری جدید ردیاب وایزر با قابلیت های بی نظیر به بازار عرضه شد

15 مهر ، 1398
گروه تحقیقاتی وایزر

جدیدترین مدل ردیاب خودرو با قابلیت کنترل سرعت و مجهز به حافظه داخلی

جدیدترین مدل ردیاب خودرو وایزر
قیمت ردیاب خودرو وایزر f150 

بررسی ردیاب خودرو وایزر مدل F150 

این ردیاب ماهواره ‌ای تحت نام F150 وایزر به بازار عرضه شده است. همچنین نخستین مدل از برند وایزر است که مجهز به حافظه‌ ی داخلی و سیستم کنترل سرعت می ‌باشد. در این مقاله با وایزر همراه باشید تا به طور کامل با ویژگی ‌ها و کارکرد این مدل از دستگاه‌ ردیاب خودرو آشنا شوید.
نکته‌ ی قابل ذکر آن است که تیم تخصصی وایزر بنابر نیاز و فرهنگ جامعه‌ ی ایرانی، دستگاه‌ های خود را به قابلیت‌ های گوناگون مجهز می‌ کند و تنها به کپی‌ برداری از نمونه‌ های خارجی دست نمی ‌زند. این امر در ایجاد قابلیت‌ های جدید و به‌ روز‌رسانی اپلیکیشن سرو قابل مشاهده و بررسی می‌ باشد. از آنجایی که دستگاه‌ های ردیاب ماشین برای اهداف متفاوت شخصی و شرکتی یا مدیریتی قابل استفاده هستند باید در اینجا اشاره کنیم که دستگاه ردیاب F150 وایزر یک دستگاه ردیاب برای خودروهای شخصی است که اطلاعات زمانی و مکانی را به تنها یک تلفن همراه که اصولا تلفن صاحب خودرو می ‌باشد ارسال می ‌کند. بنابراین از این دستگاه نمی‌ توان انتظار مدیریت و دریافت اطلاعات از چندین خودرو را داشت. بلکه دستگاه ‌های دیگری مانند ردیاب‌ های GPS شرکتی برای ردیابی خودروهای متعدد یک شرکت به‌ کار می‌ روند. 

قابلیت ذخیره اطلاعات در حافظه‌ جانبی خود 

ما در تیم وایزر مشاهده نمودیم که صاحبان خودرو نیازمند آن هستند که وسیله ‌ی نقلیه را در هر موقعیت‌ مکانی پیگیری نمایند و این اطلاعات حتی در مکان‌ های سرپوشیده که امکان آنتن ‌دهی ضعیف دارند با کمترین خطا صورت پذیرد. در حال حاضر شرکت وایزر ردیاب F150 را وارد بازار نموده است و این اطمینان را به دارندگان خودروها می ‌دهد که با تجهیز خودروی خود به این مدل از ردیاب وایزر ردیابی آنلاین و لحظه ‌ای و همچنین ردیابی آفلاین امکان ‌پذیر خواهد بود.

سری جدید ردیاب خودرو وایزر
ردیاب خودرو وایزر F150 

در حقیقت طی تولید و عرضه‌ ی نسل اول ردیاب‌ های وایزر، نیاز‌های جدیدی از سوی مصرف‌ کنندگان محصول شناسایی و مشخص شد. یکی از این موارد که توسط کاربران دستگاه ‌ها و بررسی متخصصین شرکت وایزر مشخص گردید، اهمیت حافظه‌ ی داخلی برای دستگاه‌ ها می ‌باشد. این حافظه کمک می‌ کند که در موقعیت‌ هایی که آنتن‌ دهی تلفن ‌همراه با مشکل مواجه می ‌شود، انتقال اطلاعات حرکتی خودرو به تلفن همراه قطع نگردد. این امکان در سری جدید دستگاه ردیاب وایزر مدل F150 با داشتن حافظه‌ ی داخلی امکان‌ پذیر شده است و داده‌ های حرکتی و سرعت خودرو در حافظه‌ ی داخلی ثبت و ذخیره شده و پس از اتصال به سرورهای وایزر، به تلفن همراه صاحب خودرو منتقل خواهد شد. بنابراین با اضافه شدن حافظه ‌ی داخلی به این دستگاه اطلاعات پس از اتصال به ‌طور کامل منتقل می ‌شود. 

قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور

قابلیت متوقف کردن خودرو به کمک یک تلفن‌ همراه از راه دور ویژگی جذابی است. اما این ویژگی به نوعی مزیت مدل‌ های قبلی دستگاه‌ های ردیاب وایزر هم بوده است. پس چه تفاوتی بین مدل‌ های قبلی و مدل F150 وجود دارد. مزیتی که به دستگاه ردیاب F150 وایزر برای توقف خودرو اضافه گردیده است کمی با فرایند توقف سری قبل متفاوت است. صاحب خودرو وقتی دستور توقف خودرو را از طریق تلفن‌ همراه خود می‌ فرستد، در حقیقت به خودرو اجازه می ‌دهد هر زمان که سرعت آن به کمتر از 30‌ کیلومتر در ساعت رسید متوقف گردد. 
با اضافه شدن سیستم کنترل سرعت بر دستگاه ردیاب F150 زمانی که صاحب خودرو به دستگاه دستور توقف دهد، دستگاه با در نظر گرفتن سرعت، خودرو را متوقف می ‌کند. به ‌این صورت که زمانی که خودرو به سرعت پایین ‌تر از 30 کیلومتر رسید خودرو خاموش شده و دیگر امکان روشن شدن ندارد. با تعبیه این دستور در دستگاه‌ ردیاب احتمال بروز تصادف در سرعت بالا کاهش می ‌یابد. به‌ عبارتی صاحب خودرو کنترل بیشتری بر خودرو در زمان سرقت خواهد داشت.

ردیاب ضدسرقت وایزر
جی پی اس وایزر 

امکان جدید دستگاه وایزر برای کنترل درب خودرو

همچنین ما در تیم تخصصی وایزر به این نتیجه رسیده ‌ایم که قابلیت دیگری را به دستگاه ردیاب GPS اضافه  نماییم که نه تنها پس از سرقت وسیله‌ ی نقلیّه به صاحب خودرو در ردیابی آن کمک کند و مکان دقیق خودرو یا موتور‌سیکلت را نمایش دهد، بلکه درست در لحظه‌ ی وقوع سرقت یعنی لحظه‌ ای که درب خودرو بدون اجازه صاحب آن باز می ‌شود آلارم یا پیغام هشدار به تلفن همراه منتقل گردد. با اضافه شدن این ویژگی به دستگاه‌ های ردیاب جی پی اس ماشین وایزر هم شما یک دستگاه ردیاب خریداری کرده اید و هم از ویژگی اصلی یک دستگاه دزدگیر بهره‌مند شده‌ اید. البته این امکان جدید با درخواست صاحب خودرو از نماینده ‌های فروش محصولات وایزر بر خودرو نصب خواهد شد. شما برای استعلام از قیمت ردیاب وایزر f150 می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

امکان ارتباط صوتی با داخل خودرو

به ‌علاوه در دستگاه جی ‌پی ‌اس F150 قابلیّت ارتباط صوتی صاحب خودرو با داخل وسیله‌ ی نقلیه به کمک میکروفن که همراه دستگاه به خریدار داده می ‌شود وجود دارد. البته استفاده از قابلیت صوتی دستگاه‌ ها با درخواست صاحب خودرو نصب و قابل استفاده خواهد بود و نمایندگان فروش به صورت پیش ‌فرض این امکان را راه ‌اندازی نمی ‌کنند مگر آنکه با اجازه ‌ی صاحب خودرو باشد.
نحوه‌ ی برقراری ارتباط صوتی با داخل خودرو نیز مانند سایر دستورات دستگاه به این شکل می‌ باشد که صاحب خودرو دستور را به دستگاه ردیاب ارسال می ‌کند و اطلاعات صوتی با تلفن همراه صاحب خودرو برقرار می‌ گردد.
در انتها قابل ذکر است که دستگاه F150 دارای تائیدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می ‌باشد. همچنین مانند مدل‌ های قبلی محصولات وایزر سیم‌ کارت هدیه به مصرف ‌کنندگان به‌ جهت رفاه حالشان تعلق می ‌گیرد و دارای اپلیکیشن با کاربری ساده و آسان است که به راحتی قابل استفاده می ‌باشد و ارتباط امن با دستگاه وایزر برقرار می ‌کند. این اپلیکیشن سازگار با سیستم اندروید و iOS بوده و به کمک تیم تخصصی وایزر به‌ روز‌‌رسانی می ‌شود. نهایتا با نصب دستگاه F150 توسط نمایندگی ‌های مجاز یک‌ سال گارانتی تیم وایزر را نیز دریافت خواهید نمود. همچنین با نصب ردیاب‌ های وایزر، یک سال اشتراک اینترنتی رایگان اپلیکیشن سرو به شما تعلق خواهد گرفت.

شرکت وایزر ردیاب وایزر

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE