صفر تا صد انتخاب بهترین ردیاب خودرو مناسب ماشین شما

01 آبان ، 1397
گروه تحقیقاتی وایزر

بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند اطلاعات بیشتری درباره‌ی انواع ردیاب‌ها بدست بیاورند، این که ردیاب آنلاین چگونه کار می‌کند و یا این که ردیاب آفلاین چگونه کار می‌کند می‌تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه دارید درباره‌ی کارکرد ردیاب‌های آنلاین و آفلاین اطلاعاتی را بدست آورید حتماً ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید.

ردیاب آنلاین چیست؟

همان‌طور که می‌دانید ردیاب‌ها وسیله‌ای هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان موقعیت یک فرد و یا یک جسم را از روی نقشه پیدا کرد. ردیاب‌ها دارای دو نوع هستند، ردیاب آنلاین یکی از انواع ردیاب‌ها می‌باشد که عملیات مکان‌یابی را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام می‌دهد. از ردیاب‌های آنلاین برای موارد بسیار زیادی استفاده می‌شود که یکی از این موارد استفاده از این ردیاب‌ها برای کودکان می‌باشد که از گم شدن آن‌ها در خیابان‌ها و یا پارک‌ها جلوگیری شود، یکی دیگر از کاربردی‌ترین استفاده‌هایی که از ردیاب آنلاین می‌شود این است که شما می‌توانید از آن‌ها برای پیرمردان و پیرزنانی که دچار آلزایمر شده‌اند نیز استفاده کنید تا بتوانید از موقعیت آن‌ها با خبر شوید. از ردیاب آنلاین در خودروها نیز می‌توانید استفاده کنید تا از سرقت و دزدیده شدن خودروی خود جلوگیری کنید و در صورت وقوع سرقت بتوانید به راحتی موقعیت مکانی آن را بیابید. فقط کافیست اپلیکیشن سرو را داخل گوشی هوشمند خود نصب کنید .

ردیابی آنلاین کودکان _ گروه تحقیقاتی وایزر

کارکرد ردیاب آنلاین چگونه است؟

ردیابی در ردیاب آنلاین به این صورت انجام می‌گیرد که در هر لحظه موقعیت جغرافیایی شخص و یا خودروی شما توسط جی پی اسی که به همراه شخص و یا وسیله‌ی نقلیه متصل است برای مرکز اصلی ردیاب که در دست شما است ارسال می‌شود و شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین از آخرین موقعیت باخبر شوید. با استفاده از ردیاب آنلاین همچنین می‌توانید از سرعت لحظه‌ای و بسیاری دیگر از ویژگی‌های حرکتی شخصی که این ردیاب همراه اوست باخبر شوید. در صورتی که از ردیاب ماشین به صورت آنلاین با قیمت مناسب استفاده می‌کنید باید بدانید که یکی دیگر از ویژگی‌های کارکردی ردیاب آنلاین به این صورت می‌باشد که تمامی اطلاعات حرکتی خودروی شما در سرورها ذخیره می‌شود و شما می‌توانید بعدها (تا 3 سال) این اطلاعات را مشاهده کرده و بررسی نمایید.

ردیاب خودرو _ گروه تحقیقاتی وایزر

ردیاب آفلاین چیست؟

یکی دیگر از انواع ردیاب‌ها ردیاب آفلاین می‌باشد که در صورتی که به دلایل مختلف همانند قطعی ناگهانی اینترنت نمی‌توانید از ردیاب آنلاین استفاده کنید می‌توانید از ردیاب آفلاین برای موقعیت‌یابی و پیدا کردن فرد و یا شی مورد نظر خود استفاده کنید. از ردیاب آفلاین نیز دقیقاً همان استفاده‌هایی می‌شود که از ردیاب آنلاین انجام می‌شود تنها تفاوت آن این است که در صورتی که شما در همه مواقع دسترسی به اینترنت ندارید بهتر است که به جای ردیاب آنلاین از ردیاب آفلاین استفاده کنید. البته در مواردی به دلیل آفلاین بودن ممکن است ردیاب آفلاین دچار خطاهای کوچکی شود که این خطاها در ردیاب آنلاین وجود ندارد.

ردیاب آفلاین _ گروه تحقیقاتی وایزر

کارکرد ردیاب آفلاین چیست؟

کارکرد ردیاب آفلاین تفاوت بسیار زیادی با کارکرد ردیاب آنلاین دارد، همان‌طور که گفته شد از ردیاب آفلاین بهتر است در جاهایی استفاده شود که به اینترنتی دسترسی ندارید. ردیاب آفلاین اطلاعات را به صورت پیامک برای شما ارسال می‌کند و شما می‌توانید هر زمان که نیاز به دانستن اطلاعات درباره‌ی وضعیت مکانی شخص و یا خودروی خود داشتید یک تماس تلفنی با ردیاب داشته باشید تا اطلاعات به صورت پیامک برای شما ارسال شود. برای این کار کافی است که شماره‌ی خود را بر روی ردیاب آفلاین ذخیره کرده و بعد از آن می‌توانید با هر بار تماس با این ردیاب به راحتی از موقعیت و اطلاعاتی درباره آن باخبر شوید. همان طور که گفته شد اطلاعات به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شود ولی موقعیت مکانی خودرو و یا شخصی که ردیاب آفلاین همراه آن است در این پیامک قابل مشاهده نیست بلکه برای مشاهده موقعیت مکانی می‌توانید بر روی لینکی که برای شما ارسال شده است کلیک کنید تا موقعیت مکانی مورد نظر بر روی نقشه تلفن‌همراه به شما نمایش داده شود.

ردیابی جی پی اس _ گروه تحقیقاتی وایزر

کدام ردیاب بهتر و مناسب‌تر می‌باشد؟

یک سوال مهم درباره‌ی دستگاه ردیاب آنلاین و آفلاین این است که کدام یک از این ردیاب‌ها گزینه بهتری برای خرید می‌باشد؟ در جواب این سوال باید گفت که برای خودرو بهتر است ردیاب آنلاین خریداری کنید چرا که به صورت لحظه‌ای می‌توانید از اطلاعات کامل خودرو باخبر شوید، یکی از امکانات فوق‌العاده ردیاب آنلاین این است که شما می‌توانید از اطلاعاتی از قبیل هشدار ضربه به خودرو، روشن شدن خودرو، حرکت خودرو و بسیاری از اطلاعات دیگر باخبر شوید. اگر می‌دانید که ممکن است شخص و یا خودروی شما در حالتی قرار گیرد که دسترسی به اینترنتی نداشته باشد می‌توانید به جای خرید ردیاب آنلاین از دستگاه ردیاب آفلاین استفاده کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
raychat
6LfYIyAaAAAAAGKas2CtyAh2o8zQXe5xPqZFEPwE