7 دلیل مهم برای نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس

27 دی ، 1402
گروه تحقیقاتی وایزر
در مقاله 7 دلیل برای نصب جی پی اس وایزر بر روی خودروهای لوکس خواهید خواند:
  • مقدمه
  • آشنایی با ردیاب جی‌پی‌اس و انواع آن
  • مزیت‌های نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس (7 مورد)
  • دیگر مزایای نصب GPS وایزر روی خودروهای لوکس
  • خرید ردیاب جی پی اس وایزر برای خودروهای لوکس
  • سوالات متداول درباره نصب جی‌پی‌اس وایزر روی خودروهای لوکس

7 دلیل مهم برای نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس

شما مطمئناً وسیله نقلیه خود را دوست دارید و برای خرید آن، سخت کار کرده‌اید و به همین دلیل نیاز به مراقبت از آن دارید؛ به‌خصوص اگر خودرویی شما از نوع خودروهای لوکس باشد و ارزش مادی زیادی داشته باشد. قطعاً نصب ابزارهای رایج ضد سرقت مانند قفل فرمان و قفل پدال روی خودروهای لاکچری و گران‌قیمت کافی نیست و نمی‌تواند امنیت خودرو را تامین کند. اینجاست که نصب ردیاب جی پی اس اهمیت پیدا می‌کند؛ ابزاری که نه تنها به حفظ خودروی شما در برابر سرقت کمک می‌کند، بلکه با کاربردهای بسیار زیادی که دارد، آسودگی خاطر را برای شما به همراه دارد. در این مقاله از وبسایت وایزر، قصد داریم به دلایل مهم نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس بپردازیم و با مزایای این ردیاب آشنا شویم. با ما همراه باشید.

دلیل مهم برای نصب جی پی اس وایزر بر روی خودروهای لوکس

آشنایی با ردیاب جی پی اس وایزر و انواع آن

GPS مخفف عبارت Global Positioning System یا سیستم موقعیت‌یابی جهانی است؛ این سیستم شامل یک دستگاه ردیابی قابل حمل و سیم‌کارت‌خور است که به شما این امکان را می‌دهد تا موقعیت وسیله نقلیه خود را نظارت کنید. وایزر، یکی از تولیدکنندگان برتر ردیاب جی پی اس در ایران است که با هدف حفاظت از خودروها و موتورسیکلت‌ها، در سال 1395، کار خود را آغاز کرد. ردیاب جی پی اس های وایزر در حال حاضر در 4 مدل زیر ارائه می‌شوند:

  • ردیاب جی پی اس وایزر مدل F150
  • ردیاب جی پی اس وایزر مدل B60
  • ردیاب جی پی اس وایزر مدل F100-R
  • ردیاب جی پی اس وایزر مدل  M8

البته، موقعیت‌یابی انواع خودروها از جمله خودروهای لوکس تنها کاری نیست که ردیاب GPS وایزر می‌تواند برای شما انجام دهد. این ردیاب کاربردهای بسیار دیگری هم دارد که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: جی پی اس چیست و چگونه کار می‌کند؟

دلیل مهم برای نصب جی پی اس وایزر بر روی خودروهای لوکس

مزیت‌های نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس

نصب ردیاب جی پی اس وایزر روی ماشین‌های لوکس می‌تواند از بسیاری جهات برای شما مفید باشد. در ادامه به 7 دلیل مهم آن می‌پردازیم:

1- موقعیت‌یابی لحظه‌ای با ردیاب GPS وایزر

با نصب ردیاب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز و در هر نقطه‌ای از زمین، از موقعیت خودروی خود مطلع شوید. این ویژگی هم در زمان سرقت و هم زمانی که می‌خواهید از امنیت خودرو خود مطلع شوید، اهمیت زیادی دارد.

دقت داشته باشید که همه ردیاب‌ها دقت مناسب در موقعیت‌یابی را ندارند. ردیاب‌هایی که با عنوان ردیاب خودرو ارزان ارائه می‌شوند، نه تنها کیفیت ساخت مناسبی ندارند، بلکه در ارائه سرویس نیز بسیار ضعیف هستند و در موقعیت‌های حساس، مشکل‌آفرین می‌شوند. ردیاب جی پی اس وایزر با کیفیت ساخت بالا و منطبق با استانداردهای روز، موقعیت خودرو را به‌صورت لحظه‌ای و دقیق و با کم‌ترین میزان خطا نشان می‌دهد.

2- بازیابی خودرو پس از سرقت با ردیاب جی پی اس وایزر

سرقت خودرو در تمام دنیا اتفاق می‌افتد و سالانه بسیاری از افراد قربانی سارقین حرفه‌ای خودرو می‌شوند. مهم نیست که چقدر مراقب خودروی خود هستید؛ حتی اگر ماشین شما در داخل خانه هم پارک شده باشد، باز هم اگر ابزار ضد سرقت مناسب روی آن نصب نشده باشد، سارقان می‌توانند آن را بدزدند. حالا تصور کنید که ماشین از نوع خودروهای لوکس هم باشد! قطعاً سارقین وسوسه بیشتری برای سرقت خودرو و قطعات آن خواهند داشت.

با نصب ردیاب GPS وایزر و دریافت هشدارهای متنوع در زمان خطر، اگرچه احتمال سرقت خودرو تقریباً به صفر می‌رسد، اما اگر به هر دلیلی خودروی شما به سرقت رفت، می‌توانید به‌سرعت با استفاده از موقعیت‌یابی، خودروی خود را پیدا کنید. همچنین ردیاب‌های وایزر این امکان را به شما می‌دهند تا از راه دور و تنها با ارسال یک فرمان اس ام اسی یا از طریق اپلیکیشن وایزر، خودرو را حتی در حال حرکت متوقف کنید. این شاید مهم‌ترین دلیل برای نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس باشد.

3- نظارت بر ایمنی فرزندان با ردیاب وایزر

یکی دیگر از دلایل مهم برای نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس، حفظ امنیت فرزندان و سایر اعضای خانواده است. جوانان معمولاً در زمان رانندگی، به‌ویژه با خودروهای خاص و گران‌قیمت، سرعت مطمئن را فراموش می‌کنند و به همین دلیل بیشتر در معرض خطر تصادف قرار دارند. این دلیل خوبی برای نصب ردیاب GPS وایزر روی خودروی لوکس شماست تا بدانید که فرزندتان در حال حاضر کجاست و سرعت حرکت او چقدر است.

ردیاب‌های وایزر با داشتن هشدار عبور از محدوده سرعت، به محض افزایش سرعت خودرو، والدین را آگاه می‌کنند تا اقدامات لازم برای کاهش سرعت خودرو را انجام دهند و فرزند خود را از خطر تصادف نجات دهند.

4- نظارت بر رفتار راننده و ایمنی خودروهای لوکس اجاره‌ای

ردیاب وایزر فقط برای نظارت بر ایمنی فرزندتان نیست! اگر صاحب کسب‌وکارهایی مانند اجاره خودروهای لوکس هستید، حتماً نیاز دارید تا امنیت خودروی خود را به‌طور کامل تامین کنید. نصب ردیاب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس کسب‌وکار شما، این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر نظارت لحظه‌ای بر موقعیت خودرو، محدوده جغرافیایی و محدوده سرعت مجاز را نیز برای خودرو تعیین کنید. درصورتی‌که راننده رفتار پرخطری داشت، می‌توانید بلافاصله اقدامات بازدارنده را انجام دهید.

5- امکان دریافت کمک‌های اضطراری با وایزر

ردیاب جی پی اس وایزر با داشتن دکمه SOS این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت بروز حادثه با فشردن دکمه، به افرادی که از پیش در ردیاب تعریف کرده‌اید، پیامکی حاوی محل دقیق شما ارسال شود.

6- ارسال هشدارهای متنوع برای ایمنی کامل خودرو

نصب ردیاب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس به شما این امکان را می‌دهد تا انواع مختلفی از هشدارها را دریافت و مدیریت کنید. این هشدارها شامل موارد زیر است:

  • هشدار حرکت غیرمجاز خودرو
  • هشدار روشن و خاموش شدن خودرو
  • هشدار باز شدن درب خودرو
  • هشدار ضربه به خودرو یا تکان دادن آن
  • هشدار سرعت غیرمجاز
  • هشدار عبور از محدوده جغرافیایی مجاز (جئوفنسینگ)

7- سرور داخلی بدون قطعی با امنیت بسیار بالای وایزر

یکی دیگر از دلایل مهم برای نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس، سرور داخلی امن و بدون قطعی این شرکت است. این سرور قوی باعث می‌شود که حتی در زمان فیلترینگ نیز با مشکل دریافت اطلاعات مواجه نشوید.

حتما بخوانید: آموزش نصب ردیاب جی پی اس وایزر در ۷ مرحله

دلیل مهم برای نصب جی پی اس وایزر بر روی خودروهای لوکس

دیگر مزایای نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس

از دیگر مزایای ردیاب‌های وایزر که آن‌ها را به بهترین گزینه برای نصب روی خودروهای لوکس تبدیل کرده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن یک سال گارانتی با قابلیت تمدید مدت
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴ ساعته ۷ روز هفته برای رفع هر گونه مشکل
  • قابل نصب روی انواع خودروهای لوکس خارجی
  • اشتراک رایگان سال اول
  • دارای اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید، iOS  و وب اپلیکیشن

خرید ردیاب جی پی اس وایزر برای خودروهای لوکس

اگر شما هم با توجه به مزایای ردیاب جی پی اس وایزر قصد خرید آن را برای خودروی خود دارید، می‌توانید همین حالا از قسمت محصولات سایت، با توجه به نیاز و بودجه خود، محصول مورد نظر را خریداری کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید، می‌توانید با شماره 02145597000 تماس بگیرید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند.


سوالات متداول در مورد نصب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس

آیا ردیاب جی پی اس وایزر با تمامی انواع خودروهای لوکس سازگار است؟

بله، ردیاب جی پی اس وایزر با انواع خودروهای لوکس سازگار است. با توجه به انواع مدل‌ها که این ردیاب ارائه می‌دهد، می‌توانید مدل مناسبی را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

چرا باید ردیاب جی پی اس وایزر را روی خودروی لوکس نصب کنم؟

ردیاب جی پی اس وایزر دارای کیفیت ساخت بالا و دقت بسیار زیاد است و به دلیل مزایای مختلفی که دارد، بهترین انتخاب برای انواع خودروهای لوکس است. این ردیاب با استفاده از تکنولوژی GPS، به شما این امکان را می‌دهد تا موقعیت دقیق و وضعیت خودرو را در هر زمان پیگیری کنید و در مواقع خطر، هشدارهای مختلف را دریافت کنید.

نصب ردیاب جی پی اس وایزر روی خودروهای لوکس چگونه است؟

ردیاب بی‌سیم وایزر به‌راحتی توسط خودتان قابل نصب است. در صورت نیاز می‌توانید این کار را به متخصصان نصب وایزر بسپارید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE